Wymiana pompy wody

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Wymiana pompy wody

Post autor: jajko » wt cze 05, 2007 22:35

Muszę wymienić pompę wody. Napędzana jest ona paskiem rozrządu, czy w związku z tym po wymianie trzeba coś ustawiać czy wystarczy włożyć nową i będzie śmigać? Silnik to AJM na PD'kach
Z góry dzięki za pomoc :pub:
Ostatnio zmieniony wt cze 05, 2007 22:36 przez jajko, łącznie zmieniany 1 raz.



androv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn sie 07, 2006 16:37
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: androv » śr cze 06, 2007 09:04

Należy po tym zabiegu poprawnie ustawić rozrząd.


Jak by co VAG. VCDS

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr cze 06, 2007 09:45

Obrazek

Obrazek

androv pisze:Należy po tym zabiegu poprawnie ustawić rozrząd.
nie znam sie na PDekach ale tam sie rozrząd ustawia przestawiając wałek ?

w każdym instrukcja nie przewiduje ponownego ustawiania ...

ja bym zlogował grupe 004 przed i po na wolnych obrotach



jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » śr cze 06, 2007 16:03

Dzięki za pomoc. Wydaje mi się, że wystarczy nie obrócić paska rozrządu i powinno być ok. W ten weekend pompa idzie pod nóż :okej:
Ostatnio zmieniony śr cze 06, 2007 16:04 przez jajko, łącznie zmieniany 1 raz.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr cze 06, 2007 16:42

jajko pisze:Wydaje mi się, że wystarczy nie obrócić paska rozrządu i powinno być ok.
paska? chcesz go trzymać na sztywno non stop, spróbuj może Cisię uda
ale zawsze istnieje ryzyko że przy chwilowym luzie na którymś kółku
zluzuje Ci się o 1 ząbek ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » śr cze 06, 2007 16:52

RobertP pisze:
jajko pisze:Wydaje mi się, że wystarczy nie obrócić paska rozrządu i powinno być ok.
paska? chcesz go trzymać na sztywno non stop, spróbuj może Cisię uda
ale zawsze istnieje ryzyko że przy chwilowym luzie na którymś kółku
zluzuje Ci się o 1 ząbek ...
yyy, no nie wiem jak miałbym wyjąć pompę nie zdejmując paska? Teleportować ją? :jezor: Chyba oczywiste jest, że chodziło mi o nie obrócenie żadnego z kół :bigok:



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Post autor: RobertP » śr cze 06, 2007 16:59

jajko pisze:Teleportować ją? :jezor:
tak :P
jajko pisze:Chyba oczywiste jest, że chodziło mi o nie obrócenie żadnego z kół :bigok:
to czemu wogóle zadałes pytanie skoro jest to dla Ciebie oczywiste ?

i chyba na tym zakończę OT :bajer:


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

jajko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 247
Rejestracja: pt lis 11, 2005 14:49
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn

Post autor: jajko » śr cze 06, 2007 17:08

RobertP pisze:to czemu wogóle zadałes pytanie skoro jest to dla Ciebie oczywiste ?
Bo nie było to oczywiste jak je zadawałem, dopiero po obejrzeniu instrukcji iskierki zaczęły mi świecić w głowie :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości