Problem z pompa wtryskową
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
Problem z pompa wtryskową
Witam. Problem jest nastepujacy, po odpaleniu auta z pompy dobiega terkot, taki jakby jakas sprzeynka albo srubka gdzies wpadla do srodka i brzeczy, im szybsze obroty tym szybciej to slychac... kilka dni temu jak wyciagnelo sie przyspieszacz to cichlo a teraz juz caly czas terkocze... co to moze byc? dodam ze w pompie w głowiczce sa sprezynki ale one sa całe... myslalem ze moze ktoras pekla ale to nie to...
- Michał_1977
- _
- Posty: 14276
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14276
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
hmm... tłoczek w ładnym stanie, chodzi ci o taka mala podkadke z dziurka co wczodzi w tłoczek od strony fali... hmm... to chyba bedzie to, bo z tego co pamietam to ta podkladka powinna sie delikatnie schowac w denko tłoczka a tu lekko wystawała... no to trzeba ja wymienic na ciensza....
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 20:33 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14276
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14276
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To zależy jak długo na tym tikaniu śmigasz...tomogolf2 pisze:myslisz ze po wymianie nie powinno tego byc?
Tak,bo jak tłoczek będzie miał opór w końcowej fazie skoku,to ulegnie uszkodzeniu.Tłoczek wykonuje ruch posuwisto-obrotowy i jak będzie miał opór od czoła,to obracając się wytworzą się opiłki,które doprowadzą do zniszczenia powierzchnitomogolf2 pisze:a moze cos sie zepsuc jak bedzie sie jezdzilo z tym tykaniem?

- Michał_1977
- _
- Posty: 14276
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
wczesniej jak sie przyspieszało na tej pompie od 1,9 to przestawało tikac, a teraz na tej od 1,6 nawetjak sie przyspieszy to tika...
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 10:31 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14276
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14276
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości