Golf 4 1.9 ATD + turbo ASZ + soft

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Golf 4 1.9 ATD + turbo ASZ + soft

Post autor: pushpush » pn maja 31, 2010 10:27

Cześć. Juz na prawdę ostatni temat z mojej strony. W poprzednim nie uzyskałem odpowiedzi.

Przypomnę:
pada mi w moim ATD dwumas i turbo

wrzucę jednomas
wrzucę turbo od ASZ

tylko teraz jaki intercooler wrzucić żeby sobie dał rade i żeby się zmieścił (wszystko orginał mam). CHodzi o to, żeby był jak najtańszy

Drugie pytanie to gdzie w małopolsce w miare tanio to zestroić. Turbo i IC wrzuci mi mój mechanik. Chodzi o sam program. Da rade do 1200 zł???

No i jeszcze skąd wziąć turbo? Z allegro regenerowane z gwarancją roczną za 1200 zł?



Z góry przepraszam za zamieszanie i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn maja 31, 2010 10:29 przez pushpush, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » pn maja 31, 2010 12:27

pushpush pisze:tylko teraz jaki intercooler wrzucić żeby sobie dał rade i żeby się zmieścił (wszystko orginał mam). CHodzi o to, żeby był jak najtańszy
jesli chodzi o IC to tu znajdziesz wszystko :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57608
wiem dlugi temat ... przejrzyj ostatnie 15 stron, pamietam ze nie dawno wrzucał ktoś fotki jak wyszlo w jego mk4 IC z :
http://www.re5pect.pl/index.php?cat_id=520
jesli nie to poczytaj wiecej ... jest napisane jakie podchodza z klima jakie bez klimy ... czy trzeba ciac zderzak itd. jest tam poprostu wszystko ;)
pushpush pisze:Drugie pytanie to gdzie w małopolsce w miare tanio to zestroić. Turbo i IC wrzuci mi mój mechanik. Chodzi o sam program. Da rade do 1200 zł???
jak chcesz na miejscu (widze ze jestes z Krakowa to odezwij sie na PW do forumowicza :
KonradzikIV, mysle ze bedzie na tyle pomocny ze zapisze Cie/umówi z Danielem z TTC ... jak moze byc dalej Dynosoft Katowice lub Comsport Bielsko Biała ... Jak jeszcze dalej ;) to mr-motors w Warszawie ;)
pushpush pisze:No i jeszcze skąd wziąć turbo? Z allegro regenerowane z gwarancją roczną za 1200 zł?
osobiscie bym nie ryzykowal i ugadal sie z kims kto bedzie robil program (chłopaki zazwyczaj maja pewne zrodla na takie graty ;) ) lepiej doplacic 100-200zł wiecej i miec spokojna glowe :) ostatnio widzialem gt22 za 1200zl ktore wytrzymalo 10 min :helm:
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » pn maja 31, 2010 13:30

Dzięki kolego za linki. Niestety widzę, że to nie będzie takie proste z tym intercoolerem. Chyba jednak zrezygnuje z tych modów.



rav_tdi
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 14, 2008 15:55
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: rav_tdi » pn maja 31, 2010 20:59

pushpush pisze:Chyba jednak zrezygnuje z tych modów
- bardzo szybko sie zniechęcasz!! :blush:
A zapytam jeszcze o jakie mody ci teraz chodzi, bo napisałeś ze pada ci turbo i dwumas, a FMIC to byłoby extra, więc jeden w sumie mod, nooo 2 licząc virusa :satan:
Bez niego da sie też te 140ps zrobić, ale tak czy siak masz okazje na inne turbo i sprzęgło :bigok:
Ostatnio zmieniony pn maja 31, 2010 21:00 przez rav_tdi, łącznie zmieniany 1 raz.


SCIROCCO 4 EVER D BEST!!

Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » pn maja 31, 2010 21:19

Sprzęgło w przyszłym tygodniu pójdzie jednomas.
Turbo wezme to samo zregenerowane. Jednak koszty były by za duże jak dla mnie.
A czy cena 600 zł + 100 zł wysyłka za turbo jest dobra? Tzn wysyłam moje a koleś przysyła mi zregenerowane.



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » pn maja 31, 2010 21:38

Cena jak dla mnie troche za niska. Je bym zadzwonił choćby do turbo tecu z Jaworzna i zapytał. Daja 2 lata gwarancji. Ja tez miałem ten sam problem, ale juz zażegnany :)



Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » pn maja 31, 2010 21:44

No tak. Tylko, że to mechanik go polecił i to on tam wysyła. Mówi, że już wiele turbin tam wysłał. Wiesz, zawsze to jakąś tam odpowiedzialnośc mechanik weźmie.
Gwarancja pół roku.

Toledziak - zajrzyj prosze do tematu o sprzęgle jednomas bo strasznie poatrzebuje tam pomocy (jak zwykle hehe).

pozdro:)



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » pn maja 31, 2010 22:45

pushpush, pamietaj jeszcze że mechanik też musi cos zarobić na tej turbinie i watpie, że chodzi tylko o samo wyjęcie starego i wsadzenie zregenerowanego. Co do odpowiedzialności to może być akurat nie po Twojej myśli. Tobie się wydaje, że tak powinno być (bo skoro naprawia to jakaś gware powinien dać), ale jakby przyszlo co do czego to ciekawe jakby się zachwal. W każdym razie pomyśl dobrze nim wykonasz jakiś krok, byś potem nie wsadził 2gie tyle kasy.



Awatar użytkownika
xander_88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 801
Rejestracja: śr wrz 17, 2008 11:54
Lokalizacja: WPI
Kontakt:

Post autor: xander_88 » wt cze 01, 2010 04:00

pushpush pisze:Dzięki kolego za linki. Niestety widzę, że to nie będzie takie proste z tym intercoolerem. Chyba jednak zrezygnuje z tych modów.
kurcze ... inaczej :) nie pacz wogole do tego linku gdzie sa nowe uniwersalne IC ;)
poszukaj w tym temacie od czego pasuje (jakiego auta do mk4) tak zeby masakrycznie nie ciac zderzaka .. nieraz mozna taki IC za 150 zl kupic ;) + rurki z 50zl i kolanka (hmm ze 100zl) i powiedzmy ze za 350zl z przesylkami czy tam z paliwem jak sam zrobisz masz komplet .. ja podalem ta drozsza wersje poprostu :) bo tamta nie zawsze sie udaje, nie zawsze jest na nia czas itd. to 350 to moze przesada ale do 500zl idzie to zrobic ;) ..
pushpush pisze:wrzucę turbo od ASZ
hmm nie doczytalem tego myslem ze wrzucasz od ARL'a
Ja na Twoim miejscu szperalbym po forach (TDI-audi,vw,skoda,seat) bo te turbiny sa czesto sprzedawane (sam niedawno taka sprzedawałem ;) ) gdyz kierowniki ASZ'tow przesiadaja sie na te z ARL'a/BRD/GT22 itp. czesto mozna trafic w dobrym pieniadzu bo kazdy juz mysli o swoich 200 nowych koniach ;) hhe i chce sie tego jak najszybciej pozbyć .
Toledziak pisze:pamietaj jeszcze że mechanik też musi cos zarobić na tej turbinie i watpie, że chodzi tylko o samo wyjęcie starego i wsadzenie zregenerowanego. Co do odpowiedzialności to może być akurat nie po Twojej myśli. Tobie się wydaje, że tak powinno być (bo skoro naprawia to jakaś gware powinien dać), ale jakby przyszlo co do czego to ciekawe jakby się zachwal.

Jesli jest to jakis Twoj znajomy mechanik/kolega to spoko ... jesli nie to nie zawracaj sobie dup..y wogole :crazy: jak turbo padnie po tygodniu to Ci powie : przykro mi ale palowales nie przestudziles i padlo :bajer: . No bo sie przeciez nie przyzna ;) hehe
Toledziak pisze:Je bym zadzwonił choćby do turbo tecu z Jaworzna i zapytał. Daja 2 lata gwarancji.
Ja tam wogole nie wieze w cos takiego jak turbi i gwarancja :) ... ale z rob jak Toledziak, gada (zawsze cos) albo wez od tego co program bedzie robil ...
pushpush pisze:100 zł wysyłka
to czym on to śle ? goncem na koniu o 12 w nocy :lol: ?
pozdro


ex: MK4 245 km/460nm

Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 418
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Toledziak » wt cze 01, 2010 06:35

xander_88 pisze:Ja tam wogole nie wieze w cos takiego jak turbi i gwarancja :)
Dlatego jak zobaczyłem, ze moja ma luz osiowy to wziąłem nową fabrycznie z moto remo burzyńscy. Jak ich pytałem to ASZ był droższy od ARLa, a z kolei kiedyś mieli gareta do ATD o większym kole kompresji (coś takiego ponoć garet ma w ofercie) ale bym musiał czekać na nia 3 miechy, więc kupiłem KKK taka sama jak miałem. Do tego nowe uszczelki, podkładki i nakrętki, zaślepienie EGR (teraz w domu ssący od ARLa czeka z zamiennikiem EGR). Zakładam to wszystko, czyszcze cooler i zrobie program (aha, kata juz nie mam). Licze sobie na jakieś 135 - 140 KM, ale bez ryzyka dla motorowni i koniec, bo powyżej jak już nieraz można było poczytać na forum, koszty idą lawinowo w górę. Myślę, że z tym co osiagnę auto będzie dużo lepiej śmigać, a głównie chodzi o Nm. Musisz się zastanowić do czego potrzebujesz fury. Jak to jeden kolega napisał mi "jeżdżenia wokół komina" czy faktycznie do ścigania, gonienia itd. Ja np potrzebuję, zeby auto było bardziej dynamiczne i to o czym myślę, osiagnę programem.
Ostatnio zmieniony wt cze 01, 2010 06:37 przez Toledziak, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości