Swap silnika na 2.0 TDI - pytanie teoretyczne

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Swap silnika na 2.0 TDI - pytanie teoretyczne

Post autor: cowboy » pt cze 08, 2012 17:26

podaj 3 ostatnie numery BOSCHa z tych pompek

moga byc nowe ale do wersji EDC15 i wtedy OK



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Swap silnika na 2.0 TDI - pytanie teoretyczne

Post autor: cowboy » sob cze 09, 2012 08:45

312 (ostatnie 3 numery) nie chciały banglać w Ibizie ASZ, pompki 28 tys przebiegu, czyli ze świezego auta, taki był fakt wiec warto sprawdzić, żeby sie kto inny nie naciał



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Swap silnika na 2.0 TDI - pytanie teoretyczne

Post autor: toffic » sob cze 09, 2012 12:01

cowboy pisze:312 (ostatnie 3 numery) nie chciały banglać w Ibizie ASZ, pompki 28 tys przebiegu, czyli ze świezego auta, taki był fakt wiec warto sprawdzić, żeby sie kto inny nie naciał
Daj cały numer jak możesz, bo prawdopodobnie zakładałem takie do AJMa i chodzi wszystko bez problemu



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Swap silnika na 2.0 TDI - pytanie teoretyczne

Post autor: cowboy » sob cze 09, 2012 12:20

0414 720 312 PDB 042

Rogalotti stwierdził ze nie bedą banglać, Diagtronik stwierdził że mogą zaadaptować, Kingsoft kiedyś sie z tym mierzył i ogólnie rzeźba

jako że moc miała być duża kolega jednak zdecydował sie na zmiane na 039 czyli ALki jako bazy



Awatar użytkownika
G0 Karcio
..::VWGolfExclusiveEdition::..
..::VWGolfExclusiveEdition::..
Posty: 1663
Rejestracja: wt lip 21, 2009 17:32
Lokalizacja: Gdynia/Elbląg
Auto: Volkswagen Golf IV GTI TDI Exclusive
Silnik: AHF

Swap silnika na 2.0 TDI - pytanie teoretyczne

Post autor: G0 Karcio » czw gru 03, 2015 20:43

Ciekawy temat...nie lepiej faktycznie wylozyc kilka tysiecy na silnik 2.0TDI 170 koni + turbine, wtryski itp. zamiast pakowac 10tys. na ulepszanie 1.9TDI, ktory ledwo wyciagnie 250KM??



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Swap silnika na 2.0 TDI - pytanie teoretyczne

Post autor: wesol » czw gru 03, 2015 21:15

PRzestan glupoty opowiadac i tyle. Sporo osob jezdzi z takimi silnikami jak masz i maja po 300 koni i to najlepsze jednostki do modyfikacji na grube moce. PDki tez sa okej- zwlaszcza ASZ lub ARL ale i AJM sa okej na takie moce jak 250 koni to pikus co moga znieść.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości