Strona 2 z 3

: czw maja 21, 2009 01:26
autor: k-meal

: czw maja 21, 2009 08:34
autor: cowboy
k-meal, dzieki, ta wyszukiwarka jakas do bani jest na SR... ale temat rzeka :)

: czw maja 21, 2009 10:43
autor: Ponior
Ja mam puszczony wężyk ogrodowy pod auto. Kapie tylko po ostrej jeździe i to ze 2-5 kropli przez noc. Jak nie szaleje to jest sucho. Troszke śmierdzi w aucie ale to normalne :bigok:
nie wiem, czy to coś pomaga, ale większość w mojej okolicy tak właśnie robi.
Jeśli chodzi o turbo to wyciągnięte po 10 tyś. i chodziło jak żyleta, nic mu nie dolegało, żaden syf do niego nie wpadał.
pozdro.

: czw maja 21, 2009 11:21
autor: cowboy
Ponior pisze:Troszke śmierdzi w aucie ale to normalne
no to trzeba tego węża dac dalej pod podwozie żeby nie łapało smrodu do wewnątrz :)

: czw maja 21, 2009 15:27
autor: toffic
Może nie TDi ale tez turbo: ja mam na wyjściu z bloku założony stożek, nic nie kapie, w zimie nic nie zamarza ogólnie zero problemów, stożek po 8kkm jest wilgotny od oleju i tyle

: czw maja 21, 2009 15:50
autor: bradley
toffic, i nie czujesz jak ze stozka smierdzi pod maska i w kabinie?

: czw maja 21, 2009 16:16
autor: toffic
bradley pisze:i nie czujesz jak ze stozka smierdzi pod maska i w kabinie?
nic nie czuć, może dlatego że silnik po kapitalce ledwo dotarty

: wt cze 09, 2009 08:54
autor: wojtas3
Moja wersja, mój "oil catch tank" wykonany i zamontowany wczoraj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245424

Nie będę przenosił całego tematu tutaj, bo tam chyba się przyda bardziej.

Pozdrawiam.

: wt cze 09, 2009 10:16
autor: fleshu
Moim zdaniem temacik odmy jest bardzo ważny dla TDI > przeskakuje on nad tematami VNT, czyszczeniem całego silnika, zaślepianiem EGR-a i wycinaniem katalizatora.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899794#2899794

Dodatkowo jeszcze po drodze wyszło niszczenie szklanko popychaczy i uszczelniaczy zaworowych - zapieczony olej w komorach zaworowych ma na to duży wpływ.

No i za "niby nie":
- Dymek z odmy
- utrata podciśnienia w silniku > doszliśmy tylko że może mieć wpływ na podciekanie uszczelek > no ale lepiej bo widać gdzie mamy coś do zmiany.
- Może wystąpić namarzanie par olejowych przy ostrych mrozach.

: śr cze 10, 2009 20:58
autor: korfanty
Rok czasu mam coś takiego:

Obrazek

- na zaślepkę siadła gumowa rączka na kierownice od rowera z zaklejoną dziurką -2zł
- przewód odmy dopasowany bodaj od Golfa II - cena ok 15zł + zatyczka od czujników wody 1zł
- opaski z odzysku ;)
- pod spodem auta wpięty aby przedłużyć odmę plastykowy przewód - "tekelan" 5zł/m

Po roku czsu użytkowania nie zauważyłem żadnych problemów.

: czw cze 11, 2009 17:34
autor: arwam
andrew.zbyrko,


największe przedmuchy masz na małych obrotach pod obciążeniem

na dużych jeśli nie zapodasz 2 barów to prawie przedmuchów nie ma

: pt cze 12, 2009 09:21
autor: pion
Witam. Napiszcie jak to się ma do wolnossących diesli. Jest sens się bawić z tym ?

: pt cze 12, 2009 15:00
autor: arwam
pion,

jeśli masz wszystko dobre to w wolnossaku nie powinno rzucać olejem przez odmę bo nie masz tam aż takiego ciśnienia w cylindrach podczas pracy silnika żeby Ci mogło wyrzucać olej odmą a jeśli wyrzuca to jest i na pewno przebieranie po porannym rozruchu zwłaszcza zimą
trzeba zbierać na peirścienie jeśli na wlocie do kolektora ssącego masz olej

: śr cze 23, 2010 11:16
autor: blm
Witam!
Troszkę odkopie temat.. na odmie mam przewód 3/4" .. chce założyć OCT, ale zejść z średnicą przewodu do 1/2" .. czy to będzie miało jakieś negatywne skutki :?: Jako OCT chce wykorzystać podobny separator oleju jak na załączonym filmiku: . Co o tym myślicie :?: