Zawór bezpieczeństwa czy dobrze ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Zawór bezpieczeństwa czy dobrze ??
Witam niedawno bawiłem sie w zakręcenie zaworu bezpieczeństwa Wsadziłem tam śrubke ale chyba za słabo dokręciłem bo dziś zauuwazyłem ze na 2 biegu przy 4k obrotów autko nagle słabnie w momencie !!jakby paliwo odcinało albo to zawór tylko które ???
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
To_mas, tesz miałem ten problem dłuższy czas ja skróciłem śrube i zakręciłem w końcu dziada na amen
Umnie otwierający zawór okazywał się tak spadek mocy (gwałtowny) z 1.1 bara na 0.4 a za mną kłęby czarnego dymu
Najlepiej jest sprawdzić czy to to, odkręć ten wąż co idzie od tego zaworu, czyli ściągnij go tak aby jak zawór się otworzy to żeby powietrze sobie swobodnie uciekało anie wracało spowrotem do turbiny. Rozgrzej auto i dyfer umnie na 4 i 5 biegu się otwierał i było słychać takie sssyczenie jak się otwierał zawór 



[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
jezdziłem tak 2 dni że prz ok 1 bar zawór sie otwierał i tak jak napisał vw_vandal, spowodowalo to gwałtowny spadek mocy.nibezpieczne to jest dlatego że przy wyprzedzaniu czegos jak otworzy ci sie zawór odrazu spada moc i auto zwalnia i cięzko sie z tym wyprzedza.dlaczego ??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Hmm na 4 biegu zamknąc obrotek to ja zbytnio nie mam gdzie !!:/// ale odkręce ten wąz i sproboje na 2 lub 3
) zaraz
[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 12:11 ]
U mnie po wsi to jedyny bieg na jakim moge to sprawdzić to 2 :PPP bo trójką mając 4k obrotó jade ok 100
a tu same zakręty:))
Teraz jechałem i od 4 tyś słabnie auto a przy 4300 to wyraźnie mi spada juz cisnienie i pokazuje na wskaźniku 0,4 gdy normalnie cisnie 0,6 +
A na postoju jak wcisne gaz do dechy to obroty idą do 4,5 tyś

[ Dodano: Czw Kwi 12, 2007 12:11 ]
U mnie po wsi to jedyny bieg na jakim moge to sprawdzić to 2 :PPP bo trójką mając 4k obrotó jade ok 100

Teraz jechałem i od 4 tyś słabnie auto a przy 4300 to wyraźnie mi spada juz cisnienie i pokazuje na wskaźniku 0,4 gdy normalnie cisnie 0,6 +
A na postoju jak wcisne gaz do dechy to obroty idą do 4,5 tyś
- vw_vandal
- Forum Master
- Posty: 1818
- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
- Lokalizacja: Świerzno
- Kontakt:
To_mas, musisz sprawdzić auto pod obciązenie czyli jadąc !! Umnie na 2 i 3 biegu mogłem silnik przekręcić i zawór się nie otwierał !!! Dopiero na 4 biegu przy 130-140 km albo na 5 biegu 140-150 km\h zawór się otwierał !!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości