Rolka napinająca do paska alternatora piszczy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
spajrek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 20:45
Lokalizacja: DTR

Rolka napinająca do paska alternatora piszczy

Post autor: spajrek » śr mar 28, 2007 17:44

Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Re: Rolka napinająca do paska alternatora piszczy

Post autor: Szosownik » śr mar 28, 2007 18:01

spajrek pisze:Jak w temacie.
Piszczy, ale nie zawsze. Szczególnie jest to słyszalne na wolnych obrotach. Czy można bez problemu samemu ją wymienić? Czy nie będzie problemu z założeniem jej potem? Czy może lepiej udać się do warsztatu? Pytam bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Jaki jest koszt takiej rolki? Z góry dziękuję.
słuchaj u mnie jak i w GT i TD piszczało
podciągnięcie paska pomogło w obu przypadkach
więc po co odrazu wymieniać
uspokój sie
chyba że masz manie wymieniania :grin:



Awatar użytkownika
spajrek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 20:45
Lokalizacja: DTR

Post autor: spajrek » śr mar 28, 2007 18:03

W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym :P


[b]GOLF GTi W12 650PS[/b]
[img]http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/golfie_gti_concept_side_1638564.JPG[/img]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr mar 28, 2007 18:07

a czy napinacz może wydawać takie odgłosy dzwonienia ( metaliczne )??



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr mar 28, 2007 18:11

spajrek pisze:W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym :P
luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze
i podnosisz alternator do góry najlepiej szymś podwadzić i skręcasz śruby
oczywiście napnij z wyczuciem nie za mocno



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr mar 28, 2007 19:24

pawyot pisze:U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
niech najpierw zacznie od paska alternatora
a to o czym napisałeś to w drugiej kolejności ewentualnie i nie samemu bo zielony



Awatar użytkownika
spajrek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 90
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 20:45
Lokalizacja: DTR

Post autor: spajrek » śr mar 28, 2007 19:33

rozrząd jest nowy wymieniony pod koniec grudnia, to rolka od napinacza alternatora, jak ją doginałem na wolnych obratach to przestawało piszczeć


[b]GOLF GTi W12 650PS[/b]
[img]http://img.interia.pl/motoryzacja/nimg/golfie_gti_concept_side_1638564.JPG[/img]

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr mar 28, 2007 19:40

spajrek pisze:rozrząd jest nowy wymieniony pod koniec grudnia, to rolka od napinacza alternatora, jak ją doginałem na wolnych obratach to przestawało piszczeć
zacznij od tego co napisałem
koniec i kropka



Awatar użytkownika
pawyot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn paź 30, 2006 19:21
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: pawyot » śr mar 28, 2007 19:41

Szosownik ma racje lepiej jedz do mechanika zeby to sprawdził. Nieodpowiednie ustawienie naciągu paska może sie skończyć tragicznie dla silnika twojego golfiątka



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr mar 28, 2007 19:56

spajrek pisze:W takim razie jak mam to zrobić? Nie znam się na tym
tu masz jak to odkrecić http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=88520
Szosownik pisze:luzujesz troche śruby dwie trzynastki bodajże przy alternatorze
nie w tym silniku :P

[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 19:58 ]
a tak wogóle to może nie być rolka a napinacz

[ Dodano: Sro Mar 28, 2007 20:25 ]
pawyot pisze:U mnie tak było bo mechanik za bardzo napiął pasek rozrządu. Śrubę odkręcasz 15- stką najlepiej oczkowym. Pasek musi być tak napięty żeby można go było przekręcić o 90 stopni.
on sie pyta o rolkę paska mikro,wiec czytajcie do końca a nie piszcie głupot :panna: chyba że chodzi o nabijanie postów :panna:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 50 gości