Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » pn lip 13, 2015 16:51

heh no ok widze ze podejscie masz mega gornopolkowy tylko kto za takie okucia by u nas zaplacil...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Badyl » wt lip 14, 2015 15:15

bez przesady. Dolicz do ceny okucia 10 zł i wyjdzie na zero. Ja tam do niczego nie namawiam, bo to kwestia inwestycji w rozwój technologiczny, ale to się szybko amortyzuje. Wiedza zawsze kosztuje najwięcej czasu, wysiłku i mamony, ale zawsze się zwraca. Jesteś biznesmenem i na pewno to rozumiesz


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Exodos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 01, 2007 06:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Exodos » wt lip 14, 2015 21:04

Czym uszczelnić zamiast oringów? Prosta sprawa, takie OT zdjęcie :
Obrazek

Mam ten patent u siebie w Oplu Astrze G i dziala wyśmienicie , do tego im wyższe ciśnienie w układzie tym mocniej uszczelnia


...

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Badyl » śr lip 15, 2015 15:58

Exodos, dokładnie tak jak piszesz. Takie właśnie ma zadanie. O-ring zapewne jest tam do lepszego osiowania, ponieważ tuleja prowadząca się nie zmieściła


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Exodos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn paź 01, 2007 06:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Exodos » śr lip 15, 2015 19:36

Nie, nie oring już tam był a nie było potrzeby aż tyle toczyć pod uszczelniacz, późniejsze okucia były już bez oringów i wszystko chodzi malina.


...

Awatar użytkownika
Badyl
Zaklinacz VR6
Zaklinacz VR6
Posty: 589
Rejestracja: wt lut 16, 2010 23:44
Lokalizacja: DOL
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: Badyl » śr lip 15, 2015 20:04

git


Obrazek
Mój kibel R32 wsadzamy Vortecha=======> :toimonster:
jedni kupują coraz nowsze, a drudzy coraz starsze
SWAPY 6v, 8v, 10v, 12v, 16v, 20v 24v i inne cuda

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » ndz lip 19, 2015 14:51

ja swoje okucia robiłem i z oringiem i z siemeringiem na raz i przez ponad 3 lata nigdy nic się tam nie stało i zawsze jest szczelne więc polecam przy robieniu samemu lub przeróbce kupionego.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

danny180
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn lip 06, 2015 17:50

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: danny180 » pn lip 20, 2015 18:09

Cześc. Ma ktoś może gotowe rysunki techniczne okuć do golfa IV ? Pod gwint MTS .



Awatar użytkownika
peres92
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: sob sty 12, 2013 23:54

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: peres92 » śr lip 22, 2015 23:13

siemanko, tył już ogarnolem, teraz musze zrobić przód, czy okucie musi być zamontowane na samej gorze gwintu na amortyzatorze? czy trochę niżej? drugie pytanie czy trzeba przesmarować oringi w okuciu czy założyć na sucho?

Obrazek

dzieki mapet



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: tomek08 » czw lip 23, 2015 18:58

Witam, nie robiłem jeszcze takiego zawieszenia, ale o-ring bym przesmarował.
Po pierwsze wejdzie lżej, po drugie, będzie szczelniejsze wszystko. :bigok:
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » wt sie 04, 2015 09:16

peres92 pisze:czy okucie musi być zamontowane na samej gorze gwintu na amortyzatorze? czy trochę niżej? drugie pytanie czy trzeba przesmarować oringi w okuciu czy założyć na sucho?
zeby lepiej latwiej wchodzilo na tloczysko przeslarowac oringi badz tloczysko lekko

a okucie dajesz na gwincie tak ze jak wcisniesz gorne okucie w dol to ma dojsc do obudowy amorka wciskajac je rekoma... czyli zeby jak auto lezy na ziemi nie lezalo najlepiej na poduszce zeby guma sie nie przecierala tylko mialo lekki zapas i okucie kladlo sie na amorku, mozna tez ew dac do srodka jakis odboj jak jest potrzeba najlepiej poliuretan


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » wt sie 04, 2015 12:49

odbój musi być inaczej tłoczysko bedzie tłukło o zawory i amortyzator długo nie podziała


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: MAPET » wt sie 04, 2015 13:51

RasPL pisze:odbój musi być inaczej tłoczysko bedzie tłukło o zawory i amortyzator długo nie podziała
no nie wiem ja jezdze 2 autem bez kolejne lata na air

o jakie zawory bedzie tluklo tloczysko niby?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Air Ride - INFO Ogólne

Post autor: RasPL » wt sie 04, 2015 14:35

zawory na dnie rury te które ciągną olej i wypuszczają olej(dobicia i odbicia)


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości