Czujnik temp powietrza zasysanego - blad

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

Czujnik temp powietrza zasysanego - blad

Post autor: Lcf » pn kwie 13, 2009 17:03

Witam, mam problem. Jak podlacze komp to pokazuje mi blad czujnika temp zasysanego powietrza. Gdzie wogole w dieslu szukac tego czujnika ?? Mam Golfa V 1.9TDi 105KM. Slyszalem 2 wersje, ze jest w przeplywomierzu, a inni twierdza ze jest w czujniku cisnienia doladowania ? Co wymienic, zeby usunac blad ?
Z gory dzieki za pomoc.
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 17:04 przez Lcf, łącznie zmieniany 1 raz.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn kwie 13, 2009 21:09

To jest dwa w jednym
Czujnik ciśnienia powietrza zasysanego G71
Czujnik temperatury powietrza zasysanego G72
Znajduje się na rurze zasysanego schłodzonego powietrza z chłodnicy powietrza.



Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

Post autor: Lcf » pn kwie 13, 2009 22:46

No to ja juz nie wiem, kupilem 2 te czujniki i po wymianie na kazdy z nich, komp nadal widzi, ze uszkodzony jest czujnik temp powierza zasysanego. Albo trafilem na niesprawne te czujniki, albo sam juz nie wiem co moze byc nie tak.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn kwie 13, 2009 23:37

Albo trafilem na niesprawne te czujniki, albo sam juz nie wiem co moze byc nie tak.
Kabloteka


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » wt kwie 14, 2009 11:29

Spróbuj podmienić od kolegi i najszybciej dojdziesz.Kupowałeś nowe czy używki?



Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

Post autor: Lcf » wt kwie 14, 2009 11:42

Kupowalem uzywki, ale sprzedajacy twierdzili ze 100% sprawne, cale szczescie ze przyjeli je, bede musial wlasnie chyba od kumpla wykrecic, tylko pytanie czy jak wykrece ten czujnik od niego przy wylaczonym zaplonie i pozniej go wloze to nie pojawi mu sie blad ?
Jaki magik stwierdzil, ze to moze byc spowodowane czujnikiem temp zewnetrznej, ze jak do Golfa V da sie od Golfa IV to moze fixowac, a ja swoj mam kupiony na allegro, dziala, pokazuje normalna temperature i nie wiem czy to moze byc wina tego czujnika ?



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » śr kwie 15, 2009 20:34

ja obstawialbym na walnieta przepływke...


Czarny turboklekocik

indyczes
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt cze 13, 2006 23:53
Lokalizacja: Polska

Post autor: indyczes » śr kwie 15, 2009 20:45

Adrian1980 pisze:ja obstawialbym na walnieta przepływke...
Przepływka nie ma nic do tego.



Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

Post autor: Lcf » śr kwie 15, 2009 22:37

A ja tak mysle, ze to moze winien jest czujnik temperatury zewnetrznej, bo ten czujnik co pokazuje cisnienie powietrza doladowania to pokauje tez temp, ale nie zasysanego powietrza, tylko doladowania. Tak na moj chlopski rozum, to temperatura powietrza zasysanego jest taka sama jak temperatura na zewnatrz. Musze kupic czujnik temp zewnetrzej do V bo mam od IV i tu lezy wina, wg ETKI sa inne, ale ten ktory mam od IV pokazuje nawet taka sensowna temp zewnetrzna. Co myslicie o mojej teorii ?



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » śr kwie 15, 2009 23:28

Jeszcze jak byś podał numer błędu jaki wyskoczył.



Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

Post autor: Lcf » pt kwie 17, 2009 17:52

Juz podaje:
P0113 Za duza wartosc sygnalu G42
Gdzie szukac tego czujnika, to jest ten 2w1 czujnik cisnienia i temp na rurze od intercoolera, jesli tak to wymieniem juz 2 te czujniki, moze to cos z wiazka ? Dodam tylko, ze jak wykasuje blad i zgasze i zapale auto to nie swieci sie CHECK, zapala sie dopiero jak zgasze i odpale auto tak ze 2-3 razy.
Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 19:51 przez Lcf, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Adrian1980
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 560
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
Kontakt:

Post autor: Adrian1980 » pt kwie 17, 2009 18:26

Lcf pisze: Tak na moj chlopski rozum, to temperatura powietrza zasysanego jest taka sama jak temperatura na zewnatrz.
nie jest taka sama podepnij sobie vag'a to zobaczysz...


Czarny turboklekocik

Lcf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob paź 11, 2008 20:23
Lokalizacja: Łódź i okolice
Kontakt:

Post autor: Lcf » pt kwie 17, 2009 18:48

Adrian1980 pisze:
Lcf pisze: Tak na moj chlopski rozum, to temperatura powietrza zasysanego jest taka sama jak temperatura na zewnatrz.
nie jest taka sama podepnij sobie vag'a to zobaczysz...
Jesli chodzi o powietrze zasysane to musi byc taka sama, jesli chodzi o powietrze juz za sprezarka to zgodze sie ze bedzie inna, chyba nie powiesz mi ze powietrze po przejscu przez filrt ogrzeje sie lub schlodzi, bo to ze ma inna temperature za sprezarka to jest logiczne, ale dla mnie to juz nei jest powietrze zasysane tylko tloczone.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pt kwie 17, 2009 23:41

Czujnik temperatury powietrza dolotowego G42 znajduje się w przepływomierzu G70.
Błąd 16497---P0113.
Podmień od kogoś na próbę przepływkę.
Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 23:53 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości