przybywa oleju nie ubywa płynu??????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przybywa oleju nie ubywa płynu??????
Witam
W moim mk2 1,6RF jak by przybywało oleju ok 2mm płynu praktycznie nie ubywa silnik chodzi bdobrze równo i jest mocny cis oleju jest olej zmieniony 1tys temu wydaje mi sie ze troche smierdzie benzyna ale stary olej nie smierdzi(może już zwietrzała) pompke wymieniłem dzis ale chyba nie potrzebnie bo stara moim zdaniem idalnie trzyma cisnienie i nie ma przecieków
Dodam ze duzo jeźdze obecnie na zimnym silniku (odcinki 4km)
Przebieg ok 250tys
pozdr
W moim mk2 1,6RF jak by przybywało oleju ok 2mm płynu praktycznie nie ubywa silnik chodzi bdobrze równo i jest mocny cis oleju jest olej zmieniony 1tys temu wydaje mi sie ze troche smierdzie benzyna ale stary olej nie smierdzi(może już zwietrzała) pompke wymieniłem dzis ale chyba nie potrzebnie bo stara moim zdaniem idalnie trzyma cisnienie i nie ma przecieków
Dodam ze duzo jeźdze obecnie na zimnym silniku (odcinki 4km)
Przebieg ok 250tys
pozdr
- JayT
- Gadatliwa bestia
- Posty: 715
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
- Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
- Kontakt:
Myślę, że opcje są dwie:
1) Do oleju dostaje się paliwo - powąchaj bagnet i jak czuć paliwem, to już znalazłeś rozwiązanie i czeka Cię mały remont silnika
2) Do oleju dostaje się płyn chłodzący - ale wtedy raczej oleju nie przybywa, bo płyn odparowuje i będziesz miał białą maź na korku, więc u Ciebie chyba to odpada
1) Do oleju dostaje się paliwo - powąchaj bagnet i jak czuć paliwem, to już znalazłeś rozwiązanie i czeka Cię mały remont silnika
2) Do oleju dostaje się płyn chłodzący - ale wtedy raczej oleju nie przybywa, bo płyn odparowuje i będziesz miał białą maź na korku, więc u Ciebie chyba to odpada
Atam zaraz remont, ciągle zimny silnik to paliwo może ściekać po gładzi cylindrów na ssaniu.JayT pisze:Myślę, że opcje są dwie:
1) Do oleju dostaje się paliwo - powąchaj bagnet i jak czuć paliwem, to już znalazłeś rozwiązanie i czeka Cię mały remont silnika
Przegoń trochę autko w trasie, paliwo powinno odparować. Być może ssanie podaje za dużo paliwa i dlatego tak ścieka do miski.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
-
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 23:56
- Lokalizacja: piotrków tryb
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 23:56
- Lokalizacja: piotrków tryb
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: czw sie 30, 2007 23:56
- Lokalizacja: piotrków tryb
- Kontakt:
nie wiem ale chyba z moim silnikiem jest troche źle bo zauwazyłem nie wielki biały nalot na korku od oleju płynu praktycznie nie ubywa może troszke ale to chyba paruje bo mam popsuty zaworek w korku i cały czas przepuszcza
Czy to oznaka padnietej uszczelki lub głowicy czy poprosu objaw jazdy na krótkich odcinkach ok(4km i zgaszenie silnika) i tak prawie codziennie
Robic w tym celu jakies kroki czy jeździc dalej
pozdr
Czy to oznaka padnietej uszczelki lub głowicy czy poprosu objaw jazdy na krótkich odcinkach ok(4km i zgaszenie silnika) i tak prawie codziennie
Robic w tym celu jakies kroki czy jeździc dalej
pozdr
- JayT
- Gadatliwa bestia
- Posty: 715
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
- Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
- Kontakt:
Biały nalot to norma przy krótkich odcinkach - zrobisz dłuższą trasę i nalot zniknie. Jeśli chodzi o ubywanie płynu to może wyciekać gdzieś na złączu i wyparowywać - jeśli sądzisz, że masz uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego, to wymień (koszt niewielki, około 10-15 zł).V12 pisze:nie wiem ale chyba z moim silnikiem jest troche źle bo zauwazyłem nie wielki biały nalot na korku od oleju płynu praktycznie nie ubywa może troszke ale to chyba paruje bo mam popsuty zaworek w korku i cały czas przepuszcza
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości