tuleje wahacza przód mk3 1,9 tdi 1z
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
tuleje wahacza przód mk3 1,9 tdi 1z
witam,czeka mnie wymiana tuleji i sworznia wahacza z przodu lewa strona i moje pytanie z związku z tym,czy po wymianie ich trzeba ustawiać zbierzność i czy można się do tego wziąść w warunkach garażowych,dzieki z a info i pozdrawiam
No, to już zależy od pojęcia w temacie - mi się nie chce barować z chałupniczym wkładaniem tulejek, więc sam wyjmuję wahacz, ewent. wydłubuję tulejki, a wstawienie nowych - podrzucam do gościa, który grzebie w zawieszkach i wciska je po 15-20 zł za wahacz. Przedni wahacz ma 2 tulejki: przednią ze śrubą poziomą, i tylną, ze śrubą pionową. Tylną spoko daje się rozciąć brzeszczotem i wymienić, wbijając za zewnętrzny kołnierz, tylko trzeba zachować odpowiednie ułożenie (są znaki na wahaczu i otwory w tulei, patrz serwisówki) i wbijać pobijakiem zachodzącym na cały zewnętrzny kołnierz. Ona najczęściej siada (z moich doświadczeń nie kupuj Hansa Priesa, bo długo mi nie wytrzymały - ok. 10 tysia w passacie). Tej przedniej nie robiłem, bo ona dłuugo wytrzymuje, więc nie wiem.
Sworzeń to prosta rzecz po wyciągnięciu wahacza, z auta, tylko trzeba uważać, bo jest regulowane położenie względem wahacza. 3 śrubki i odchodzi od wahacza.
Geometria obowiązkowo.
Sworzeń to prosta rzecz po wyciągnięciu wahacza, z auta, tylko trzeba uważać, bo jest regulowane położenie względem wahacza. 3 śrubki i odchodzi od wahacza.
Geometria obowiązkowo.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 96 gości