MK3 TDI spawana głowica a podnoszenie mocy.

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

MK3 TDI spawana głowica a podnoszenie mocy.

Post autor: Velthar » sob kwie 17, 2010 16:56

Witam

Mam silnik AFN po remoncie: Regeneracja turbo, szlif głowicy, wymiana zaworów, uszczelniaczy i popychaczy, uszczelek głowicy, klawiatury itp. Zaślepiony EGR.

I mechanik powiedział, że głowica była spawana. Nie wiem konkretnie, w którym miejscu ale twierdzi, że jest ok.

Pytanie teraz czy podnoszenie mocy może mieć jakiś wpływ na trwałość tego spawu.

Interesuje mnie montaż 216 i wirus lub chip.

Proszę też o radę co pierwsze zrobić jeśli można :) 216 i później wirus lub chip czy odwrotnie. Na obie akcję na razie brak funduszy.

Pozdro
Ostatnio zmieniony sob kwie 17, 2010 17:01 przez Velthar, łącznie zmieniany 2 razy.



halim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob sty 24, 2009 12:21
Lokalizacja: Gorlice/Katowice
Kontakt:

Post autor: halim » sob kwie 17, 2010 17:30

Kolego na ten temat bylo ze 100 postow. Najpierw 216, ustaw sobie katy wtrysku. Pozniej wirus jezeli bedzie ci brakowalo mocy. bedzie bez korekty czyli taniej. :)



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » sob kwie 17, 2010 17:40

Hmm głównie to pytałem się o spawaną głowicę... a o 216 to drugorzędne pytanie było...

Dzięki za odpowiedź



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » sob kwie 17, 2010 22:47

Velthar, Znam 1Z-ta z spawaną głowicą, po samym sofcie, intensywnie użytkowany, nic złego się nie dzieje..


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
pawel99
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 162
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 19:36
Lokalizacja: lbn

Post autor: pawel99 » ndz kwie 18, 2010 16:02

Mam w swoim AGRe spawany płaszcz wodny w głowicy. Założone 216 i zrobiony program. Samochód jeździ aż miło. :bigok:



Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » ndz kwie 18, 2010 18:54

spoko :) dzięki za pomoc :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości