NISKIE CIŚNIENIE W KOMPRESORZE

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

plny20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lip 19, 2012 23:53
Lokalizacja: NMR

NISKIE CIŚNIENIE W KOMPRESORZE

Post autor: plny20 » pn sie 20, 2012 18:52

Witam wszystkich.
Mam VW Passata. G60 zmieniłem na kompresor od Mercedesa SLK 230 (W 208). Miała to być przeróbka, która miała dać więcej mocy, a kompresor nie pompuje takiego ciśnienia jakie powinien. Na niskich obrotach idzie dosyć dorbrze, lecz później nie ma już takiego odejścia. Jednym z czynników jest fakt, iż nie mam jeszcze wgranego programu pod ten nowy kompresor, ale wydaje mi się że nie ma to wpływu na to jakie ciśnienie pompuje kompresor. Miał ktoś podobny problem ?
Prosze o pomoc.



Awatar użytkownika
malutki83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 22:19
Lokalizacja: Irkuck
Kontakt:

Re: NISKIE CIŚNIENIE W KOMPRESORZE

Post autor: malutki83 » pn sie 20, 2012 23:05

a ile pompuje?


http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=49479

plny20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lip 19, 2012 23:53
Lokalizacja: NMR

NISKIE CIŚNIENIE W KOMPRESORZE

Post autor: plny20 » wt sie 21, 2012 00:20

Podobno powinien 0,5 bara, a pompuje 0,25



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

NISKIE CIŚNIENIE W KOMPRESORZE

Post autor: toffic » wt sie 21, 2012 02:10

Kompresor widocznie złom, jaki dokładnie masz model Eatona??



Awatar użytkownika
xxMAXIMxx
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 828
Rejestracja: pn cze 02, 2008 15:19
Lokalizacja: zakopane
Kontakt:

NISKIE CIŚNIENIE W KOMPRESORZE

Post autor: xxMAXIMxx » wt sie 21, 2012 08:40

Może po prostu kółko napędowe jest za duże.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=296391 <--- Moje RALLYE G60+

plny20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lip 19, 2012 23:53
Lokalizacja: NMR

NISKIE CIŚNIENIE W KOMPRESORZE

Post autor: plny20 » wt sie 21, 2012 20:36

Mierzyłem wcześniej wymiary i kółko napędowe ma tyle samo średnicy z Mercedesa jak i z Volkswagena, dlatego pasek klinowy jest ten sam. Nie został zmieniony. Zaraz podam dokładny model Eatona.



plny20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw lip 19, 2012 23:53
Lokalizacja: NMR

NISKIE CIŚNIENIE W KOMPRESORZE

Post autor: plny20 » czw sie 23, 2012 17:07

A 111 098 1137
172301 |51/99|
G-AL S19 CU3

To wszystko co jest wytłoczone na obudowie kompresora od slk.
Zastanawiam się, czy przyczyna może nie tkwić w kółku, ale na wale. Bo kółko w kompresorze od merca jak i passata są takich samych wymiarów, ale nie wiem jak z tym na dole. Czy myślicie, że jeśli zmieniłbym wielkość kółka w kompresorze na mniejsze to uzyskałbym odpowiednie dla niego ciśnienie ? Teoretycznie wyglądałoby to tak, że kręciłby się szybciej, czyli uzyskiwałbym moc od niższych obrotów i działałby poprawnie. Jak uważacie ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości