ustawienia kątów kół golf IV

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

romanek84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

ustawienia kątów kół golf IV

Post autor: romanek84 » ndz paź 26, 2008 10:30

Witam
czy w MK4 ustawia się kąty pochylenia kół?? Bo byłem na zbieżności jakieś miesiąc temu koleś ustawił samą zbieżnośc powiedział że kątów w 4 się nie ustawia ale zauważyłem że mi opony od środka ścina.



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » ndz paź 26, 2008 10:38

romanek84 pisze:4 się nie ustawia ale zauważyłem że mi opony od środka ścina.
za to głównie odpowiedzialna jest zbieżność


:-k ...

Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » ndz paź 26, 2008 10:48

romanek84, powiedział Ci prawde, bo w MK4 nie ma regulcji kolumny - ale dobry specjalista poradzi sobie z cięciem opony np: przez przesuwanie sanek w odpowiednią strone aby opon Ci nie cieło i auto trzymało parametry

ale musisz jechać do dobrego specjalisty od geometrii
Ostatnio zmieniony ndz paź 26, 2008 10:49 przez Kulon, łącznie zmieniany 1 raz.


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz paź 26, 2008 13:47

czytać Obrazek

A to dokładnie dla twego AJM zajedź do tego mechanika i żuć mu tym w twarz:
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony ndz paź 26, 2008 13:59 przez pszczyna, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » ndz paź 26, 2008 13:57

kulon-x pisze:powiedział Ci prawde, bo w MK4 nie ma regulacji kolumny
powiadasz? to po co jest regulacja na sworzniu wahacza?



romanek84
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 10:39
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: romanek84 » ndz paź 26, 2008 16:11

ok dzięki chyba pojade do innego
może ktoś wie gdzie dobrze robią na terenie Dąbrowy Górniczej lub Sosnowca??



Awatar użytkownika
kazzek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lut 05, 2009 15:36
Lokalizacja: ONY

Post autor: kazzek » pn lut 15, 2010 13:20

podpinam się pod temat.
mam problem w mkIV,od wjechania w dziurę :grrr: auto zjezdza w prawo oraz ściera mi prawą oponę od środka.diagnoza po zbierzności:kąt pochylenia(nieregulowany)prawy pochylony do środka..
Wiem że istnieją różne podkładki na amortyzatory itd. ale jest to troszke kosztowne.Wszędzie mówią że fabrycznie jest to nieregulowane..
1.Czy regulacja poprzez sworzen wahacza lub sanki jest skomplikowana?Czy to naprawdę działa??
2.Na wiosnę chciałbym zCHIPowac auto ale skoro bije w prawo to niejestem pewien czy będzie możliwy pomiar na hamowni??
pomocy ](*,)
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 13:42 przez kazzek, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn lut 15, 2010 22:37



TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

greg

Post autor: greg » wt lut 16, 2010 00:10

kazzek pisze:1.Czy regulacja poprzez sworzen wahacza lub sanki jest skomplikowana?
nie,
kazzek pisze:Czy to naprawdę działa??
tak - przecież przesuwając sworzeń do środka przestawiasz kąt pochylenia. No chyba ze masz krzywego Macphersona



Awatar użytkownika
kazzek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lut 05, 2009 15:36
Lokalizacja: ONY

Post autor: kazzek » wt lut 16, 2010 12:51

fajnie ze ktos sie odezwał :D
cały zawias został wymieniony wraz ze sprężynami,poduszkami amora itd. koła inne-dalej zciąga na prawo..
może regulacja sankami i sworzniem jest prosta ale znalezdz kogos kto to zrobi nie..
nieznam sie zabardzo ale myslalem ze regulacja na sworzniu jest,tylko nie na seryjnym a takim:http://www.neuspeed.com/products/produc ... &p_id=2041
Obrazek
p.s
dzieki za linka



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt lut 16, 2010 15:18

Jak już nie ma nikogo jedź do ASO pełna geometria ze wszystkim kątami obu osi 250pln. Robiłem i wszytsko ustawili. Nawet parametry jakie powinny być odbiegały od tego co podawał inny diagnosta.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
kazzek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: czw lut 05, 2009 15:36
Lokalizacja: ONY

Post autor: kazzek » czw lut 18, 2010 09:53

sprobuje w ASO i dam znac jak poszło..dzieki za pomoc i pozdrawiam :bigok:

[ Dodano: 06 Mar 2010 10:06 ]
Kąt pochylenia lekko wyregulowany na sworzniu wachacza(troche mało ale jest dopuszczalnie).Niestety teraz mam problem ze zbieżnością z tyłu która podobno niejest regulowana.tylne koło lekko wystaje przodem na zewnątrz.Niemoge znaleźć nic na ten temat na forum hmm..



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 65 gości