Moment dokrecenia srub w AKL

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

n0w3y_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 27, 2008 21:04
Lokalizacja: Westbury

Moment dokrecenia srub w AKL

Post autor: n0w3y_pl » pt paź 02, 2009 15:58

Jak w temacie. czy ktos zna kolejnosc srub i momenty dokrencania glowicy, i czy konieczne jest planowanie glowicy jak silnik sie nie przegrzewa ? problem polega na tym ze cisnienie z cylindra ucieka do obiegu chlodzenia.

Dzieki i pozdrawiam



Awatar użytkownika
Damian-jg
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: wt maja 08, 2007 17:40
Lokalizacja: DJ
Kontakt:

Post autor: Damian-jg » pt paź 02, 2009 16:39

Sróby głowicy:

– Dokręcić wstępnie wszystkie śruby momentem 40 Nm.
– Następnie dokręcić dodatkowo wszystkie śruby o 1/4 obrotu (90 °) za pomocą sztywnego klucza.
– Obrócić jeszcze raz wszystkie śruby o 1/4 obrotu (90°).

Wymień tylko usczelke. Głowicy nie trzeba planować.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



n0w3y_pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: śr lut 27, 2008 21:04
Lokalizacja: Westbury

Post autor: n0w3y_pl » pt paź 02, 2009 17:40

Dziekuje serdecznie za pomoc. W takim badz razie nie planuje glowicy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości