Nie działa szyberdach, zegarek przebieg, zapalcznika ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

raelber
Nowicjusz
Nowicjusz

Nie działa szyberdach, zegarek przebieg, zapalcznika ?

Post autor: raelber » ndz sty 18, 2009 17:56

Witam Was Serdecznie
Jestem nowym forumowiczem i podziwiam te forum za tak olbrzymią wiedzę jaką Macie. Proszę też o zrozumienie mnie bo jestem laikiem w tych sprawach. Posiadaczem Golfa III jestem od paru tygodni. Mam następujący problem:

Gdy samochód stoi nie pokazuje przebiegu i godziny. Dopiero jak go odpalę to przebieg się pojawia nie resetuje zaś zegarek się resetuje i pokazuje 0:00 nie działa również zapalniczka i szyberdach. Czytając tutaj wskazania są na bezpiecznik? Proszę Was o radę ? Co o tym sądzicie?

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Kontakt:

Post autor: carrion » ndz sty 18, 2009 19:15

raelber pisze:Czytając tutaj wskazania są na bezpiecznik?
Czy elementy, które wymieniłeś to jedyne niedziałające? Bo sprawdziłem, jakie bezpieczniki są za nie odpowiedzialne i tak:
Bezpiecznik nr 4 : wycieraczka tylnej szyby, OTWIERANY DACH
Bezpiecznik nr 21: oświetlenie wewnętrzne i oświetlenie bagażnika, ZEGAR, ZAPALNICZKA, zamek centralny, WYŚWIETLACZ UNIWERSALNY.

Sprawdź, czy pozostałe elementy działaja bez zarzuty, mozesz wymienić bezpieczniki i zobaczyć czy będzie poprawa.

WOLF899
Mały gagatek
Mały gagatek
Kontakt:

Post autor: WOLF899 » ndz sty 18, 2009 19:19

prawdopodobnie masz zwracie w zapalniczce najlepiej odepnij od niej prad wymien bezpieczniki i powinno dzialac

SZEROKO NISKO I TWARDO CZYLI GERMAN STYLE

raelber
Nowicjusz
Nowicjusz

Post autor: raelber » ndz sty 18, 2009 19:28

no właśnie oświetlenie wewnętrzne i w bagażniku też nie działa, żarówka nie jest przepalona. Zrobię wszystko co mi doradziliście i zobaczymy:) Dzięki za szybką odpowiedź

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Kontakt: