Strona 6 z 8

Re: Ustawienie zaplonu

: ndz wrz 08, 2013 17:45
autor: Alex360
toffic pisze:Biały krańcówki, czarny COpot
Pisałem wcześniej że są identyczne, kolorów też to dotyczyło ...

Ustawienie zaplonu

: ndz wrz 08, 2013 19:57
autor: toffic
Alex360 pisze:Pisałem wcześniej że są identyczne, kolorów też to dotyczyło ...
To znaczy, że "nasi tu byli" :helm:

Ustawienie zaplonu

: pn wrz 09, 2013 19:37
autor: slawko333
u mnie obydwie sa czarne, ale kabel od krancowek jest krotki, wiec jak mo0zna sie pomylic i je zamienic

Ustawienie zaplonu

: śr wrz 11, 2013 04:46
autor: witman
to sobie sprawdź czy i u ciebie nie są zamienione,bo u Alexa,tak samo i u mnie wtyczka na krótszym przewodzie idzie do copotu.więc można się pomylić.

Ustawienie zaplonu

: śr wrz 11, 2013 17:29
autor: slawko333
probowalem zamienic wtyczki ale nieda rady bo ten przy krancowkach jest tak krotki ze niedostanie do copotu, a moze napiszcie jakie kolory kabli ida do poszczegolnych wtyczek

Ustawienie zaplonu

: śr wrz 11, 2013 20:11
autor: Alex360
slawko333 pisze: a moze napiszcie jakie kolory kabli ida do poszczegolnych wtyczek
Copot:
pin 1 niebieski
pin 2 niebiesko-biały
pin 3 brązowo biały

Przepustnica (od górnych pinów) : niebiesko-czarny, brązowo-biały, czerwono-niebieski

Mój pacjent to Passat 35i z '89r.


Pomimo znalezienia pomylonych wtyczek, nadal nie mogę ustawić zapłonu, może ECU uległo uszkodzeniu ??

Ustawienie zaplonu

: śr wrz 11, 2013 23:49
autor: melon
alex360 czy auto wchodzi w tryb serwisowy podczas ustawiania zapłonu?

Ustawienie zaplonu

: czw wrz 12, 2013 00:17
autor: witman
a jak rozpoznać,że auto jest w trybie serwisowym?

Re: Ustawienie zaplonu

: czw wrz 12, 2013 07:29
autor: Alex360
witman pisze:a jak rozpoznać,że auto jest w trybie serwisowym?
Przyłączam się do pytania kolegi -jestem laikiem (całe życie jeżdżę Dieslem) :)

Ustawienie zaplonu

: pt wrz 13, 2013 19:16
autor: VWmarcinVW
Mam pytanie może trochę głupie :P ale zapytam a mianowicie czy można ustawić zapłon bez kompresora, nie koliduje to w niczym

Re: Ustawienie zaplonu

: pt wrz 13, 2013 21:59
autor: witman
witman pisze:a jak rozpoznać,że auto jest w trybie serwisowym?
Dodam,że jakbym miał mfa,tobym o to nie pytał.Zegary z MFA to sobie chyba z tektury zrobię,bo nie mogę trafić na kogoś kto ma do sprzedania od golfa 2 G60,najlepiej z manetką i wogóle komplet,póki co,zegary z diesla w kit wsadziłem,a z boku za licznik gps robi,he he,niestety bez MFA.Dlatego to pytanie w takiej formie zadałem i nadal czekam na odpowiedź...

Ustawienie zaplonu

: pt wrz 13, 2013 22:03
autor: toffic
1) Punkt zapłonu nie zależy od ciśnienia w kolektorze ani prędkości obrotowej
2) Brak wysterowania zaworem wolnych obrotów

Re: Ustawienie zaplonu

: pt wrz 13, 2013 22:18
autor: witman
toffic pisze: 2) Brak wysterowania zaworem wolnych obrotów
Kompletnie nem tudom,panie inżynierze,bardzo proszę o wyjaśnienie pkt.2,bo po przeczytaniu tego,szum w głowie tylko się nasilił :-(

Ustawienie zaplonu

: sob wrz 14, 2013 08:07
autor: toffic
inaczej: sterownik nie reaguje na spadające wolne obroty czy też ich wzrost odpowiednim otwarciem lub zamknięciem zaworu powietrza, dlatego w trybie serwisowym ustawia się by-pass na przepustnicy śrubką :bigok: