Strona 2 z 2

2 mapy wtrysku

: sob gru 26, 2015 10:26
autor: tomogolf2
darwaz pisze: W trakcie pracy silnika można zmieniać torque limitery
ok ustawiam 3 rozne TL ale dalej nie wiem jak mam je przełaczac;p

2 mapy wtrysku

: sob gru 26, 2015 13:27
autor: darwaz
Masz 3 TL i miejsce w pamięci na 4ty. Tl są zależne od ciśnienia atmosferycznego, czujnik ciśnienia atmosferycznego działa na identycznej zasadzie co czujnik MAP i tez jest na płycie głównej ECU. Wymyśl sobie układ wedle uznania (dzielnika, zasilacza regulowanego, czy jak chcesz) który będzie tak zmieniał przyciskami, potencjometrem, czymkolwiek napięcie żeby ECU widział ciśnienie atmosferyczne z TL który Ci w danej chwili odpowiada.

2 mapy wtrysku

: sob gru 26, 2015 14:10
autor: tomogolf2
darwaz pisze: napięcie żeby ECU widział ciśnienie atmosferyczne z TL który Ci w danej chwili odpowiada.
hehe a na to nie wpadlem :kac:

2 mapy wtrysku

: sob gru 26, 2015 14:21
autor: darwaz
Jeśli sterownik nie posiada 3 TL i nie ma miejsca na niego to możesz identycznie sterować mapami przez Atmospheric Boost Limiter. Tam jest miejsce na 10 różnych krzywych doładowania i też wybierane ciśnieniem atmosferycznym. Jak masz czas i chęci to nawet możesz to wykorzystać do sterowania boostem po biegach. Czujniki wstecznego w nowszych skrzyniach 020 mają wyjścia do wskazywania wszystkich 6 biegów. Nie mają tylko wszystkich bolcy i trzeba je uzupełnić.

2 mapy wtrysku

: sob gru 26, 2015 17:27
autor: tomogolf2
akurat w mojej mapie mam 3 miejsca w TL,mi wystarczy ze zrobie sobie 2 mapy jedna normalna, a druga ograniczajaca moment obr z dolu bo ciezko o trakcje przy takich pogodach jak teraz mamy, musze tylko jakis układzik uszukujacy barometr wymyslic, chyba ze masz jakis sprawdzony patent na to?

2 mapy wtrysku

: sob gru 26, 2015 18:07
autor: darwaz
Chyba najłatwiej to sobie zrobić dzielnik napięcia rezystancyjny i przełącznikami zmieniasz wartość oporu na drugim rezystorze dzielnika. Dobierz sobie 4 rezystory, jeden na stałe w dzielniku a 3 przełączane przyciskiem. Potem sprawdź jak się zmienia ciśnienie atmosferyczne jak zmieniasz rezystory i pod te 3 wartości sobie napisz torque limitery. Tylko pamiętaj że musisz jednocześnie mieć na uwadze ten atmosferyczny limiter boostu.

2 mapy wtrysku

: sob sty 13, 2018 18:06
autor: Andrey.powertech
Zrobiłem sobie przełączanie mapy na dwóch 29F400. Przełączanie można robić nie gasić silnik. Jeśli podać +12V to działa na jednym programie, w przypadku wyłączenia - na drugiej. Próbowałem na EDC15P, myślę, że będzie działać i na EDC15V i ME7.5
ObrazekObrazek

2 mapy wtrysku

: wt sty 30, 2018 00:20
autor: Lucki
http://www.ecuvonix.com/dual-eprommap-e ... p-720.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 2 mapy wtrysku

: wt lut 27, 2018 12:30
autor: tzebrowski
tomogolf2 pisze:
sob gru 26, 2015 17:27
akurat w mojej mapie mam 3 miejsca w TL,mi wystarczy ze zrobie sobie 2 mapy jedna normalna, a druga ograniczajaca moment obr z dolu bo ciezko o trakcje przy takich pogodach jak teraz mamy, musze tylko jakis układzik uszukujacy barometr wymyslic, chyba ze masz jakis sprawdzony patent na to?
Ale i tak musisz ograniczyc boost w atmospheric boost limit, w innym wypadku boost pojdzie po driver wish,
Druga sprawa, w przypadku VP37 musisz ogarnac SOI, ktore tez idzie po driver wish, chociaz to chyba mniejszy problem niz boost,