[ MK3, 1.8 ] Sciaga na lewo strone

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

[ MK3, 1.8 ] Sciaga na lewo strone

Post autor: dinus » śr lut 01, 2006 21:14

Witam.
Mam kolejny problem. W poniedziałek wymieniono mi amorki z przodu i tylu na nowe.
W seriwsu do pracy mam malutki kawalek wiec jadac po dziurach tego nie zauwazylem. Jadac na prostej drodze delikatnie sciaga mi auto na lewa strone. Pojechalem na stacje benzynowa aby sprawdzic cisnienie w kolach i w razie potreby wyrownac. Po tym zabiegu nadal sicaga mnie delikatnie w lewo. Jeszcze jeden dziwny objaw jest taki, ze skrecajac kierownica maksymalnie w prawo auto bierze mniejszy skret niz przy maksymalnym odkreceniu kierownicy w lewo. Czym moze to byc spowodowane? Spotakliscie sie z czyms takim? Problem pojawil sie po wymianie amorkow.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 01, 2006 21:17

A zbieżność i ustawienie kąta gdzie???



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » śr lut 01, 2006 21:20

ja mialem robiona zbieznosc - wywazone oponki - cisnienia te same.... a sciaga mnie w prawo :(


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » śr lut 01, 2006 21:21

bongo102 pisze:A zbieżność i ustawienie kąta gdzie???
Niby ustawiali, ale moze zrobili to na odp...?



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 01, 2006 21:24

dinus pisze:Niby ustawiali, ale moze zrobili to na odp...?
a działo sie tak przed wymianą amorków?



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » śr lut 01, 2006 21:27

genau. Pojedz na geometrie i ci wszystko wyjdzie



dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » śr lut 01, 2006 21:35

bongo102 pisze:
dinus pisze:Niby ustawiali, ale moze zrobili to na odp...?
a działo sie tak przed wymianą amorków?
Nie, przed zmiana chodzil jak ta lala. Nie bylo takich problemow.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » śr lut 01, 2006 22:20

No to pojedz na pomiary(i oczywiście na regulację bo na bank jest przestawiona) i będzie o.k.



dinus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 06, 2005 23:34
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: dinus » śr lut 01, 2006 22:41

bongo102 pisze:No to pojedz na pomiary(i oczywiście na regulację bo na bank jest przestawiona) i będzie o.k.
Dzieki za cenne rady.

Pozdrawiam
D



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » śr lut 01, 2006 22:43

ile za takie zprawdzanie geometrii?


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Post autor: WRHZ » śr lut 01, 2006 22:51

Cena za zbierznosc to 30 zl na plycie i 50zl jak zapna te wszysktie klamoty na 4 kolka.. a co do sciagania to moze byc wiele przyczyn malo powietrza (na CPNach nie zawsze maja dobre wskazniki) zbieznosc, wywalone koncowki drazka itp, wada opony lub roznica w wysokosci bieznika



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » śr lut 01, 2006 23:11

oponki te same - cisnienie nie na cpn ale w stacji diagnostycznej - co do drazkow to nie wiem, ale chyba byly robione - bo zawieche z przodu cala mialem robiona potem zbieznosc ustawiana potem opony zalozylem wywazane i cisnienia ustawione


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Awatar użytkownika
pico
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 134
Rejestracja: czw sie 04, 2005 00:34
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: pico » czw lut 02, 2006 13:31

JA TO MAM CAŁKIEM DZIWNNIE.NA LETNICH OPONACH ŚCIĄGA W PRAWO A NA ZIMOWYCH W LEWO



Awatar użytkownika
DmX_81
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: czw lis 17, 2005 23:07
Lokalizacja: Sląsk
Kontakt:

Post autor: DmX_81 » czw lut 02, 2006 20:43

to zaloz na prawo letnie a na lewa zimowe... gorzej jak bedzie sciagalo do tylu :P


===slucham tylko najlepszej muzy, jezdze autem najlepszej marki===
(O===vw===O)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 58 gości