dzwięk silnika???klekot:P Tdi Ahu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

dzwięk silnika???klekot:P Tdi Ahu

Post autor: jacekPlacekkk » ndz lut 21, 2010 11:36

Witam :chytry:

posiadam Tdi Ahu, niedawno kupiony, i mam pytanie !

mój silnik strasznie klekocze :helm: wiem że to Diesel, ale dzwięk tego silnika jest metaliczny i głośny(chyba za głośny)

wiem że do wymiany mam napinacz, i jakieś tam łożyska, ale one nie odpowiadją za klekot, na wolnych obrotach jest najgorzej,

a ha dymu nie puszcza, jest po prostu głośny jak się stanie na zewnątrz, kumpel mi powiedział że to szklanki, nie daje mi to spokoju :grrr:


:-)

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 21, 2010 11:40

Co prawda to nie diesel ale podobnie klekocze??
Bo jak nie to może być też wtryskiwacz ..
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=304939


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » ndz lut 21, 2010 11:45

fILM:



ZARAZ będzie drugi może,

ps: trzeba podgłośnić mocno, :gora:


:-)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » ndz lut 21, 2010 11:48

głosna metaliczn praca to zle ustawiony kąt wtrysku względnie przestawiony rozrząc i ząb


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Piter 1Z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 11:03
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Piter 1Z » ndz lut 21, 2010 11:53

Hej
Może wystarczy wymienić napinacz paska wielorowkowego :bajer:
Umie było to samo ale po wymianie ucichło.
A klekocze ładnie jak TDI:)
Możesz też sprawdzić kąt wtrysku VAG-iem i wtedy będziesz miał 100% pewności co i jak :bigok:



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 21, 2010 11:54

jacekjurzykkk pisze:
głosna metaliczn praca to zle ustawiony kąt wtrysku względnie przestawiony rozrząc i ząb
On ewidentnie bardzo twardo pracuje, przy uszkodzonym popychaczu hydraulicznym wydobywa się taki głuchy dziwek . A tutaj tego nie słychać słychać .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » ndz lut 21, 2010 11:57

hym....


-nie kopcii

-w miare się zbiera, jak na przymulonego Tdi (poprzedni właściciel) :grrr:

-nie trzęsie się jak galareta

- chodzi idealnie równo,

tu lepiej słychać, aparat przesówałem, chyba wybiore się do Adama do rembertowa :panna:



[ Dodano: 21 Lut 2010 11:17 ]
Ostatnio zmieniony ndz lut 21, 2010 12:08 przez jacekPlacekkk, łącznie zmieniany 2 razy.


:-)

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » ndz lut 21, 2010 12:20

tu lepiej słychać, aparat przesówałem, chyba wybiore się do Adama do rembertowa :panna:
To chyba najlepsze wyjście
Nawet tu nie słychać typowego klekotania dla uszkodzonego popychacza. Jak się ma stetoskop to idealnie można namierzyć gdzie "klekocze"


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » ndz lut 21, 2010 13:14

czyli suma sumaru na co obstawiamy???


:-)

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz lut 21, 2010 18:30

zly kat wtrysku lub uszkodzone sterowanie dynamicznym katem wtrysku i dlatego pracuje caly czas na zbyt wyprzedzonym

wszystko do ogarniecia

zapraszam :bigok:


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
jacekPlacekkk
zbieram na tjuning
zbieram na tjuning
Posty: 435
Rejestracja: pn sie 25, 2008 19:45
Lokalizacja: Siedlce/okolice
Kontakt:

Post autor: jacekPlacekkk » ndz lut 21, 2010 19:14

Wybieram się koniecznie :bigok:


,w mojej okolicy chyba cięzko o kogoś od Diesla, zostali tylko cudo twórcy z tekstem: silnik do remontu, lub starsi poczciwi "pompiarze"do których jezdziłem mym 1.6D

Adamm, mówisz że tragedi nie bedzie :goof: ?

[ Dodano: 05 Mar 2010 12:10 ]
Witam, ja rozwiazałem swój problem:

do wymiany poszło:

łozyska alternatora (chałasowały jak diabli)
napinacz (też gruchotał)
pompa wody (powodowała taki szum na łożysku)
rolka

i tyle... ale jescze coś popiskuję co raz tak delikatnie, ale nie wiemy co :niepewny: tak jak by jakiś dzwięk zwarcia się robił, ale nic takiego nie ma, ogólnie jest cicho i słychać tylko klekotanie, po odpaleniu tylko te piski :wstyd:

są 3 teorie co do nich:

- w pasku od altka może wbiły się jakieś kamyczki i co raz się odezwą

- pasek ma małe zaciągniecie, ale raczej to mało prawdopodobne

- albo coś się układa w alternatorze bo był dotaczany stojan(chyba sie przejade do gościa któremu woziłem alternator)

po popsiukaniu śiuwaxem ustaję :hyhy:



problem w dużej części rozwiązany :hyhy:


:-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości