VW T5 Problemy z paleniem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów

VW T5 Problemy z paleniem

Post autor: Dar4czek » pt lut 13, 2009 18:27

Witam. Na samym początku chciałbym się przywitać z forumowiczami. Od pewnego czasu mam dość spory problem z moim Transporterem T5. Odwiedziłem już kilka serwisów i nikt nie może mi rozwiązać tego problemu.
Dane Auta:
VW Transporter T5 130 koni
Rok produkcji 2003
Nr nadwozia WV2ZZ
Objawy:
Auto szczególnie rano bardzo ciężko pali musze kilka razy a czasami nawet kilka naście razy kręcić aby auto odpaliło.
Najgorzej jest jak auto stoi silnikiem do góry- aby je odpalić to na prawdę trzeba się strasznie namęczyc aby odpalić
Gdy auto złapie temperature to już pali na raz.
Co było sprawdzane:
Kilka miesięcy temu było auto całe rozbierane i m.in były sprawdzane świece. Auto było prawie całe rozkręcane.
Akumulator jest raczej sprawny.
Natomiast kilka dni temu auto było ponownie u bardzo dobrego mechanika i niby mówił że zrobił ale problem znowu nastąpił. Mówił że sprawdzał przewody paliwa i są dobre. Rozbierał tez pompe wstępnego ciśnienia.
Jeśli miał ktoś podobny przypadek to proszę o pomoc. Z góry dziękuje za jakieś podpowiedzi i pomoc !!! Pozdrawiam



WałekDST
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob paź 11, 2008 10:22
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: WałekDST » pt lut 13, 2009 19:23

najlepiej to pod wag'a z nim:) sprawdź stan oleju, płynów, może się rozrusznik kończy? miałem podobny problem z passatem b5:) tak naprawdę przyczyn może być masakryczne dużo od pierdółek do padniętego kompa



Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów

Y?

Post autor: Dar4czek » pt lut 13, 2009 19:28

Wag'a ? Co to ?:)



WałekDST
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob paź 11, 2008 10:22
Lokalizacja: Strzelin

Re: Y?

Post autor: WałekDST » pt lut 13, 2009 19:31

Dar4czek pisze:Wag'a ? Co to ?:)
vag-com oryginalny program serwisowy VW :bigok:



Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów

Post autor: Dar4czek » pt lut 13, 2009 20:09

ok dzięki wielkie a mam takie pytanko bo kolega mi mówił, że mial podobną sytuacje i zmienił jakąś kostke która była odpowiedzialna za dopływ palywa( czy to był chip) ale ona pozwalała na wiekszy dopływ paliwa i mówił że teraz pali na raz.:)



WałekDST
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob paź 11, 2008 10:22
Lokalizacja: Strzelin

Post autor: WałekDST » pt lut 13, 2009 21:30

Dar4czek pisze:ok dzięki wielkie a mam takie pytanko bo kolega mi mówił, że mial podobną sytuacje i zmienił jakąś kostke która była odpowiedzialna za dopływ palywa( czy to był chip) ale ona pozwalała na wiekszy dopływ paliwa i mówił że teraz pali na raz.:)
wątpię by był to czip:) raczej jakiś czujnik może podać ci jego numer(czujnika?) i w którym miejscu jest ta kostka dokładnie?



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pt lut 13, 2009 22:54

Zmierz ciśnienie w cylindrach miałem takiego typa rano nie palił a jak zapalił to cały dziej zapalał.Zmieniałem uszczelniacze na pompowtryskach i wreszcie zmieniona była głowica i zapalał.



Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów

Post autor: Dar4czek » ndz lut 15, 2009 20:56

aha a jeszcze występuje taki problem że jak stoi silnikiem do góry to ciężko go zapalić jak cholera. To też jest z tym związane ? Czy to jest spowodowane czym innym ?



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz lut 15, 2009 21:13

silnikiem do gory?? tzn np na podjezdzie??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów

Post autor: Dar4czek » ndz lut 15, 2009 22:44

tak na podjezdzie



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » ndz lut 15, 2009 22:53

oto pierwsze co mi przyszlo do glowy...moze sa jakies nieszczelnosci w ukladzie paliwowym i paliwo scieka na nowo do baku??


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Dar4czek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 13, 2009 17:55
Lokalizacja: Przemyśl/ Rzeszów

Post autor: Dar4czek » śr lut 18, 2009 12:11

nie wiem ale dałem auto do naprawy i właśnie bede sprawdzac gdzie ucieka ciśnienie



Bogdan01
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt lip 10, 2009 20:55
Lokalizacja: Dębica

Post autor: Bogdan01 » pt lip 10, 2009 21:08

Dar4czek, Dar4czek, Witam serdecznie mam dokladnie ta sama wersje VW T5 co pan i identyczny problem z zapalaniem na zimnym silniku. Auto bylo w serwisie VW. Byla robiona diagnostyka silnika. Nie wykryto na komputerze zadnych usterek. Chcialbym zapytac czy pan juz znalazl przyczyne tej usterki ? Bardzo bym prosil o wskazowki na ten temat !



jacek1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob paź 17, 2009 18:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jacek1 » sob paź 17, 2009 18:23

Bogdan01, Witam serdecznie
Panowie mam taki sam problem z odpaleniem po dłuższynm postoju (ok 2 dni ) wymieniłem uszczelniacze pompowtrysków i nic . Może ktoś wie o co chodzi ? To pierwsza awaria na 140,000 km



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości