Zawór bezpieczeństwa czy dobrze ??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Zawór bezpieczeństwa czy dobrze ??

Post autor: To_mas » śr kwie 11, 2007 16:16

Witam niedawno bawiłem sie w zakręcenie zaworu bezpieczeństwa Wsadziłem tam śrubke ale chyba za słabo dokręciłem bo dziś zauuwazyłem ze na 2 biegu przy 4k obrotów autko nagle słabnie w momencie !!jakby paliwo odcinało albo to zawór tylko które ???



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr kwie 11, 2007 22:13

tomcio666 pisze:A co się dzieje z ciśnieniem na wskaźniku?
musze sprawdzić :P



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw kwie 12, 2007 01:12

prawdopodobnie jednak zawór,tez tak mialem.niby zakręcony do końca ale dalej puszcza.troche to niebezpieczne


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 12, 2007 01:37

dawid018 pisze:troche to niebezpieczne
dlaczego ??



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw kwie 12, 2007 08:07

To_mas, tesz miałem ten problem dłuższy czas ja skróciłem śrube i zakręciłem w końcu dziada na amen ;) Umnie otwierający zawór okazywał się tak spadek mocy (gwałtowny) z 1.1 bara na 0.4 a za mną kłęby czarnego dymu ;) Najlepiej jest sprawdzić czy to to, odkręć ten wąż co idzie od tego zaworu, czyli ściągnij go tak aby jak zawór się otworzy to żeby powietrze sobie swobodnie uciekało anie wracało spowrotem do turbiny. Rozgrzej auto i dyfer umnie na 4 i 5 biegu się otwierał i było słychać takie sssyczenie jak się otwierał zawór ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » czw kwie 12, 2007 10:02

dlaczego ??
jezdziłem tak 2 dni że prz ok 1 bar zawór sie otwierał i tak jak napisał vw_vandal, spowodowalo to gwałtowny spadek mocy.nibezpieczne to jest dlatego że przy wyprzedzaniu czegos jak otworzy ci sie zawór odrazu spada moc i auto zwalnia i cięzko sie z tym wyprzedza.


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 12, 2007 11:58

Hmm na 4 biegu zamknąc obrotek to ja zbytnio nie mam gdzie !!:/// ale odkręce ten wąz i sproboje na 2 lub 3 :)) zaraz

[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 12:11 ]
U mnie po wsi to jedyny bieg na jakim moge to sprawdzić to 2 :PPP bo trójką mając 4k obrotó jade ok 100 :P a tu same zakręty:))

Teraz jechałem i od 4 tyś słabnie auto a przy 4300 to wyraźnie mi spada juz cisnienie i pokazuje na wskaźniku 0,4 gdy normalnie cisnie 0,6 +

A na postoju jak wcisne gaz do dechy to obroty idą do 4,5 tyś



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » czw kwie 12, 2007 15:07

To_mas, musisz sprawdzić auto pod obciązenie czyli jadąc !! Umnie na 2 i 3 biegu mogłem silnik przekręcić i zawór się nie otwierał !!! Dopiero na 4 biegu przy 130-140 km albo na 5 biegu 140-150 km\h zawór się otwierał !!!


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw kwie 12, 2007 19:08

skrec ten zawor porzadnie, moze dorzuc jeszcze cos i zakrec na amen


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw kwie 12, 2007 20:01

jak długą srube tam dać najlepiej ?? czy poprostu mocniej dokrecic tą co ejst :)) ??



Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pt kwie 13, 2007 08:22

To_mas, podkładkami ją ;) !!! Albo skróć śrubę metodą prób i błędów ;)


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości