16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi, koło na wał 60-2

Post autor: Gacekk » sob paź 22, 2016 22:38

Witam. Pytanie tylko i wyłącznie o stronę manualną. Czy problem jest wpasować czerwone cewki z TFSI do szesnastki?? Może ktoś próbował?
Ostatnio zmieniony ndz sty 29, 2017 12:52 przez Gacekk, łącznie zmieniany 1 raz.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » ndz paź 23, 2016 06:44

Trzeba zdjac gumki i podciac lekko uszka w cewkach. Tyle z wpasowania ale nie daje ro szczelnosci wzgledem pokrywy. Mozna w pokrywie wyfrezowac podtoczenia pod oring i taki mam zamiar ja. Dodatkowo nie przycinam uszek tylko w pokrywie wyfrezuje rowki. W ten sposob cewki nie beda dawaly sie obrocic.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » pn paź 24, 2016 08:09

Chyba muszę dopaść w łapę cewkę. Lepiej podfrezować, ale idzie to zrobić na ori mięsie pokrywy, czy trzeba jakieś dodatkowe tuleje osadzić/dospawać.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » pn paź 24, 2016 15:53

Powinno wystarczyc to co ma pokrywa. Aby zalozyc cewki z gumami trzeba roztoczyc ponad srednice dostepna w pokrywie a wiec spawac i frezowac.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » wt paź 25, 2016 21:27

Miałem z 2.8 jedną i prawie idealnie pasuje... Obrazek


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: toudi » sob paź 29, 2016 16:38

Fajny pomysl ;)widze ze idealnie podejdzie.mozna jakis oring zalozyc i bedzie git.cewki majatku nie kosztuja.czerwone to nawet po 40 chodza ;)


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: kkkacper » ndz paź 30, 2016 13:18

Z tego to wszystko siada ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » pn paź 31, 2016 09:20

Tylko nie wiem czy to jest aktywna cewka...


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » pn paź 31, 2016 09:51

Jak ma 4 piny to aktywna jak 3 to pasywna. oczywiste ze lepiej odrazu dac ls2 czy podobne. Te cewki plona szybko gdy maja zly dwell bo oprocz tego ze sie grzeja to silnik je tez grzeje.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: toudi » pn paź 31, 2016 09:58

Ale w seryjnym silniku wymiana cewek nic nie da ;)


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » pn paź 31, 2016 10:52

A co by miala dac ? mocy nie doda a u Ciebie w abf nawet ich nie podlaczysz bo masz aparat


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
toudi
Forum Master
Forum Master
Posty: 1490
Rejestracja: śr lut 02, 2005 09:28
Lokalizacja: dabrowa gornicza
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: toudi » pn paź 31, 2016 11:38

No wiem. Jak seria wydala to niema sensu. Jezeli juz sa plany na wyzsza moc to jak najbardziej ;) teraz juz w dobrej kasie mozna kupic silnik r32 :) jak ja mam uturbiac abfa to juz wole r36 kupic bo kasa wyjdzie podobna


[img]http://picasaweb.google.com/malecsc/Plaza#5541992316378824242[/img]

Awatar użytkownika
Gacekk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: sob mar 01, 2008 03:26
Lokalizacja: Iława
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: Gacekk » wt lis 01, 2016 02:20

Ja jednak w 16vt ide... Bedzie easyecu, aparat precz i wlasnie rozkminiam czy przewody plus cewka czy cewkofajki zakladac.


MK2 ABF --- 16vT
Passat B4 2.0 16V ABF -- było
Polo 68cf2 1.6 ABU z CBR carbs -- było
Golf mk2 Turbo AWX/ARL, 0.216, ecu AFN, FMIC, soft by TUNE-UP ---- było
Jetta mk2 GT 16V PL na digi 2 ---- było
Passat B3 1.9TD AAZ seria ---- było

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

16V cewki z tfsi.

Post autor: RasPL » wt lis 01, 2016 07:20

Cewki ls2, 2x2 wasted spark i podobne napewno sa trwalsze od copów vw, wkońcu naqet akcja serwisowa na nie byla. Nie obejmowala czerwonych. Ja mam te z rewizja K wiec poprawione. Sie zobaczy.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości