jak wymienić uszczelniacz wałka zaworów golf 1 1.6 benz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

e-yaak

jak wymienić uszczelniacz wałka zaworów golf 1 1.6 benz

Post autor: e-yaak » wt lip 05, 2005 21:44

za co mam sie zabrać aby wymienić uszczelniacz wałka zaworów
i nie przestawić rozrządu?
Dzięks.



marreq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lis 30, 2004 17:00
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: marreq » wt lip 05, 2005 23:08

bierzesz do ręki klucz numer 10
odkrecasz 8 śrub od pokrywy zaworów.
wyciągasz ją do góry.
Wymieniasz z dwóch stron gumki, zakładasz nową uszczelk, skręcasz.
roboty na 20 min.

Uszczelka pod pokrywe mnie kosztowała 8,5zł, w komplecie były te gumki uszczelniajace.

Myśle że bez problemu Ci się uda.


mk 1

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr lip 06, 2005 00:36

zaraz bo jasli ja dobrze zrozumialem to kolega e-yaak chcve wymienic simmering na walku rozrzadu a kolega marreq zrozumial ze uszczelke pod pokrywke zaworow,albo ja zle zrozumialem,ale mysle ze dobrze,wiec jesli chodzi o simmering na walku rozrzadu to rozrzad musisz rozebrac,no wiec najpierw pokrywka zaworow do gory,pozniej oslona paska rozrzadu,nastepnie blokujesz walek rorzdu przy prawym jego koncu jest takie wyciecie,wiec obracasz walem korbowym takzeby ustawil ci sie na znak na kole zamachowym i i wtedy walek rozrzadu ustawi ci sie idealnie do zablokowania,wtedy w w wyciecie w prawym koncu walka rozrzadu wkladasz cos dos dobrze dopasowanego np,klucz plaski takze walek masz wtedy zablokowany na sztywno o plaszczyzne glowicy,o ta do ktorej dolega pokrywka zaworow,nastepnie poluzniasz rolke napinajaca paska,i sciagasz go ale niecalkiem tylko z walka rozrzadu,wtedy odkrecasz kolko zebate na walku rozrzadu,a same kulko ze stozka najlepiej zdjac dobrym sciagaczem (nie mlotkiem i srubokretem),jak juz zejdzie kulko,to odkrecasz lewa panewke walka tam gdzie znajduje sie cieknacy simmering,wyciagasz zakladasz nowy najlepiej posmarowany olejem moze bedziesz musial lekko odgiac te blache co jest z prawej storny silnika pod kulkiem zeby zalozyc nowego simera,ale to zaden problem,roboty raptem na godzinke jak sie znasz,ale bez sciagniecia paska nie da sie tego zrobic...jak nie jestes w tym dobrze obeznany to lepiej sie za to nie bierz...powodzonka...zlozyc chyba bedziesz wiedzial jak nie :D:D:D:D


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

Awatar użytkownika
marcinvw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: pt sty 28, 2005 17:00
Lokalizacja: Meseritz
Kontakt:

Post autor: marcinvw » śr lip 06, 2005 00:37

chyba nic nie pomylilem ale w razie co to pytaj...


Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.

Golf III VARIANT 96' ALH +

I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D

marreq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lis 30, 2004 17:00
Lokalizacja: stalowa wola
Kontakt:

Post autor: marreq » śr lip 06, 2005 11:14

Marcin masz racje, coś mi się pojebutało :)


mk 1

e-yaak

Tak Simmering

Post autor: e-yaak » śr lip 06, 2005 13:58

Tak chodzi o simmering. Główny problem to jak nie popierniczyć rozrządu. Olej dostał sie na pasek , więc też nalezy go wymienić no nie? Wielkie dzieki chopaki!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości