A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
markim321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
Lokalizacja: New Dzikow

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: markim321 » ndz paź 15, 2017 19:35

to czemu ty latasz niezniszczalnym 1.9TDi który pali z górki 4l ON/100km?
Niestety już nie. Obecnie jeżdżę starszym 2.5 TDI R5 AAT, gdyż uważam iż jest to jeszcze lepsza konstrukcja, o praktycznie niezauważalnie wyższym spalaniu i nieporównywalnie lepszej kulturze pracy.


viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6852
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Piasek » pn paź 16, 2017 08:26

My nadal w firmie mamy T4 2.5TDI ACV którego nachwalić nie mogę...
Potrafi 6L bez problemu palić a potrafi i 1.6t dźwigać jak potrzeba.
Czy -30*C czy +30 każdrazowe odpalanie z pół obrotu wałem i chodzi.
Rozrząd, filtry, ub. jesieni wymieniliśmy mu dopiero fabryczny jeszcze akumulator... 16 lat...


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
markim321
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
Lokalizacja: New Dzikow

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: markim321 » pn paź 23, 2017 20:50

Mój jest z 2003 roku. Też ACV, przebieg 335 tys, akumulator też jeszcze fabryczny. Wymiana oleju, filtrów, dolanie płynu do spryskiwaczy to jedyne powody żeby otwierać w nim maskę. Nawet poziomu oleju nie trzeba kontrolować, ponieważ nie weźmie ani grama. W zimie służy też jako rozruch dla benzyn i CR-ów które się poddały. Chyba ostatni porządny diesel, który przez przypadek grupie VAG wyszedł.


viewtopic.php?f=88&t=351270" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6852
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Piasek » sob lis 04, 2017 12:07

Wczoraj rozmawiałem z kumplem, się zgadało akurat bo w robocie jakoś na początku września nabyli nówkę Caddy 1.6TDI tyle że klasyczny 5-osobowy. Pod maską dokładnie to samo ścierwo CAYD 102KM.
Ze spalaniem to samo: 8L normę mu wpisali bo za ch*ja nie idzie nawet zbliżyć się do granicy 6L. Najniższe jakie kiedykolwiek udało się uzyskać to było 6,2L ale auto leciało puste autostradą i tempomat na 110km/h zapięty.
7800km puki co zrobione ale już wyzywają bo poprzednik (Berlingo 1.6HDI które miało sporego dzwona i poszło na żyletki) z `08r palił do 6,5L a każdy miał w pompie jak jeździł. Ale wyniki z trasy na poziomie 5,2-5,4L to były normalne uzyski i tam nikt o kropelce nie jechał. A potrafił i poniżej 5 notować przy spokojnej jeździe. Jak go gnietli w 5ciu na autostradzie po 150 no to 7,5-8L żłopał z odcinka autostradowego, ale... pojeździł trochę "normalnie" i średnie z całego zbiornika 6,5 się robiło.
Ten średniego z ostatnich trzech tankowań ma 7,8/100km !!! natomiast komputer twierdzi ze 6,1


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3224
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: maj0nez » ndz lis 05, 2017 00:06

może czas włożyć pod maskę R32 fajnie by się działo :-)


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6852
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Piasek » wt lis 21, 2017 09:32

Śmieć zaczyna bić rekordy. Dzisiaj rano tankowałem:
58L na których zrobił 710km co daje 7,9/100km średniego.
Praktycznie bez klimy, zimy nie mamy, opony letnie jeszcze na dodatek przeładowane powietrzem do 2,6 żeby ograniczyć spalanie. Zaczną się zimowe warunki + zimowe opony i znowu spalanie po 9,5 średniego...
Pójdzie śmieć w odstawkę a do roboty się zaprzęgnie T4 2.5TDI R5 bo ten średniego ma 7 w analogicznych warunkach


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Craash
Forum Master
Forum Master
Posty: 1706
Rejestracja: śr lip 03, 2013 20:39

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Craash » wt lis 21, 2017 10:00

Najlepiej będzie go naprawić, bo to co wydasz teraz na paliwo przekroczy wartość naprawy. Naprawisz i będzie to bardziej opłacalne niż jeżdzenie uszkodzonym.
Te wtryski tylko leją czy coś jeszcze doszło?


Mój Golf IV Generation - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=517692" onclick="window.open(this.href);return false;
Mercedes W205 C180
Audi A3 8P

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6852
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Piasek » wt lis 21, 2017 12:29

Wtrysk złom - był jeden a nie wiem jak teraz
DPF złom
Naprawiać można auto mające 300-400 tyś km przebiegu a to kupa ledwo 130 przekręciło a już gdyby mu zrobił przegląd techniczny po nowemu to nie dostanie dopuszczenia do eksploatacji.
Chleje bo DPF zawalony, zawalony DPF wciąż ma uruchomioną procedurę wypalania która się nie kończy przez co chleje a DPF`a wywalić nie można bo nie przejdzie przeglądu jako kastrat i koło się zamyka. A nawet jak przejdzie to ścierwo firmowe... dorwią go gdzieś na drodze krokodyle i jak prywatnemu zabiorą dowód i wypiszą z 500zł to firmowemu grożą kary idące w krotności w/w sumy.
Złom, złom i jeszcze raz złom


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
Garrison
Forum Master
Forum Master
Posty: 1450
Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Leon 5F Xperience
Silnik: CZCA

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Garrison » wt lis 21, 2017 18:28

Dzięki Bogu, że nasz Caddy z 2.0TDI jest zupełnym przeciwieństwem do Waszego :los2:



Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6852
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Piasek » wt lis 21, 2017 21:01

Problem trochę spory bo generalnie wszyscy okoliczni mechesy (z tych ogarniętych) otwarcie przyznają że:
- takiego silnika jeszcze nie robili
- programy którymi dysponują nie bardzo ogarniają te silniki gdyby doszło do konieczności jakiegoś kodowania wtryskiwacza itp
- żaden gwarancji nie daje że po zabiegu będzie ok a nie chciałbym zostać postawiony przed faktem "wymieniłem, sory, nie chce odpalić albo wywalił check albo generalnie niczego to nie zmieniło - jak chlał tak chleje tyle ze uszczupliłem firmowe konto o dobre 2 tyś za imprezę.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: kw » pn lis 27, 2017 10:36

Piasek, sorry za oftop, ale jak już jestesmy przy śmieciowych silnikach :bajer: Masz jakieś wieści o 1.6 dci renault/nissan/c-klasa po 2012 roku, (nie 1.5, który jest montowany w równolegle) tak się przymierzam do talismana ale to co słyszę to opinie od sasa do lasa....


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6852
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Re: A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Piasek » pn lis 27, 2017 13:28

Z Opla Vivaro 1.6 BiTurbo (to ten sam silnik) - chwali sobie a mają 3 szt.
Ale auto tylko trasy ogląda: 15-18tyś km miesięcznie kręci.


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

Awatar użytkownika
kw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1336
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
Lokalizacja: Wrocław
Auto: BMW 330i
Silnik: B48

Re: A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: kw » pn lis 27, 2017 14:08

Piasek pisze:Z Opla Vivaro 1.6 BiTurbo (to ten sam silnik) - chwali sobie a mają 3 szt.
Ale auto tylko trasy ogląda: 15-18tyś km miesięcznie kręci.
A ile przelotów już maja porobione ?


Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6852
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

A jednak znowu TEN ŚMIEĆ z VW

Post autor: Piasek » pn lis 27, 2017 14:39

We wrześniu jakoś z nim gadałem to po stówce każdy miał, ale mówił że w branży są już ludzie co 200 przekroczyli (działalność 1-osobowa a jeździ 3 kierowców, co wyjazd zmiana kierowcy, auto 7-8 tyś km tygodniowo nawija) głównie ci ze ściany wschodniej bo tam w ch*j ludzi na zachodzie pracuje


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości