Kontrolka recznego

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Kontrolka recznego

Post autor: Itor » czw lip 26, 2007 17:00

golf III GTI AGG

ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?

mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?
Ostatnio zmieniony czw lip 26, 2007 17:05 przez Itor, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kontrolka recznego

Post autor: untaztood » czw lip 26, 2007 17:50

Itor pisze:golf III GTI AGG

ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?

mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?
Masz za mało płynu hamulcowego. Pod sam korek się nie wlewa. Jak odkręcisz korek to wlej mniej więcej do tego poziomu gdzie łapie czujnik (jest przy korku)

Z drugiej strony sprawdz czemu Ci go ubyło. Pewnie puszcza któryś cylinderek.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Re: Kontrolka recznego

Post autor: Itor » czw lip 26, 2007 17:51

untaztood pisze:
Itor pisze:golf III GTI AGG

ostatnio jak gwaltownie hamuje to na chwile zapala mi sie kontrolka recznego, czy to moze byc przyczyna ze jest za malo plynu hamulcowego? zajrzalem do zbiorniczka i wyglada ze jest go malo tylko ze nigdzie na zbiorniczku nie moge znalezc podzialki min/max w zwiazku z tym czy plyn powinien byc zalany pod sam korek?

mam pytanie czy w moim samochodzie jest czujnik zuzycia klockow?
Masz za mało płynu hamulcowego. Pod sam korek się nie wlewa. Jak odkręcisz korek to wlej mniej więcej do tego poziomu gdzie łapie czujnik (jest przy korku)

Z drugiej strony sprawdz czemu Ci go ubyło. Pewnie puszcza któryś cylinderek.
dzieks



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt lip 27, 2007 14:22

Kolejna możliwość to może skończyły się klocki? Układ się powieksza bo cylinderki są bardziej wyciągnięte i z tego powodu brakuje go na tyle, że nie dochodzi do czujnika. Zamiast dolewać płyn, ściagnij koło i zobacz czy nie musisz kupić nowych klocków.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pt lip 27, 2007 14:36

rydzu pisze:Kolejna możliwość to może skończyły się klocki? Układ się powieksza bo cylinderki są bardziej wyciągnięte i z tego powodu brakuje go na tyle, że nie dochodzi do czujnika. Zamiast dolewać płyn, ściagnij koło i zobacz czy nie musisz kupić nowych klocków.
a w moim aucie jest czujnik zuzycia klockow czy trzeba na oko?



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt lip 27, 2007 14:44

Itor, właśnie zapaliła ci się kontrolka zużycia klocków :-)

Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli. Klocki trzeba zmierzyć i porównać z wymiarem jaki powinien być orginalnie. Wymiar ten jest zalezny od silnika i rodzaju zastosowanych tarcz.

Podejdz do pierwszego sklepu motoryzacyjnego, zapytaj o klocki do swojego auta i niech ci w katalogu sprawdzą grubość okładziny. Idziesz do domu, sprawdzasz jak wygląda to u ciebie i już masz problem rozwiązany.

Oczywiście zużyte klocki to tylko jedna z możliwości



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32746
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt lip 27, 2007 14:47

Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli.
:rotfl: :rotfl: :rotfl: =D>


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pt lip 27, 2007 14:47

rydzu pisze:Itor, właśnie zapaliła ci się kontrolka zużycia klocków :-)

Na oko to mozna sobie kompres położyć jak boli. Klocki trzeba zmierzyć i porównać z wymiarem jaki powinien być orginalnie. Wymiar ten jest zalezny od silnika i rodzaju zastosowanych tarcz.

Podejdz do pierwszego sklepu motoryzacyjnego, zapytaj o klocki do swojego auta i niech ci w katalogu sprawdzą grubość okładziny. Idziesz do domu, sprawdzasz jak wygląda to u ciebie i już masz problem rozwiązany.

Oczywiście zużyte klocki to tylko jedna z możliwości
no tak tylko tak jak piszesz zapytaja jakie tarcze, ja nic nie wiem bo auto jest niedawno kupiona, poza tym klocki mam przod i tyl wez to wszystko teraz posprawdzaj:)



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt lip 27, 2007 14:57

Itor, ale masz dowód rejestracyjny? To VIN będzie wystarczający.



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pt lip 27, 2007 14:59

rydzu pisze:Itor, ale masz dowód rejestracyjny? To VIN będzie wystarczający.
nie no pewnie ze mam:)
wlasnie wszedlem na strone intercaru i mam milion klockow do wyboru
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 15:01 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt lip 27, 2007 15:04

rydzu pisze:Itor, właśnie zapaliła ci się kontrolka zużycia klocków
rydzu, kontrolka recznego/niskiego poziomu plynu to jedno, a kontrolka zyzycia klockow to drugie :bajer:


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pn lip 30, 2007 07:33

inek01, tylko jeśli golf 3 nie jest wyposażony w kontrolkę zużycia klocków to jedynym tego wskaźnikiem jest właśnie kontrolka zapalająca się przy niskim poziomie płynu.

Tak swoją drogą, ile już widziałeś golfów z kontrolką zużycia klocków? Teoria teorią, ale w praktyce ta kontrolka raczej żadko się zdarza w samochodach.



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pn lip 30, 2007 09:19

rydzu pisze:inek01, tylko jeśli golf 3 nie jest wyposażony w kontrolkę zużycia klocków to jedynym tego wskaźnikiem jest właśnie kontrolka zapalająca się przy niskim poziomie płynu.
To sie zgadza rydzu
Mnie chodzilo tylko o to ze jest oddzielna kontrolka do tego tematu...
No i owszem zadko sie zdaza ta opcja, ale widzialem kilka autek z tym bajerem, w wiekszosci GTI.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości