Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

mlodypassat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob gru 26, 2015 13:25

Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Post autor: mlodypassat » sob gru 26, 2015 13:37

Witam mam oryginalny silnik 9a bez żadnych modów auto ma ciezko palic, nie ma wolnych obrotów .. :rozpacz: natknąłem się na filmiki 16v z gaźnikami zacząłem szukać znalazłem kolektor http://olx.pl/oferta/kolektor-sportowy- ... d5zj1.html" onclick="window.open(this.href);return false; i gaźniki http://olx.pl/oferta/kolektor-sportowy- ... d5zj1.html" onclick="window.open(this.href);return false; wiem ze potrzebuje do tego regulatr cisnienia paliwa http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 51210.html" onclick="window.open(this.href);return false; i z tego co czytałem to jeszcze aparat zapłonowy z podcisnieniem (nie orientuje sie gdzie takie wychodziły) teraz mam kilka pytań czy to wsystko wystarczy tylko poskladac ? co nalezy wywalic co podlaczyc ? jest ktoś kt juz to robił z takim silnikiem ? i jeszcze kwestia regulacji.. Co i jak ? chyba ze jest ktos w warminsko mazurskim kto by to ogarniał i chciał by mi pomóc :) kłaniam sie nisko



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Post autor: OsteR9019 » sob gru 26, 2015 20:39

Gdyby tylko zastąpić wtrysk zasilaniem gaźnikowym, zostawić sterownik i całą resztę to może zapłon by pasował? Ale chyba nie o to chodzi, tylko żeby zostawić jak najmniej.
Poza zapłonem czeka Cię zabawa z czystą mechaniką. Synchronizacja przepustnic i podciśnienia w gaźnikach, ja bym jeszcze próbował zmienić ustawienia rozrządu bo w gaźnikowych bywa ten sam czas ale zawory otwierają się wcześniej.
Ten filmik widziałeś https://www.youtube.com/watch?v=ypOLrYSFk3M" onclick="window.open(this.href);return false; ?


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Kamil82
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lut 11, 2014 18:13

Re: Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Post autor: Kamil82 » śr sty 06, 2016 16:48

robie dokładnie to samo ze swoim silnikiem 2.0 16v z tym że ja mam gazniki od hondy cbr 900rr. Pod to zamówiłem stalowy dolot do kolektora który łącze gumowymi tulejami. Potrzebne będą aparat zapłonowy z podciśnieniem http://allegro.pl/vw-golf-ii-1-8-gti-ap ... 50333.html" onclick="window.open(this.href);return false;, pompa paliwa o wydajności nie więcej jak 0,3 bar ( z tego co wiem powinna wystarczyć ta z baku, jeśli się mylę proszę o poprawkę ), komputer też może zostać, w zasadzie będzie służył tylko do odpalania. Jeśli już masz coś zrobione to podziel się.



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2048
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Post autor: KoguT » czw lut 18, 2016 21:05

Jaki komputer na gaźnikach?
Moduł zapłonowy potrzeba.
Na PW wysyłam Ci telefon Czornego. on wkładał solexy do 2e i sam ogarniał elektrykę. A wierz mi na słowo że jego mk1 szło jak poparzone :okej:



slawekwas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 122
Rejestracja: wt cze 20, 2006 14:41
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Post autor: slawekwas » sob lut 20, 2016 22:53

Jest temat przecież na ponad 30 stron i tam zostalo prawie tu podkreślam wszystko opisane i wyjasnione :-)


Czysta moc z 2 dziurek :D:D

galenowa9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr mar 04, 2015 12:34

Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Post autor: galenowa9 » wt maja 10, 2016 14:26

wejdz na mój profil , projekt robiony prawie 2 lata teraz już jest idealnie . Gazniki GSXR ,sterownik z KR corrado + modoł (aparat z podc nie oddaje całości mocy ) , dysze roziercone na 160 , pompa mała ale zamontoway zbiorniczek do powrotu palwia i regulator paliwa cisnienia , poza tym wazne by duzo dostawał powietrza bezposrednio zimnego i nie łapał ciepłego , dwa wentylatory koniecznie bo sie grzeje .... warto bestie chlodzić ... na ta chwile ok 170 KM . bez problemu łyka auta z turbo ok 200 KM .... , do setki 6.9 .... az sie morda raduje jak sie zbiera .... , konieczne jest mały zbiorniczek na podcienienie z każdego w jedno centralen wejsce na serwo .... ... itd , jak cos służe radę



Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Post autor: RasPL » śr maja 11, 2016 15:33

Moj mial z kompresorem 5.2 do 100 i to nie jest rewelacja. Daj wykres.

P.S.

700kg to nie to samo co 1400kg. Te 200KM to auta seryjne ktore pewnie mniej klopotu w uzytkowaniu sprawiaja i jezdza normalnie w zime.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Swap gaźników z r1 do silnika 2.0 16v 9a

Post autor: kkkacper » śr maja 11, 2016 17:44

mk II 200KM powinno Cie zrobic bez problemu w takim ukladzie, takze tak jak RasPL, mowi, nie porownuj sie do fabrycznych aut, bo to zadne odniesienie :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości