Problem z pompa wtryskową

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Problem z pompa wtryskową

Post autor: tomogolf2 » sob mar 20, 2010 20:06

Witam. Problem jest nastepujacy, po odpaleniu auta z pompy dobiega terkot, taki jakby jakas sprzeynka albo srubka gdzies wpadla do srodka i brzeczy, im szybsze obroty tym szybciej to slychac... kilka dni temu jak wyciagnelo sie przyspieszacz to cichlo a teraz juz caly czas terkocze... co to moze byc? dodam ze w pompie w głowiczce sa sprezynki ale one sa całe... myslalem ze moze ktoras pekla ale to nie to...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14276
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 20:14

tomogolf2, czy ten odgłos to takie metaliczne tik,tik? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob mar 20, 2010 20:14

tak tak


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14276
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 20:25

Albo dałeś zbyt grubą podkładkę między falę a tłoczek,albo po prostu tłoko-rozdzielacz kończy się.
Miałem kiedyś pompę (seria) i też tak tikało-niestety głowiczka poszła spać :( ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob mar 20, 2010 20:32

hmm... tłoczek w ładnym stanie, chodzi ci o taka mala podkadke z dziurka co wczodzi w tłoczek od strony fali... hmm... to chyba bedzie to, bo z tego co pamietam to ta podkladka powinna sie delikatnie schowac w denko tłoczka a tu lekko wystawała... no to trzeba ja wymienic na ciensza....
Ostatnio zmieniony sob mar 20, 2010 20:33 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14276
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 20:36

tomogolf2 pisze:chodzi ci o taka mala podkadke z dziurka co wczodzi w tłoczek od strony fali
Tak.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » sob mar 20, 2010 20:42

myslisz ze po wymianie nie powinno tego byc? a moze cos sie zepsuc jak bedzie sie jezdzilo z tym tykaniem?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14276
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob mar 20, 2010 21:15

tomogolf2 pisze:myslisz ze po wymianie nie powinno tego byc?
To zależy jak długo na tym tikaniu śmigasz...
tomogolf2 pisze:a moze cos sie zepsuc jak bedzie sie jezdzilo z tym tykaniem?
Tak,bo jak tłoczek będzie miał opór w końcowej fazie skoku,to ulegnie uszkodzeniu.Tłoczek wykonuje ruch posuwisto-obrotowy i jak będzie miał opór od czoła,to obracając się wytworzą się opiłki,które doprowadzą do zniszczenia powierzchni :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 21, 2010 01:01

no to trzeba to jaknajszybciej zrobic... a jak to nie to? moze byc jeszcze jakas inna przyczyna?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14276
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 21, 2010 07:36

tomogolf2 pisze:a jak to nie to? moze byc jeszcze jakas inna przyczyna?
Będziesz miał pompę rozebraną,to możesz wszystko szczegółowo przeglądnąć...
Próbowałeś przyspieszyć kąt wtrysku?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 21, 2010 10:26

wczesniej jak sie przyspieszało na tej pompie od 1,9 to przestawało tikac, a teraz na tej od 1,6 nawetjak sie przyspieszy to tika...
Ostatnio zmieniony ndz mar 21, 2010 10:31 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14276
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 21, 2010 11:32

tomogolf2 pisze:wczesniej jak sie przyspieszało na tej pompie od 1,9 to przestawało tikac, a teraz na tej od 1,6 nawetjak sie przyspieszy to tika...
Zaraz,zaraz....na innej pompie też tikało?
Może to w silniku a nie w pompie? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz mar 21, 2010 12:13

no wlasnie na innej tez tikalo na 1,9 tikalo i na 1,6 tika, tyle ze glowiczka i tlokorodzielacz przekladam, przed chwila zmienilem podkladke ale dalej brzeczy, jakby jakas srubka latala w pompie...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14276
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz mar 21, 2010 12:32

tomogolf2 pisze:tlokorodzielacz przekladam
A no właśnie...tu może być pies pogrzebany...
Jak masz inną na próbę,to załóż i na 95% tikanie zniknie :bajer: ...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości