Witam. Wymienilem kable i kopulke lecz nie pamietam ktory kabel teraz gdzie idzie w kopulke myslalem ze to bez znaczenia ale ku mojemu zdziwieniu po odpaleniu auta chodzi nie na wszystkie gary,prosze o pomoc gdzie podlaczyc ktory kabel w kopulke i czy ma jakies znaczenie jak ja zalozyc? Z gory dzieki.
Aha silnik 1,8 ABS.
Kolejność przewodów zapłonowych
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kolejność przewodów zapłonowych
Ostatnio zmieniony czw maja 13, 2010 19:19 przez Banan79, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4119
- Rejestracja: czw lip 19, 2007 18:55
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
oczywiscie ze ma znaczenie
kolejnosc przewodow powinna byc nastepujaca:
1-3-4-2
Przewod od cewki zaplonowej do srodka kopulki
musisz ustawic rozrzad na punktach i zobaczyc gdzie bedzie pokazywal palec w kopulce - tam podlaczasz pierwszy tlok
pierwszy tlok jest od strony rozrzadu czyli od strony pasazera, czwarty jest od strony skrzyni
palec kreci sie tak jak wsakzowki zegara czyli w prawo, nastepny przewod zakladasz na trzeci, nastepny na czwarty a ostatni na drugi tlok
mozesz tez robic inaczej jezeli nie umiesz ustawic rozrzadu na punktach
odpal auto i sciagnij przewod z pierwszego tloka, jezeli silnik zareaguje na to to zgas auto i zobacz dokad idzie ten przewod,dalej robisz to samo co wczesniej napisale czyli zakladasz nastepny przewod (obrot w prawo) na trzeci cylinder, nasteny na czwarty i ostatni na drugi
jezeli silnik niezareaguje na sciagniecie przewodu z pierwszego cylindra to sciagasz z drugiegi i patrzysz nareakcje
jak zareaguje to nastepny przewod na pierwszy tlok,nastepny na trzeci i ostatni na czwarty
mam nadzieje ze pomoglem
pamietaj tylko o tym ze palec obraca sie w aparacie w prawo i tak sa liczone kolejne przewody na kopolce
kolejnosc przewodow powinna byc nastepujaca:
1-3-4-2
Przewod od cewki zaplonowej do srodka kopulki
musisz ustawic rozrzad na punktach i zobaczyc gdzie bedzie pokazywal palec w kopulce - tam podlaczasz pierwszy tlok
pierwszy tlok jest od strony rozrzadu czyli od strony pasazera, czwarty jest od strony skrzyni
palec kreci sie tak jak wsakzowki zegara czyli w prawo, nastepny przewod zakladasz na trzeci, nastepny na czwarty a ostatni na drugi tlok
mozesz tez robic inaczej jezeli nie umiesz ustawic rozrzadu na punktach
odpal auto i sciagnij przewod z pierwszego tloka, jezeli silnik zareaguje na to to zgas auto i zobacz dokad idzie ten przewod,dalej robisz to samo co wczesniej napisale czyli zakladasz nastepny przewod (obrot w prawo) na trzeci cylinder, nasteny na czwarty i ostatni na drugi
jezeli silnik niezareaguje na sciagniecie przewodu z pierwszego cylindra to sciagasz z drugiegi i patrzysz nareakcje
jak zareaguje to nastepny przewod na pierwszy tlok,nastepny na trzeci i ostatni na czwarty
mam nadzieje ze pomoglem
pamietaj tylko o tym ze palec obraca sie w aparacie w prawo i tak sa liczone kolejne przewody na kopolce
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 129 gości