Regulatory hydrauliczne zaworow.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wojewoda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 20:46
Lokalizacja: Krosno

Regulatory hydrauliczne zaworow.

Post autor: wojewoda » wt wrz 16, 2008 16:19

Witam i mam pytanie,czy istnieje sposob aby okreslic czy mam regolatory do wymiany.
Moj silnik to ABU i przebieg okolo 170 tys. z tym ze ostatnie 50 zrobilem ja.
Zmylka jest to ze czy cieply czy zimny to stuk z pod pokrywy zaworow jest taki sam,czyli jak spada z obrotow i na wolnych jest takie regularne metaliczne rowne stukanie,jesli ktos to przerabial prosze o pomoc i z gory dziekuje. :jezor:



krzysztof w
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: pt gru 28, 2007 18:11
Lokalizacja: na odludziu
Kontakt:

Post autor: krzysztof w » wt wrz 16, 2008 16:54

A jak olej kiedy zmieniany?



wojewoda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 20:46
Lokalizacja: Krosno

Post autor: wojewoda » wt wrz 16, 2008 17:33

Jezdze na semi platinum,ale probowalem juz raz mineralnego elfa,ale bylo bez zmian i wrocilem do semisyntethica platinum.A zmiany co 10 tys.
Ostatnio zmieniony wt wrz 16, 2008 17:34 przez wojewoda, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3830
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt wrz 16, 2008 21:58

Tak szczerze to auto może mieć z 270 tys bo coś koło 250 je słychać więc nie wierzył bym w ten przebieg


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kruszyna2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 24, 2007 16:46
Lokalizacja: LBN
Kontakt:

Post autor: kruszyna2 » wt wrz 16, 2008 23:34

mam ABU i kupilem go ze stanem 216 tys km i zaworki tez klepia. tylko kiedy swojego odpalam to po sekundzie albo dwoch cichnie. dalej slychac cykanie, ale cichsze.

jesli jezdzisz na syntetyku albo polsyntetyku, to sprobuj zalac mineral (np. castrol high millage) i powinno sie uszczelnic ladnie

obserwuj silnik jak pokaze sie gdzies olej to lepiej zostan na mineralu
Ostatnio zmieniony wt wrz 16, 2008 23:36 przez kruszyna2, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości