Strona 2 z 3

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: śr sty 28, 2015 00:23
autor: VW_seller
gg to 8bit z tego co wiem

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: czw lut 12, 2015 14:07
autor: skalim1
GG 16bit. A jeśli chodzi o sterowniki 16bit 028906021 stosowane w Audi i Seatach, w tych samych silnikach co VW, można je stosować pod VW? Nie ma przeciwwskazań? Nie będzie błędów?

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: czw lut 12, 2015 16:43
autor: VW_seller
z audi do vw golfa 3 ,seata skody itp z silnikami ahu 1z działac działają ale są rózne błedy na vagu i rózne cuda sie dzieją . co innego z passata b5 do audi b5 o tych samych nr sterownika tu wszystko pasuje zamiennie tylko immo trzeba za adoptowac i działą.

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: wt maja 19, 2015 12:52
autor: drunk_bear
Czy da się zrobić tak aby posiadać 2 sztuki ECU aby działały z tym samym IMO tak żeby móc je podmieniać bez konieczności adaptowania go? Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU? Oczywiście mówię o takich samych ECU, z tymi samymi numerami.

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: śr maja 20, 2015 15:30
autor: VW_seller
drunk_bear pisze:Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU?
tak za każdym razem trzeba .nie ma innej opcji

Re: [MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: śr maja 20, 2015 21:39
autor: DjExit
drunk_bear pisze:Czy da się zrobić tak aby posiadać 2 sztuki ECU aby działały z tym samym IMO tak żeby móc je podmieniać bez konieczności adaptowania go? Kopiując wsad z mapami ze starego ECU do nowego nadal będę potrzebował adaptować go z IMO za każdym razem jak podmienię ECU? Oczywiście mówię o takich samych ECU, z tymi samymi numerami.
A w jakim celu chcesz tak robić?

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: czw maja 21, 2015 11:00
autor: drunk_bear
Chcę na początku trochę podrasować silniczek, potem jakieś większe przeróbki i myślałem że będę robił w ten sposób, że wkładam ECU sprawdzam jak jeździ po wgraniu map, potem biorę ponownie do poprawek a na ten czas podłączam stary. Jeden chcę mieć nie ruszony, że jak coś się nie uda to nie będzie stresu. Oczywiście mógłbym to robić nie wyciągając go z auta ale chyba bezpieczniej na stole.

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: czw maja 21, 2015 12:10
autor: VW_seller
drunk_bear pisze:że jak coś się nie uda to nie będzie stresu.
no nie wiem ,jak ci korby bokiem wyjdą czy coś to będzie duży stres.
drunk_bear pisze:Oczywiście mógłbym to robić nie wyciągając go z auta ale chyba bezpieczniej na stole.
to się zdecyduj o co ci chodzi. zrób przejsciowke z kabli na 2 ecu jak ci sie chce i mozesz sobie to przełaczac guzikiem :helm:

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: czw maja 21, 2015 23:23
autor: drunk_bear
Chodziło mi o samo wgrywanie map. Robiąc to w aucie jest podobno większa szansa uwalenia sterownika więc wolałbym robić to na stole. Dlatego chciałem brać go do chałupy i na ten czas wkładać drugi sterownik. Ale jak za każdym razem trzeba robić adaptację to mija się to z celem.

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: pt maja 22, 2015 09:16
autor: DjExit
Powiem tak, ja osobiście woziłem ECU w podszybiu niczym nie zamocowany i z rozkręconą obudową po to właśnie że podjeżdżałem do garażu, szybko mogłem go wyjąć (na kablach) i wyciągać pamięci z podstawek, programować, szybko wsadzić spowrotem i testować. A w razie "w" woziłem w woreczku strunowym ze sobą oryginalne kostki z oryginalnym programem i to mogłem w razie czego podmienić.

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: pn cze 01, 2015 21:15
autor: skalim1
Jak wygląda kwestia wsadzenia ECU 16bit do auta w którym immo nie było? Jak trzeba je dezaktywować? W VAGu przez KKL czy bezpośrednio w eepromie przez wiolsa?

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: czw cze 04, 2015 04:45
autor: zgredd
Bezpośrednio w ee-promie.

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: ndz cze 07, 2015 23:04
autor: machul333
A może ktoś powiedzieć co może być źle jak nie można wykonać procedury adaptacji , Wszystko robię według instrukcji na 1 stronie , błedów brak ale dalej brak reakcji . Wkładam starą puszkę i dalej na niej pracuje choć nie powinien

[MK3] Problem z immo po wymiana ECU na 16 bit.

: wt wrz 06, 2016 10:42
autor: mimax
Odgrzewam kotleta mam to samo złożyłem drugi sterownik chce zaadaptować .W instrukcji adaptacji piszecie :
- Łączymy się z Immobilizerem (25)
- Adaptacja (10)
- Kanał 00 wartość 0 (domyślna)
- Testujemy, jak nie wywali żadnego "Ale" to Zapisujemy (i tu jest właśnie u mnie problem nie podswietla mi opcji testuj ,to tak ma być?czy coś mam nie tak?)
ObrazekObrazekTo mój ecu 16 bit
Obrazek