Strona 1 z 1

MK3 TDI spawana głowica a podnoszenie mocy.

: sob kwie 17, 2010 16:56
autor: Velthar
Witam

Mam silnik AFN po remoncie: Regeneracja turbo, szlif głowicy, wymiana zaworów, uszczelniaczy i popychaczy, uszczelek głowicy, klawiatury itp. Zaślepiony EGR.

I mechanik powiedział, że głowica była spawana. Nie wiem konkretnie, w którym miejscu ale twierdzi, że jest ok.

Pytanie teraz czy podnoszenie mocy może mieć jakiś wpływ na trwałość tego spawu.

Interesuje mnie montaż 216 i wirus lub chip.

Proszę też o radę co pierwsze zrobić jeśli można :) 216 i później wirus lub chip czy odwrotnie. Na obie akcję na razie brak funduszy.

Pozdro

: sob kwie 17, 2010 17:30
autor: halim
Kolego na ten temat bylo ze 100 postow. Najpierw 216, ustaw sobie katy wtrysku. Pozniej wirus jezeli bedzie ci brakowalo mocy. bedzie bez korekty czyli taniej. :)

: sob kwie 17, 2010 17:40
autor: Velthar
Hmm głównie to pytałem się o spawaną głowicę... a o 216 to drugorzędne pytanie było...

Dzięki za odpowiedź

: sob kwie 17, 2010 22:47
autor: andrew.zbyrko
Velthar, Znam 1Z-ta z spawaną głowicą, po samym sofcie, intensywnie użytkowany, nic złego się nie dzieje..

: ndz kwie 18, 2010 16:02
autor: pawel99
Mam w swoim AGRe spawany płaszcz wodny w głowicy. Założone 216 i zrobiony program. Samochód jeździ aż miło. :bigok:

: ndz kwie 18, 2010 18:54
autor: Velthar
spoko :) dzięki za pomoc :)