wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
dlugosc kanalu tego cienkiego to moze cos tam miec znaczenie. Juz nie pamietam co tam kombinowal Fiodor u siebei z dolotem ale tez jakas wydumke w sensie gruba rura. Wydechowe tez widizalem u niego bo mi pokazywal swoj magazynek i byly barany ktre mial i u siebie. Pamietam ze cos tam wspominal ze jakies minusy na baranie byly i jelsi mnie pamiec nie myli to ma wlasnie żeliwniaka u siebie. Wiadomo ze na dlugim wydechu mamy nizsze EGT i turbo jest bezpieczniejsze ze tak powiem.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
nie nie jestem kretynem. Ale widziałem amerykanów, co sobie zamontowali w każdym kanale sondę i sobie robili pomiary EGT. Ich stać. Tam się nikt nie bije o każdego dolara. I wyszło że 4 cyl. na kol. AWX ma 25-30 stopni wyższe EGT. Ktoś powie że to nie dużo. Ale patrząc przez pryzmat do czego ktoś buduje auto z mocnym ropniakiem, to nawet najmniejsze odchyłki mogą spotęgować późniejszą awarię.Wałek.Gd pisze:To co z resztą powietrza wejdzie do drugiego tłoka w nadmiarze i zwichruje korbę czy cofnie się do turbo?
tu masz racje, kombinowanie a kolektorami poniżej 250 koni planowanej mocy, to wydawanie pieniędzy w błoto. FaktWałek.Gd pisze:że zazwyczaj ktoś się pyta o to przy modach na 150 koni
no oczywiście że do mocnych projektów. Baran opóźnia wstawanie turbo, ale daje inne korzyści, o których nie będę wspominał, bo to oczywiste.Wałek.Gd pisze:baran z całym szacunkiem dla fiodora wykonany zaje... to nie dawał jakiś mega korzyści w mocy/wstawaniu tylko egt a to raczej do mocnych projektów
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
To tak tylko chce Ci pokazać jak irracjonalnie blokuje przepływ powietrza w puszce filtra, że mam serie dolot do turbo, zwykły kolektor pd i jaka moc jest z tego.
Wiem, że to o czym piszesz może jeszcze poprawić, pewnie by się przydało ale to co wczesniej napisałem odniosło się do żenujących pytań laików, którym się czytać nie chce. Tutaj, na forum passata i audi jest tyle wiedzy, że aż nadto. Mi chodzi o to, że i tak podstawą są dobre wtryski, pompa, turbo i program jest tu multum osób co żydzi kasę na forum ale ma 216 i jakiś awx/arl i lecą idiotyczne pytanie czy grzebanie palcem w dupie coś pomoże.
P.s. Program jeszcze na przepływce, która powyżej 4000 dostaje zwarcia
Wiem, że to o czym piszesz może jeszcze poprawić, pewnie by się przydało ale to co wczesniej napisałem odniosło się do żenujących pytań laików, którym się czytać nie chce. Tutaj, na forum passata i audi jest tyle wiedzy, że aż nadto. Mi chodzi o to, że i tak podstawą są dobre wtryski, pompa, turbo i program jest tu multum osób co żydzi kasę na forum ale ma 216 i jakiś awx/arl i lecą idiotyczne pytanie czy grzebanie palcem w dupie coś pomoże.
P.s. Program jeszcze na przepływce, która powyżej 4000 dostaje zwarcia
Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Witam, napisz, jeszcze Wałek.Gd, jak długo jeździsz z ta mocą, bo kolega w MK4 na seryjnym dolocie, kolektor, jak u ciebie, leciał z 10-15km z pełnym ogniem i szlak trafił uszczelkę pod głowicą, dodam, że głowica była robiona z rok wcześniej.
Po zamontowaniu lepszego, większego dolotu, samochód zaczął jechać o wiele lepiej, a program nie był tchnięty, po zmianie dolotu.
Oto, link do jego wykresu:
Po zamontowaniu lepszego, większego dolotu, samochód zaczął jechać o wiele lepiej, a program nie był tchnięty, po zmianie dolotu.
Oto, link do jego wykresu:
Pozdrawiam.
Tomek
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Jechać pełnym ogniem mocno pomodzonym tdi ... Pozdrów go
Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Czy da się jakoś obejść problem z efektem dudnienia (każdy kto grzebał przy dolocie wie co mam na myśli) przy nieograniczonym dolocie do filtra powietrza? Miałem taki dolot z kraty zderzaka do "zmodyfikowanej" obudowy filtra i efekt był taki że silnik dużo lepiej się dokręcał i nie łapał zadyszki. Obecnie zmontowałem układ z ori obudową filtra powietrza wraz zwężkami w obudowie i już nie ma dudnienia silnik pracuje dużo przyjemniej, ale czuć że stracił trochę wigoru zwłaszcza na górze.
Jest jakiś sposób aby połączyć przyjemne z pożytecznym?
Jest jakiś sposób aby połączyć przyjemne z pożytecznym?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Witam, czy mogę prosić o foty ?
Pozdrawiam.
DeepHeet pisze: "zmodyfikowanej" obudowy filtra
Pozdrawiam.
Tomek
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Witam, posiadam MTDI, pompa 12mm, wtryski 0.216, wałek SDI, FMIC. Kręci się do 5 tys w czasie jazdy, tutaj filmik https://m.youtube.com/watch?v=9KfC5Zhdcsg" onclick="window.open(this.href);return false;. Na filmie był garret T3 z 1.6 td, 1 bar doładowania. Teraz mam gt20 z merca 2.2 cdi, znacznie szybciej wstaje. Teraz pytanie, jaki kolektor przydać żeby się kręcił dalej do 5 tys? Aktualnie kolektor z 1.9 td aaz.
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
kolektor awx/avf w prawo, lub asz/arl w lewo kierunek odejścia czesci ssacej patrzac wprost na silnik, wielkiej poprawy się nie spodziewaj aaz-owy kolektor to akurat lepszy wybór niż te montowany w seryjnych vp
wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Dałem z 1.9 d, poprawa mocy, zniwelowalo zadymienie do zera, dopiero po zwiększeniu dawki zaczął dymić jak wcześniej
Re: wydajniejszy dolot w 1.9 TDI
Jeszcze mozna dac od sharana alhambry galaxy bo tam sa te kolektory takie jak asz arl tyle ze w druga strone przekrecone czyli w prawo. No i w sga czy to 115 koni czy 13 czy 150 sa takie same.lisek171 pisze:kolektor awx/avf w prawo, lub asz/arl w lewo kierunek odejścia czesci ssacej patrzac wprost na silnik, wielkiej poprawy się nie spodziewaj aaz-owy kolektor to akurat lepszy wybór niż te montowany w seryjnych vp
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości