ustawienie kąta pochylenia koła

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
agnesmarcin
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 82
Rejestracja: pt maja 18, 2007 21:55
Lokalizacja: Głogów

ustawienie kąta pochylenia koła

Post autor: agnesmarcin » ndz maja 04, 2008 23:03

witam. w jaki sposób ustawia sie kąt pochylenia kół przednich w mk3 tdi



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » ndz maja 04, 2008 23:22

tego sie chyba w golfie 3 nie da ustawić, tak przynajmniej mi powiedział mechanik jak robiłem zbieżnośc, nie wiem jednkla czy do końca miał racje więc niech sie ktos jeszcze wypowie.


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Jarowo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 759
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 12:08
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jarowo » ndz maja 04, 2008 23:36

W mk 3 pochylenie reguluje się na śrubach mocujących amortyzator do zwrotnicy. Taki dwie bolsze na klucz 18. Samemu domowym sposobem nie bardzo jest jak tym bardziej, że potem trzeba sprawdzić zbieżność.


JaroW

kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » ndz maja 04, 2008 23:50

to ci mechanicy to partacze w takim razie :grrr: powiedział ze tego w vw nie da sie ustawić. mowa o pochuleniu amorka przód/ tył. czyli u mnie prawe koło delikatnie wyprzedza lewe. rozumiem że o tym pochyleniu mowa?


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn maja 05, 2008 00:06

kapalek pisze:tego sie chyba w golfie 3 nie da ustawić, tak przynajmniej mi powiedział mechanik jak robiłem zbieżnośc, nie wiem jednkla czy do końca miał racje więc niech sie ktos jeszcze wypowie.
w MK3 sie nie ustawia kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy, moze o to im chodzilo
zarowno kat pochylenia koła i zbieznosc sa regulowane
kąty:
silniki do 66 kW: - 0st 30' +-20'
silniki powyzej 66 kW: -0st 40' +-20'

wiec takiej dokladnosci nie uzyska sie domowymi sposobami na podworku czy w garazu, trzeba jechac na ustawienie
Ostatnio zmieniony pn maja 05, 2008 00:07 przez Kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 05, 2008 00:11

Obrazek

tu wiadac ze kat jest ustawialny, to powinni wiedziec a takze powinni miec dane zeby to sprawdzic, partacze albo lenie...



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » pn maja 05, 2008 00:14

chyba jednak dobrze robili. były na kompie trzy wartości i dwie ustaiwali a trzeciej nie bo powiedzieli że tego sie w mk3 nie ustawia i chyba własnie to był ten kąt wyprzedzenia zwrotnicy. powiedzieli że to nie ma wpływu na ściaganie


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn maja 05, 2008 00:17

a nie dają wydruku?
ja wasze biorę i zawsze jeżdze w to samo miejsce. Jak mi ustawią raz i jest dobrze to potem mam porównanie przy następnym ustawianiu.



Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » pn maja 05, 2008 07:31

Jarowo pisze:W mk 3 pochylenie reguluje się na śrubach mocujących amortyzator do zwrotnicy. Taki dwie bolsze na klucz 18. Samemu domowym sposobem nie bardzo jest jak tym bardziej, że potem trzeba sprawdzić zbieżność.
Tylko amorek musi miec dwa otwory jajkowate , jak ma jeden jajkowaty lub dwa okragle to zwrotnica nie bedzie sie nam ruszac.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości