Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
Piotro
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
- Lokalizacja: S-ce Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Piotro » ndz lis 28, 2004 13:44
Czesc. nie wiecie moze ile kosztuje pasek rozrzadu do golfa mk3 1.6 sam i z wymiana?
Warto zawozic auto ta serwisu czy da sie to zrobic samemu bez wiekszych problemow?
Sa jakies rodzaje paskow? Jak tak to jaki jest najlepszy.
-
ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
-
Kontakt:
Post
autor: ygd » ndz lis 28, 2004 13:52
jak nie wiesz jakie są rodzaje, to się za to nie bierz
paski niezłe robi firma Gates
Cena pewno około 60-100pln za pasek, może jeszcze napinacz kup... za wymiane mechanik weźme około 50-100pln...
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
-
Piotro
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
- Lokalizacja: S-ce Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Piotro » ndz lis 28, 2004 15:19
nie wiem jakie sa rodzaje bo wczesniej mialem malana a tam nie ma czegos takiego...
Mimo to malana zawsze naprawialem sam i sobie radzilem.
Czy umiejetnosci nabyte przy cnaprawianiu malana wystarcza zeby poradzic sobie z paskiem w silniku 1.6 ?
-
betap
Post
autor: betap » ndz lis 28, 2004 15:22
gates jest raczej kiepski i wiekszosc mechankow ich nie poleca lepszy jest jaki na c lub k ale nwypadlo mi to teraz z glowy
-
MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
-
Kontakt:
Post
autor: MAREK 74 » ndz lis 28, 2004 16:40
contitech
zadajesz pytania na które nie ma odpowiedzi zastanowiłeś się nad tym ?
skąd ma któryś z nas wiedzieźć co ty potrafisz a co nie
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
-
Piotro
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
- Lokalizacja: S-ce Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Piotro » ndz lis 28, 2004 17:14
chyba jednak mozna odpowiedziec na zasadzie porownania stopnia trudnosci.
np wymiana swiec w porsche nie jest tak trudna jak wyjecie silnika w maluchu, wymiana sprzegla w maluchu jest latwiejsza niz wymiana sprzegla w golfie....
tak wiec odpowiedz ostatecznie nie jest taka niemozliwa
pozdrawiam
-
r30q
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
-
Kontakt:
Post
autor: r30q » ndz lis 28, 2004 17:28
dla 1.6 produkowanego od 92 do 09.94 kosztuje 85 zl
1.6 prosukowany po 10.94r kosztuje 101 zl
paski te tylko firmy GATES... polecam bo tylko na nich jezdze.
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
-
r30q
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
-
Kontakt:
Post
autor: r30q » ndz lis 28, 2004 17:30
jezeli bedziesz sam wymienial < ja kiedys wymienilem sam bez wiedzy
> to pamietaj zebys zablokowal rozdzad zeby sie nie przestawil. pozatym u mnie po wymianie scieło sie kolko < niby wczesniej robione na stop paste> no i kaszana niezla...
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
-
ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
-
Kontakt:
Post
autor: ygd » ndz lis 28, 2004 17:55
betap pisze:gates jest raczej kiepski i wiekszosc mechankow ich nie poleca lepszy jest jaki na c lub k ale nwypadlo mi to teraz z glowy
Ja od kilku aut na gatesach i nigdy problemu nie było
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
-
betap
Post
autor: betap » ndz lis 28, 2004 18:06
aj tylko przedstawilem opinie mechanikow - sam musze wymienic pasek i polecali zdecydowanie contitech -
-
ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
-
Kontakt:
Post
autor: ygd » ndz lis 28, 2004 18:09
Możliwe, że jest lepszy, od alternatora mam tej firmy, ale prawdę mówiąc, wątpie by dużo dłużej wytrzymał....
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
-
r30q
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
-
Kontakt:
Post
autor: r30q » ndz lis 28, 2004 18:12
ygd pisze:... może jeszcze napinacz kup... ...
co do napinacza to naprawde warto wymieniac z paskiem , wtedy nie masz ryzyka ze cos sie skaszani , spokojnie mozesz jezdzic 70 000
<polskie warunki
>
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
-
BruceLee30
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
-
Kontakt:
Post
autor: BruceLee30 » ndz lis 28, 2004 18:35
Jezeli masz warunki i troche smykalki to wymienisz sam przed zdjeciem starego paska sprawdz dokladnie jak sa ustawieone znaki na kolach, jezeli nie masz uzadzenia do pomiaru napiecia paska sprawdz jak jest napiety stary, zablokuj rozrzad jak to i czym zrobic znajdziesz w ksiazcze do VW. Po załozeniu nowego paska obroc silnikiem (NIE URUCHAMIAJ) zobacz czy nic ci nie blokuje jezeli motor obraca sie bez problemu mozesz spokojnie odpalac !
napewno dasz rade poprostu nie jaraj sie ze sam to zrobisz i szybko, rob to z glowa.
-
Piotro
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: sob paź 30, 2004 02:19
- Lokalizacja: S-ce Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: Piotro » ndz lis 28, 2004 19:11
dzieki wszytkim za pomoc.
Mysle ze sam sie tego podejme.
jeszcze raz dzieki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 172 gości