: czw sty 07, 2010 12:25
sa takie pompy ktore maja bardzo niskie cisnienie wiec nie zaklucaja pracy przestawiacza, ale za to zapewniaja bardzo wysoki przeplyw paliwa - cos takiego mialem/mam zalozone u siebie
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
https://forum.vwgolf.pl/
co to była za pompa?zaprzal pisze:sa takie pompy ktore maja bardzo niskie cisnienie wiec nie zaklucaja pracy przestawiacza, ale za to zapewniaja bardzo wysoki przeplyw paliwa - cos takiego mialem/mam zalozone u siebie
walbro frb-5, jest tez o nieco nizszym cisnieniu frb-11morfeusz86r pisze: co to była za pompa?
ona nie jest z TDS i bedzie za wysokiemorfeusz86r pisze:a taka z bmw tds nie będzie miała za wysokiego ciśnienia?
w linku poniżej jest wyjaśniona przyczyna montażuKrzychuKrzys pisze:To może ma jakąś mechaniczną pompkę wstępną? Tak jak w starych Mercach.
Dołożenie takiej pompy raczej nie da większej ilości paliwa... może została dołożona bo przy pompie 11mm i pełnym bucie były przerwy w dopływie ?
jesli smiga fabrycznie w jakims aucie VP to wniosek wyciagnij sammorfeusz86r pisze:a taka? pisze że jest do:
BMW 525 E34 2.5 TD 115 KM
BMW 525 E34 2.5 TDS 143 KM
nie zgadam się kolego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329126&start=0t0mal pisze:Do pompy 10mm w tdi nie ma sensu się w to bawić, lepiej te pieniądze przeznaczyć np na intercooler.