sprzegło wysoko bierze da sie cos z tym zrobic??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

sprzegło wysoko bierze da sie cos z tym zrobic??

Post autor: grzesiek1990 » sob lut 16, 2008 00:44

tak jak temacie da sie cos zrobic zeby sprzeglo brało tak gdzies w połowie a nie tak jak tera tuz przy samym koncu... a moze cos nie tak z tym moim sprzęgłem??


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3830
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob lut 16, 2008 00:46

Wyregulować na lince?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Scotto
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 662
Rejestracja: ndz maja 07, 2006 23:09
Lokalizacja: londyn

Post autor: Scotto » sob lut 16, 2008 00:55

grandilodz pisze:Wyregulować na lince?
niema linki, chyba pozostaje wymiana tarczy sprzeglo jest samoregulujace w 1z


Moj golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=75825 vento front
[url=http://img293.imageshack.us/my.php?image=golfsesjaaaa001vq3.jpg][img]http://img293.imageshack.us/img293/5788/golfsesjaaaa001vq3.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob lut 16, 2008 00:59

Dokladnie taki jak napisal Scotto, szykuj sie do wymiany sprzegla...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » sob lut 16, 2008 09:28

dlaczego do wymiany??


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lut 16, 2008 09:31

grzesiek1990 pisze:dlaczego do wymiany??
Bo się kończy :chytry:



piotrkrk25
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt sty 08, 2008 20:57
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: piotrkrk25 » sob lut 16, 2008 10:11

Też tak mam i jeżdże tak już od roku, bo mechanik powiedział żebym jeździł dopuki sprzęgło nie zacznie ciągnąć. Wiecie może ile taka naprawa kosztuje?



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » sob lut 16, 2008 10:56

piotrkrk25 pisze:mechanik powiedział żebym jeździł dopuki sprzęgło nie zacznie ciągnąć. Wiecie może ile taka naprawa kosztuje?
Kompletne sprzęgło ( tarcza + docisk + łozysko ) około 350zł , robocizna około 250zł


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
diaz34
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 280
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:45
Kontakt:

Post autor: diaz34 » sob lut 16, 2008 14:19

Jeszcze moze pochodzic a moze w kazdej chwili sie skonczyc np. moze zaczac ciagnac lub biegi cholernie zgrzytac...


Jestem mechanikiem ASO Skoda, słóże pomoca lecz tez czasem jej potrzebuje...

Awatar użytkownika
golfikIV
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt cze 24, 2008 10:37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: golfikIV » śr maja 20, 2009 08:24

Witam
Mam w temacie pytanie
Jestem po wymianie 2-masu i sprzęgła. Sprzęgło wyraźnie „bierze” bliżej końca. Czy to normalne?



Awatar użytkownika
piru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 419
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 18:57
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: piru » pt maja 22, 2009 13:50

golfikIV pisze:Witam
Mam w temacie pytanie
Jestem po wymianie 2-masu i sprzęgła. Sprzęgło wyraźnie „bierze” bliżej końca. Czy to normalne?
Dość dziwne i nie normalne, po wymianie powinno być wręcz odwrotnie tzn brac na samym dole, dopiero po jakimś czasie jak się wszystko pięknie ułoży powinno brać już normalnie.


moja bestia :grin:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=318356

http://www.vwvento-fans.com/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=1

Awatar użytkownika
stania-PL
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 01:06
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: stania-PL » pt maja 22, 2009 20:12

Ja tak naprawdę nie wiem jak z tym jest ... Przerabiałem to na swoim przypadku.
Kupiłem auto sprzęgło brało super bardzo z dołu (wiec w myśl tej reguły było OK) po jakims czasie biegi zgrzytały co sie okazało było już ostro zdezelowane, a brało przecież z dołu.


<wymoderowano>

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pt maja 22, 2009 21:00

Z tymi sprzęgłami jest różnie jak jest na linkę to możesz wyczuć ten luz martwy a przy sterowaniu hydraulicznym jest gorzej,morze być lekko zapowietrzona lub już wypracowana pompka sprzęgła i nie da tyle płynu na siłownik i to się tak wydaje że jest dobrze że bierze na dole a tarcza jest do wymiany.Ale włącz 4-ty bieg i spróbuj go zdusić ja go zdusisz to jest jeszcze ok a jak się będzie ślizgać zwrostem obrotów to tarcza do wymiany.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości