[Air ride] Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Postprzez RasPL » N paź 12, 2008 15:07

z air ride trzeba się liczyć że naprawy będą własnoreczne, jeżeli ktoś chce kupić to serwisowanie tanie nie będzie.

Auto napewno nie nadaje się wtedy do szaleństw, zreszta tak jak każde auto bardzo obniżone

Czyli trzeba rozważyć + i - i zadecydować
RasPL
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt paź 02, 2007 10:39
Lokalizacja: ST
Online: 12d 18h 21m
Pomógł: 69
Auto: mk2 gti 2.0 16V
Silnik: eaton

Postprzez wojtek_sari » N paź 12, 2008 15:26

dogu18 napisał(a):rozważam albo gwint albo jak by koszty porownywalne AirRide
gwint możesz kupic już za 300zł i szpanować, zakładać związki itp :helm: Prawda jest taka że dobry gwint kosztuje nawet więcej niż air zrobiony własnorecznie!

RasPL napisał(a):z air ride trzeba się liczyć że naprawy będą własnoreczne
z tego co gadałem z kilkoma uzytkownikami air to naprawy ograniczają się do złączek, nieszczelności i elektrozaworków(zrobiąc air własnorećznie taka naprawa nie stanow problemu) Owszem może paść kompresor ale wtedy i tak trzeba zatrudnić fachowca...

RasPL napisał(a):Auto napewno nie nadaje się wtedy do szaleństw, zreszta tak jak każde auto bardzo obniżone
troche racji w tym jest, ale po to stosuje się amorki z regulacją żeby nie było aż takiej roznicy, jak zrobiśz na seryjnych amorach i do tego wylanych to odczucią będą mocno średnie :helm:
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/pages/VW-Scirocco-mk1/1462953273993399
wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
 
Dołączył(a): N lip 23, 2006 07:55
Lokalizacja: śląskie
Online: 25d 3h 19m
Pomógł: 22

Postprzez dogu18 » N paź 12, 2008 15:39

Na gwint jak juz to planuje dac 1200(mniejwiecej) za nowy oczywiscie
a jakie były by mniejwiecej koszty Air?? (licząc nowe amorki)
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So wrz 08, 2007 20:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Online: 4d 8h 33m
Pomógł: 45
Auto: Polo 6N
Silnik: AEE

Postprzez dawid018 » N paź 12, 2008 18:46

dj domin1 napisał(a):czy któryś z VW ma przednią kolumne rozbieralną(z wkładem amora).

mkII też ma rozbieralną.przynajmniej ja u siebie takie miałem.nawet gdzieś w garażu leża cale amory.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 09, 2006 22:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Online: 16d 6h 21m
Pomógł: 121

Postprzez sas_gti » N paź 12, 2008 18:50

mkII też ma rozbieralną.przynajmniej ja u siebie takie miałem.nawet gdzieś w garażu leża cale amory.
zgadza się , zalezy od producenta z tego co się orientuję. Ostanio kumpel wyjął stare amory i też ma wkłady
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): So lip 16, 2005 00:24
Lokalizacja: Warszawa
Online: 9d 13h 15m
Pomógł: 640
Auto: mk2
Silnik: ABF

Postprzez dawid018 » N paź 12, 2008 19:44

sas_gti napisał(a):zalezy od producenta z tego co się orientuję.

ja mam ori VW.jest na nich wybity znaczek i data produkcji auta :grin: albo i amorów.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 09, 2006 22:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Online: 16d 6h 21m
Pomógł: 121

Postprzez dj domin1 » Pn paź 13, 2008 18:05

dawid018 napisał(a):mkII też ma rozbieralną.przynajmniej ja u siebie takie miałem.nawet gdzieś w garażu leża cale amory.


Możesz pokazać fotki tych kolumn?? :bigok:
[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt lis 13, 2007 20:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Online: 4d 8h 21m
Pomógł: 36
Auto: mk2 16V mk2 AFN
Silnik: jest

Postprzez dawid018 » Pn paź 13, 2008 20:01

nie mam real foto ale wygląda tak jak ten na aukcji tylko ta górna częśc(ten kapturek)jest wkręcany na gwincie a tutaj jest wtłaczany



http://moto.allegro.pl/item453864225_am ... aniej.html
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Pn sty 09, 2006 22:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Online: 16d 6h 21m
Pomógł: 121

Postprzez 1 6 D » Pn lis 03, 2008 11:34

dogu18, ja mam ten tył zrobiony i jeżdżę na co dzień, jednak nie zrobiłem jeszcze zaworka który blokuje przepływ między kołami i dość mocno buja muszę powiedzieć jak dla mnie. Wcześniej jeździłem na zawiasie o takiej twardości że tylko opona w sumie amortyzowała. Do tego teraz amorki mam ustawione na maks miękko.
Kupie licznik do mk2 z MFA produkcji VDO na 1 wtyk, wzmocnienie przednie Westmoreland

Obrazek
1 6 D
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sie 18, 2004 08:57
Lokalizacja: Szczecin
Online: 11d 20h 41m
Pomógł: 165
Auto: Golf Scirocco
Silnik: SB CBD

Postprzez RasPL » Pn lis 03, 2008 11:38

1 6 D napisał(a):dogu18,jednak nie zrobiłem jeszcze zaworka który blokuje przepływ między kołami i dość mocno buja muszę powiedzieć jak dla mnie.


trzeba go dołożyć, dobrze mieć po 2 zawory na koło jeden do spustu a drugi do pompowania :)
RasPL
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt paź 02, 2007 10:39
Lokalizacja: ST
Online: 12d 18h 21m
Pomógł: 69
Auto: mk2 gti 2.0 16V
Silnik: eaton

Postprzez 1 6 D » Pn lis 03, 2008 11:41

Z tyłu nie ma co robić po dwa zawory na koło bo i tak side-to-side nie zrobisz. Na oś trzy wystarczają.
Kupie licznik do mk2 z MFA produkcji VDO na 1 wtyk, wzmocnienie przednie Westmoreland

Obrazek
1 6 D
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sie 18, 2004 08:57
Lokalizacja: Szczecin
Online: 11d 20h 41m
Pomógł: 165
Auto: Golf Scirocco
Silnik: SB CBD

Postprzez RasPL » Pn lis 03, 2008 11:44

na przodzie ;) wiem że belka z tyłu psuje sprawe
RasPL
Forum Master
Forum Master
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt paź 02, 2007 10:39
Lokalizacja: ST
Online: 12d 18h 21m
Pomógł: 69
Auto: mk2 gti 2.0 16V
Silnik: eaton

Postprzez 1 6 D » Pn lis 03, 2008 11:48

Przodu ja ciągle nie mam ruszonego, poluje teraz cały czas na grilla US do siebie no i na resztę gratów potrzebnych do skończenia pasów US.
Kupie licznik do mk2 z MFA produkcji VDO na 1 wtyk, wzmocnienie przednie Westmoreland

Obrazek
1 6 D
_
_
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Śr sie 18, 2004 08:57
Lokalizacja: Szczecin
Online: 11d 20h 41m
Pomógł: 165
Auto: Golf Scirocco
Silnik: SB CBD

Postprzez mustang7 » Pt gru 12, 2008 19:26

Mam pytanie: Jak to jest z żywotnością amortyzatora w przypadku air ride? Bo ja to rozumuję tak: Na tym forum wyczytałem, że nie wolno obcinać sprężyn dla obniżenia auta bo to źle wpływa na amortyzatory. W przypadku opuszczenia auta (i np jeżdżeniu takim opuszczonym) na air ride na poduszkach jest chyba taki sam efekt w stosunku do amortyzatora- jest on na stałe bardziej wpuszczony. Czy to działa jakoś inaczej?
Moje VW:

Golf mk2 -> USA
19% - sprzedany, dużo rzeczy na sprzedaż z niego :D

Golf mk4 -> US. ...
2...% (aktualizacja 2012-08) - zobacz ... 2014-07-25 SPRZEDANY

T4 Caravelle
mustang7
DestructionDriver
DestructionDriver
Avatar użytkownika
 
Dołączył(a): Wt sie 31, 2004 18:14
Lokalizacja: Starachowice
Online: 17d 6h 17m
Pomógł: 9

Poprzednia stronaNastępna strona



Powrót do Zawieszenia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Nasi przyjaciele: Car Audio,