Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

Nasze auta - pozostałe z grupy VAG

Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

Post autor: piter007i » pt paź 16, 2015 12:50

Yhhh zatem wprowadziłem swoje reguły o do oznaczeń (; zmienimy.
LC przy ok 2.5k odcięcie ok 4.2obrotów sprawdzę jakiej mocy to odpowiada, bo tu się nie odczyta.
Coś czuje że nawet ani razu nie użyje tych "gadżetów" no ale że przy okazji i w promocyjnej cenie to poszło.

Wysłano z mojego G4S


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

Maszan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
Lokalizacja: Skawina, malopolska

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

Post autor: Maszan » pt paź 16, 2015 18:09

Charakterystyke pedalu gazu tez zmienili?tzn ze lekkie dolozenie i auto idzie?Ja bym chcial porownac bo soft robiony przez kolege mechanika i tylko z logow i symulacji dawek jakies tam szacowane parametry.Generalnie moj idzie w miare rowno po calym zakresie w porownaniu z seria no i dolozylem kolektor i EGR z ASZ i byla po tym korekta dawek powyzej 3500obr.


VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony :)
Seat Leon 1.6 16 05' LPG

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

Post autor: piter007i » pt paź 16, 2015 22:31

Idzie równo cały czas, nie ma już tego chwilowego wciśnięcia w fotel jak w serii. Dzisiaj kolega pojechał tam również na wirusa AJM'em, miał regenerowane turbo w lecie bo mu padło, na miejscu okazało się że klapa. Okropnie faluje doładowanie. Podmieniali zaworek podciśnienia, eliminując jego awarię, skończyło się na wadliwej gruszce sterującej sztabga lub złym jej wyregulowaniem. Po naprawie (oby w ramach gwarancji) kolejne podejście. To tak na marginesie ogromna przewaga nad wgrywaniem gotowca na parkingu przed "marketem"
@Maszan może kiedyś uda się ustawić (:
Dodatkowo jakby z samego rana silnik odpala jeszcze przyjemniej, ponad to zauważyłem tez ostatnio, ze od kiedy zmieniłem filtr paliwa na firmę Knecht, w wężu przed pompą brak bąbelków powietrza.

Wysłano z mojego G4S


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

Post autor: Stanley777 » sob paź 17, 2015 14:09

piter007i, dopatrzyłem się że kminisz nad aktywacją kilku bajerów :D

VAG-COM albo VCDS i ogień :hmm:

Select Controle Module
46 Centr Conv.
Adaptation 10

Channel Number i m.in te kanały:
01 Document Adaptation
02 KEY - Remote Adaptation (Adaptacja kluczyka)
03 Auto Lock (Automatyczne Ryglowanie po przekroczeniu 20km/h, bądź ryglowanie drzwi po otwarciu pilotem, jeśli nie otworzy się drzwi po określonych sekundach)
04 Auto Unlock (Odryglowanie m.in po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki)
05 Interior Monitoring
06 Unlocked Beep/Horn (Dźwięk otwarcia auta)
07 Locked Beep/Horn (Dźwięk zamknięcia auta)
08 Unlock Blink (Potwierdzenie otwarcia światłami awaryjnymi)
09 Lock Blink (Potwierdzenie zamknięcia światłami awaryjnymi)
10 Country setting (Wybór języka menu)
Aby aktywować cokolwiek to w "New Value" dajesz UP wartość 1=On wartość 0=Off
Save Close i Banlga :bigok: pod warunkiem że masz odpowiedni moduł komfortu.

Ale to jest łatwe do sprawdzenia, podobno wystarczy po włożeniu kluczyka do zamka jakby otworzyć drzwi/auto kluczykami i w tym układzie przytrzymać kluczyk kilka sekund, jeśli szyby się opuszczają tzn że moduł komfortu jest odpowiedni :bigok:

Z kumplem już kiedyś kiedyś aktywowaliśmy to u mnie i jest malina, aczkolwiek to ryglowanie przy >20km/h na dłuższą metę wkurza :jezor:
Taka sytuacja :pub:


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

Post autor: Robson91 » sob paź 17, 2015 17:25

Gorzej jak masz niesprawne mikrostyki to rygluje co chwilę :-P

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,21

Post autor: piter007i » sob paź 17, 2015 18:15

Tak tak, mam domykanie z kluczyka, a nawet z jakiegoś tam pilota.
Mikrostyk kierowcy juz wcale nie działa... (:

Wysłano z mojego G4S


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

Awatar użytkownika
Kondzio
Forum Master
Forum Master
Posty: 1543
Rejestracja: sob maja 15, 2010 21:54
Lokalizacja: Góra

BORA Silver & Black Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH+0,216

Post autor: Kondzio » sob paź 17, 2015 23:51

piter007i, ostatnio przez nie działający czasami mikrostyk prawych drzwi pasażera zatrzasnalem kluczyki :los2:
Chciałem szybę czołową umyc, otworzyłem auto, PP drzwi, kluczyki jeb na fotel i drzwi przymknalem. Po chwili słyszę 'plum-plum' auto zamknięte :los2:


mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

Post autor: piter007i » śr paź 21, 2015 22:48

Wpadły dzisiaj nowe hamulce na tył, z poprzednich niewiele zostało hmmm (;

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wysłano z mojego G4S


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

Post autor: piter007i » pn paź 26, 2015 00:46

Szczerze odradzam każdemu jazdę na zużytych hamulcach, oraz odkładanie wymiany na później.
Jak widać na poprzednich zdjęciach rdza z koła wcale nie chce dać za wygraną. 2 razy tuga plus 1 raz prix usunelo 70% rdzy. Aż boję się ściągać felge i czyścić od wewnątrz. Dodatkowo to co zostało na lakierze - MASAKRA
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Wysłano z mojego G4S


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

riccardoa
Forum Master
Forum Master
Posty: 1381
Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
Lokalizacja: WOT
Auto: Bora
Silnik: ARL

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

Post autor: riccardoa » pn paź 26, 2015 08:50

Jeździłeś na samych blachach, bez okładzin? :otepienie:



Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

Post autor: piter007i » pn paź 26, 2015 12:14

Góra 5 dni, nim się zebrałem do wymiany. Stan klocków widać gdzieś parę zdj wyżej. Skutków chyba już nie muszę komentować.

Wysłano z mojego G4S


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

Post autor: piter007i » pn paź 26, 2015 20:20

Ostatnio przeczytalem ciekawe wyjaśnienie co do pomiaru mocy na hamowni ma której robiłem program, mianowicie Gofer 7R chłopaków z TuningKingz wypluł 264hp, w odpowiedzi dlaczego wyszło praiwe 35 mniej niż podaje producent :
Hamownia Rototest mierzy moc dostarczona do kół i jest to napisane w opisie wykresu [WINKING FACE]. Takze nie brakowalo, bylo dokladne tyle ile podaje producent. Pisze jeszcze raz bo nie wszyscy znają się na hamowniach, a tymbardziej nie mają wystarczającej wiedzy jak dane hamownie dokonuja pomiaru. Dlatego trzeba brać poprawkę na wszystkie rolkowe hamownie. [...] więc warto wiedzieć ile się ma na 100% mocy niż to co pokaże hamownia rolkowa. Zapraszam do zglebienia większej wiedzy na temat hamowni Rototest - warto!!! [WINKING FACE]

Aż z ciekawości wybrałbym się na rolki (:

Wysłano z mojego G4S


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CHIP

Post autor: BartesWZL » pn paź 26, 2015 20:47

Znam ten ból z pyłem po zużytych klockach, też kiedyś zrobiłem tą głupotę i felgi 3 dni szorowałem ;)


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: Bora Sedan LA7W Long Beach, Eibach Pro Kit, ALH 0,216+CH

Post autor: piter007i » pn lip 11, 2016 16:28

Walczę z pewną sprawą.

Problem nasila się w podwyższonych temperaturach oraz gdy dodatkowo włączy się klimatyzację. Nie istotne czy jedziesz prosto wciskasz i puszczasz podał gazu, czy delikatnie dociazysz prawa lub lewa stronę przy zakręcie, albo przy wjeździe w na policjanta, czy nawet po prostu przy ruszaniu.
U mnie na bank 2 masa kwalifikuje się do wymiany, łożyska w kołach zmienione, prawy wewn przegub również, łożyska w McPherson również, nie mam bladego pojęcia, niżej filmik
Tutaj akurat jazda na wprost wyciskanie i puszczanie pedału przyspieszenia.
Jakieś sugestie?

https://youtu.be/SzJm0Mp56cs" onclick="window.open(this.href);return false;

Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe z grupy VAG”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości