Uszczelniacze zaworowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Uszczelniacze zaworowe

Post autor: ćwikła » czw mar 30, 2006 08:53

Czy moze ktos mi powiedziec jakie sa dokladne objawy wywalenia uszczleniaczy......wiem ze autko moze kopcic na niebiesko.....troche mnie to niepokoi bowiem widze ze mój golfik zaczał lykac olej....na niebisko wogóle nie kopci...ma tylko lekko zakopcony na czarno wydech....bylem zmierzyc cisnienie i wyszlo 12,5 i 13 na kazdym gaze....mam silnik 1,8 ADZ....myslalem ze to przez semerin walu bo cieklo ale wymienilem i widze ze zuzycie oleju nie ustało...wczoraj wlazlem pod auto i sucho...troche poci sie przy misce i kolektorze ssacym ale napewno nie tyle zeby olej ubywał



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt mar 31, 2006 20:17

No witam... a ile ci bierze tego oleju? W poczatkowej fazie nie zauwaza sie kopcenia na niebiesko... a objawy sa takie jak pisales plus stopniowo zatykajacy sie katalizator... podaj zuzycie oleju to ci powiem czy masz sie czys martwic :)



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pt mar 31, 2006 20:36

katalizatora nie mam...powiem tak trudno mi powiedziec ile mi bierze bowiem mialem padniety semering walu i kapalo........ale ostatnio mialem prawie min i dolalem do pol stanu..przejechalem jakies 1000 km i znowu mam prawie min...suma sumarów juz dolalem jakies 1,5 litra na 7 tys ale ze cieklo mi z semeringu wiec licze ze dolalem 1,2-1,3 na 7tys.....wczesniej bral mi pol litra na 10 tys czyli na wymiane...kompresja mierzona i mechanik stwierdzil ze silnik w stanie idelanym...gdby nie branie oleju to doslownie zero problemów.....nigdy nie bylo dnia zeby nie zapalil za 1 razem...ma równiótko 800 obrotów na goracym silniku i obroty ani drgna....

[ Dodano: Pią Mar 31, 2006 20:38 ]
licze ze musze dolac 2 litry na 10 tys


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

masterfusek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz wrz 25, 2005 11:08
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontakt:

Post autor: masterfusek » pt mar 31, 2006 21:08

ja miałem podobny problem w moim golfie II 1.8. Na 1000 km musiałem dolać około litra oleju , ale po wymianie uszczelniaczy zaworów nie bierze ani kropli oleju :grin:



witek_vento1.8
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob sty 14, 2006 17:29
Lokalizacja: Dębica

Post autor: witek_vento1.8 » pt mar 31, 2006 21:16

zużyte uszczelniacze poznasz prawdopodobnie po tym że jak auto postoi parę dłużej
i po odpaleniu zakopci dobrze z rury jak dizel bo olej na postoju ścieknie przez trzonki
zaworów do komory spalania



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt mar 31, 2006 22:19

ćwikła pisze:licze ze musze dolac 2 litry na 10 tys
wychodzi na to ze musisz dolac 200 ml na 1000 km i to jest sporo ponizej maximum okreslonego przez fabryke... (1l/1000km) wiec nie radze przeprowadzac wymiany na wyrost... chyba jesli bardzo ci to przeszkadza... wymiana z robocizna to koszt okolo 300 zl moze ciut mniej...



Awatar użytkownika
zenek-81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 20:08
Lokalizacja: mosina
Kontakt:

Post autor: zenek-81 » pt mar 31, 2006 22:38

jak bierze więcej niż powinien to zaraz widać na świecach powinny byś jasno opalone jak są ciemne to znak że coś nie tak pozdrawiam AHA KamilW CHCIAŁES NAPISAĆ CHYBA 1L NA 10000KM



Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » sob kwie 01, 2006 06:56

witek_vento1.8 pisze:zużyte uszczelniacze poznasz prawdopodobnie po tym że jak auto postoi parę dłużej
i po odpaleniu zakopci dobrze z rury jak dizel bo olej na postoju ścieknie przez trzonki
zaworów do komory spalania
wlasnie o to chodzi ze autko nawet jak odpalam po nocy to nie puszcza ani grama dymku

[ Dodano: Sob Kwi 01, 2006 06:57 ]
KamilW pisze:
ćwikła pisze:licze ze musze dolac 2 litry na 10 tys
wychodzi na to ze musisz dolac 200 ml na 1000 km i to jest sporo ponizej maximum okreslonego przez fabryke... (1l/1000km) wiec nie radze przeprowadzac wymiany na wyrost... chyba jesli bardzo ci to przeszkadza... wymiana z robocizna to koszt okolo 300 zl moze ciut mniej...
dzieki kamilW za rady...co do robocizny to u nas robia to bez zdejmowania głowicy wiec koszta ok 100-150zł

[ Dodano: Sob Kwi 01, 2006 06:58 ]
zenek-81 pisze:jak bierze więcej niż powinien to zaraz widać na świecach powinny byś jasno opalone jak są ciemne to znak że coś nie tak pozdrawiam AHA KamilW CHCIAŁES NAPISAĆ CHYBA 1L NA 10000KM
swiece jak wymeialem mialem jasno opalone...jedynie 3 swieca byla delikatnie mokrawa



preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » sob kwie 01, 2006 07:22

ćwikła, wcale nie musisz jechac do mechanika jak masz chcoiciaz troche pojecia o mechanice zrobisz to sam

tu masz linka tam gdzies jest moj post co i jak http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=354019#354019


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » sob kwie 01, 2006 07:35

mam troche pojecia ale jak narazie moje mechaniczne zdolnosci ograniczaly sie tylko do wymiay czujników,cewki,uszczleki pod pokrywa zaworów oraz wymiana amorków i innych czesci zawieszenia...wiec wole to zlecic mechanikowi zeby czegos nie spaprac...ale podpatrzec mozna jak to robi i na przyszlosc bede wiedzial co i jak


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

preker20
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 23:40
Lokalizacja: lodz/zgierz
Kontakt:

Post autor: preker20 » sob kwie 01, 2006 07:36

no jak tam uwazasz ,ale zadna filozoia,
pozdrawiam


[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/176151.html][img]http://images.spritmonitor.de/176151.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 120 gości