Witam
Mam do Was pytanie ,może już ktoś miał taki przypadek .
Ubywa mi płyn chłodniczy .
Miesiąc temu miałem wymieniany termostat. Dwa tyg. temu zaczął ubywać płyn chłodniczy , pomyślałem że to wina mechanika który wymieniał mi termostat i źle go przymocował i uszczelka źle dociśnięta termostatu , ale okazało się że termostat jest poprawnie założony.
Po wysuszeniu auta ( bo był oblodzony ) szukałem przecieku ... znalazłem niewielki przeciek na rurkach ( dokładniej przy zaciskach na tych rurkach ) którymi leci płyn chłodniczy podgrzewający parownik ( mam inst. gazową ) . Dokręciłem zaciski i było sucho .
Przejechałem 300km i dziś zobaczyłem znowu mało płynu. Ubyło przez te 300km z poziomy max do poziomu min . Sprawdziłem te zaciski na w/w wężach i są ok sucho , tak więc pytanie do Was , gdzie ubywa płyn . Dodam , że uszczelka pod głowicą jest ok i dodam , że olej silnikowy także jest ok .
Czekam na info
pozdrawiam
Ubywający płyn chłodniczy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
U mnnie wyciek był spod kroćca, sprawdź sobie to, bo często lubi pęknąć.
Tak się składa, że mam ten sam silnik i też mi zaczęło płynu ubywać właśnie po wymianie termostatu (wiadomo zbieg okoliczności), ale akurat wtedy pęknął. Ten korcieć znajduje w miejscu gdzie jest czujnik temperatury cieczy. Oto fotka:
Tak się składa, że mam ten sam silnik i też mi zaczęło płynu ubywać właśnie po wymianie termostatu (wiadomo zbieg okoliczności), ale akurat wtedy pęknął. Ten korcieć znajduje w miejscu gdzie jest czujnik temperatury cieczy. Oto fotka:
-
- Forum Master
- Posty: 1646
- Rejestracja: pn maja 04, 2009 23:51
- Lokalizacja: Poznań/Toruń
Z tego co wiem to na zimnym ma być odpowiednia ilość płynu, czyli między min a max, na rozgrzanym się nie sprwadza, bo zazwyczaj pokaże go dużo więcej, nawet poza maksimumpoolak2006 pisze:A kiedy sprawdziłeś ten płyn? Bo powrocie od razy czy na drugi dzień rano? Bo u mnie jest tak że na zimnym płynu mam na min... a jak samochód się rozgrzeje i sprawdzam to jest prawie na max.
- nie daje białym dymemKarol G60 pisze:z kąd wiesz że uszcz głowicy jest ok? nie daje białym dymem z tłumika?
- płyn w zbiorniczku ( stan tego płynu jest bez plam oleju )
- stan oleju także jest ok
- ubywa mi bardzo dużo płynu dlatego poziom oleju mógł by się zmienić a jest normalnie
- acha no i zużywa mi minimalne ilości wręcz śladowe oleju
[ Dodano: 25 Sty 2010 09:58 ]
Sprawdziłem tuż po przyjeździe z trasy czyli silnik jak i płyn był gorący .poolak2006 pisze:A kiedy sprawdziłeś ten płyn? Bo powrocie od razy czy na drugi dzień rano? Bo u mnie jest tak że na zimnym płynu mam na min... a jak samochód się rozgrzeje i sprawdzam to jest prawie na max.
[ Dodano: 25 Sty 2010 10:00 ]
Dzięki za te zdjęcia . Zaraz lecę sprawdzić ten kruciec może masz rację .Jazz_Blue pisze:U mnnie wyciek był spod kroćca, sprawdź sobie to, bo często lubi pęknąć.
Tak się składa, że mam ten sam silnik i też mi zaczęło płynu ubywać właśnie po wymianie termostatu (wiadomo zbieg okoliczności), ale akurat wtedy pęknął. Ten korcieć znajduje w miejscu gdzie jest czujnik temperatury cieczy. Oto fotka
Po sprawdzeniu dam Wam znać .
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 20:18 przez grizzly83, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości