 
   
 Za pierwszym razem spotkaliśmy się z MK2 "Lili" teraz przedstawiam Wam mój nowy nabytek:
Audi A6 C4 Avant - "Red"
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... b3dd3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/268 ... fd8ad.html
A więc trzeba by pokrótce napisać coś o nim, więc zaczynamy:
Model:
A6 C4 Avant
Silnik:
2.5 TDI AEL
Moc:
Nie mierzona
 (Na początku było 140KM)
 (Na początku było 140KM)Skrzynia:
6-cio biegowa manualna
Mody pod maską:
Wtryski .225 Firady (na razie
 )
 )Zawieszenie:
kit - 30mm (do założenia)
Układ hamulcowy:
Przód/tył: tarcze wentylowane/ zwykłe tarcze
Koła:
Ori Audi 16" - zima
Nadwozie:
Kolor -czerwony
Lampy - Hella,
Gril - chrom,
Kierunkowskazy - clear,
Tylne lampy - ori Hella czerwone,
Szerokie listwy boczne - pomalowane pod kolor,
Dwie Antenki na dachu
Ramki tablic rejestracyjnych z forum A6klub
Naklejki pod bocznymi kierunkami Forum A6klub
Relingi dachowe - chrom
Listwy wokół szyb - chrom
Wnętrze/wyposażenie:
Kierownica S-line
Kubełki ,
Elektryczne szyby x4,
Elektryczny szyberdach (na razie nie funkcjonuje)
Tempomat
Komputer pokładowy (średnie/chwilowe spalanie, czas podróży, ilość spalonego paliwa od ostatniego włączenia silnika, średnia prędkość, km ile mogę jeszcze zrobić na tym co mi zostało w baku)
Instalacja pod CB i założone CB
Dwie poduszki powietrzne
ABS
Moduł komfortu (zamykanie szyb)
oświetlenie przy uchwytach na podsufitce x5
Oświetlenie nóg kierowcy i pasażera
Audio:
Oryginalne nagłośnienie BOSE + zmieniarka na 6 płyt + subwoofer aktywny
Plany na przyszłość?
Wszystko się okaże, ale raczej to będą kosmetyczne zmiany, a nie jakieś wymyślanie
 
 Chciałbym podprowadzić go pod wersje US
 
 Do zrobienia:
Maglownica - posiada delikatny wyciek, Zrobione, regenerowana
Czujnik ABS - coś szwankuje i czuć bicie pod pedałem hamulca - wystarczyło wyciągnąć i przeczyścić
wymiana tarczy tył - DONE
spalony silnik od szyberdachu - sprawny wina tkwiła w niepodpiętym bezpieczniku
 
 wymiana oleju w skrzyni biegów - coś ciężko biegi wchodzą - DONE
rolka napinająca paska od pompy paliwa, alternatora (ogólnie nie rozrządu tylko tego drugiego, krótszego) - wymieniony pasek, ale nie wymieniona rolka
 - DONE + rozrząd (dwa paski trzy rolki [Conti + Ruville]) (307kkm)
 - DONE + rozrząd (dwa paski trzy rolki [Conti + Ruville]) (307kkm)Trzeba go z VAG'ować!!- Daje rade
chyba na razie na tyle

History:
Autko nabyłem 8 lipca 2011 roku. z Gorzowa Wielkopolskiego. Znalazłem Red'a na forum A6klub.pl, tak poczytałem, porozmawiałem z właścicielem no i przyszło co do czego - pojechałem kolega mnie odebrał z Krzyża (około 70km od miejsca swojego zamieszkania), pokazał to co wcześniej opisywał no i wsiedliśmy. Przejechałem może kilka kilometrów i... się w tym samochodzie zakochałem. Dojechaliśmy na miejsce i tam też rozmowa, pokazywanie części starych i innych rzeczy, które zostały wymienione w samochodzie. Nic... klamka zapadła... Kupuję. Umowa podpisana i w drogę powrotną. No i 500km do domu... zatankowane 40 litrów i heja w trasę powrotną. Co jakiś czas stawałem z Justynką na parkingu, by dokarmić zwierzaka i dalej w drogę... nagle... bach ciach ni z tego ni z owego prędkościomierz przestał działać... Panika, za telefon i do poprzedniego właściciela dzwonie, a on spokojnie by impulsator sprawdzić, to coś sprawdziłem, jak się okazało później nie było to, no to nic, patrzymy i zapamiętujemy prędkości na poszczególnych biegach przy poszczególnych obrotach jeśli już zaczął na chwile działać prędkościomierz i w dalszą podróżna szczęście reszta drogi obyła się bez komplikacji
 500 km strzeliło szybko w miłej atmosferze no i w baku zostało około 20l paliwa
 500 km strzeliło szybko w miłej atmosferze no i w baku zostało około 20l paliwa   
 08.07.2011r
Kupno Autka
 
 12.07.2011r
rejestracja, opłacenie skarbówki i załatwienie ubezpieczenia
W między czasie
wymieniony olej, Castrol 10w40 plus filtr oleju,
wymieniony pasek wielorowkowy
wymieniony filtr powietrza
03.02.2012
wymiana świec - sztuk 5, a co tam?
wymiana filtru paliwa
05.07.2012
wymiana kompletnego rozrządu (dwa paski trzy rolki plus koło zamachowe wału korbowego)
4.12.2012
Zregenerowana turbina plus wymiana oleju i filtru
Zregenerowana pompa wtryskowa
314kkm
23.10.2013
W między czasie od ostatniego razu co pisałem wymieniłem:
oryginalne węże jeden od kolektora to interkoolera ten górny - koszt 450zł
drugi od pokrywy zaworów do zbiornika gdzie zbiera się olej - koszt 150zł
2x wymieniony olej, teraz śmigam na vavoline 10w40
zregenerowana maglownica
oczywiście nie piszę już o takich rzeczach jak drążki kierownicze i końcówki oraz wachacze
333303km
18.12.2013
Wymiana wtryskiwaczy oryginalnych na .225 Firad'a od Cowboy'a
wymienione śruby i wężyk odprowadzający nadmiar paliwa.
Kolejna wymiana Oleju + filtry
336603km
10.03.2014
Wymiana sprzęgła Luk
Wymiana ziemeringu na wale korbowym od strony skrzyni
wymiana uszczelki pod miską olejową i pod klawiaturą na ori Audi'
Wymiana poduszek pod skrzynią biegów obie Febi
Olej Vawoline + filtr MAN
Filtr powietrza MAN
340000km
cdn...




 Mam nadzieję że szybko przyjedziesz się pochwalić na żywo.
 Mam nadzieję że szybko przyjedziesz się pochwalić na żywo.  





 weekend się szykuje gruuby
 weekend się szykuje gruuby 



 
 

