Szarpie przy szybkiej jeżdzie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Emilfans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 15, 2005 17:20
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Szarpie przy szybkiej jeżdzie

Post autor: Emilfans » wt kwie 18, 2006 12:18

WITAM
Tak jak w temacie nieraz szarpie przy 100 i wyższej prędkości są 2, 3 szarpnięcia i dalej jest normalnie i tak jest nie zawsze ale dosyć często może ktoś wie co jest przyczyną ojciec też coś takiego miał ale u niego pomogła wymiana filtra paliwa ja zmieniłem ale nadal jest to samo
POZDRAWIAM



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt kwie 18, 2006 12:49

U mnie pomogla wymiana tego bialego plastiku ("element" przelewowy) co laczy dwa przewody i jest nalozony na filtr paliwa. Ten element ma oring (uszczelke) i z czasem ona nawala a wtedy ciagnie wezami powietrze.. (kosztuje grosze). Zrob test, na rozgrzanym silniku. Zatrzymaj sie i na jalowym biegu przygazuj go na maxa. Zobacz czy bedzie sie dlawil. Jesli tak to ten element out. U ciebie moze byc tez winny nastawnik na pompie wtryskowej. Spotykana czesto dolegliwosc.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
ziolo115
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: wt kwie 18, 2006 14:12
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontakt:

Post autor: ziolo115 » wt kwie 18, 2006 14:39

no więc tak >>>> pytania .. Masz zmienione swiece i przewody wys napięcia?? jak nie to zrob to.. potem pomysl nad przeczyszczeniem ukladu wtryskowego... (sa taklie preparaty dolewane do paliwa) jak nie to myslimy dalej.... ale spróbuj sharakteryzowac dokladniej to szarpanie... czy jest ono ewidentnie wygladajace na braki w dostawie paliwa??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt kwie 18, 2006 15:38

ziolo115 pisze:no więc tak >>>> pytania .. Masz zmienione swiece i przewody wys napięcia??
To diesel.. swiece sluza tylko do odpalania, nie maja wplywu na jazde przy 120km/h :jezor:

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Emilfans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 15, 2005 17:20
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Emilfans » wt kwie 18, 2006 22:21

Narazie wymieniłem to białe od filtra i zrobiłem około 60km i nie szarpneło ani razu :grin: ale jak coś to dam jeszcze znać
POZDRO



festa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt paź 15, 2004 18:17
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: festa » wt kwie 25, 2006 08:23

A czy może masz tak jak ja że wczoraj jadąc i wciskając gaz na max samochód nie zareagował a nawet zwolnił i usłyszałem gdzieś pod spodem jakieś uderzenia, nie wiem co to było.Przy max naciśnieciu na gaz powtarzało sie to przestraszyłem sie ze nawali na trasie i musialem dowlec sie małą predkością do domu.Odgłos dochodził spod podwozia brzmial jakby mi coś pod koła wpadło.Na małym gazie auto jechało dobrze i nie było problemów.Ahawczesniej mialem tak że jak nacisnołem troche gaz to zbierał sie a jak nacisnołem na maxa to nie reagował przez kilka sekund i dopiero zaczynał sie rozkrecać.Najlepiej przyspieszal po nacisnieciu niepełnego pedału gazu. Silnik 1,8 AAM benzynka i gas, golf 3.Czy to moze byc wina kopułki i palca rozdzielacza.
Jeśli ktoś może pomóc zidentyfikować usterke prosze o pomoc.
Dziekuje i pozdrawiam



Awatar użytkownika
Emilfans
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: czw gru 15, 2005 17:20
Lokalizacja: wawa
Kontakt:

Post autor: Emilfans » wt kwie 25, 2006 20:35

Nie nic takiego, mi najczęściej tak robił przy wyprzedzaniu



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3207
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt kwie 25, 2006 20:40

festa pisze:A czy może masz tak jak ja że wczoraj ... Silnik 1,8 AAM benzynka i gas, golf 3.Czy to moze byc wina kopułki i palca rozdzielacza.
Kolego nie porownuj swego problemu do usterki w TDI bo to niestety dwie rozne bajki...

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

festa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: pt paź 15, 2004 18:17
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: festa » wt kwie 25, 2006 21:44

Gitner pisze:
festa pisze:A czy może masz tak jak ja że wczoraj ... Silnik 1,8 AAM benzynka i gas, golf 3.Czy to moze byc wina kopułki i palca rozdzielacza.
Kolego nie porownuj swego problemu do usterki w TDI bo to niestety dwie rozne bajki...

Pozdro
Gitner

Może i racja ale ja dalej szukam odpowiedzi na to co to było i musze rozważyć każdą opcje. Kupiłem dziś palec i kopółke i będe testował czy lepiej ciagnie i nie szarpie.
Pozdrówka.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości