Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » wt wrz 11, 2007 23:05

tak ten od wtrysków


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr wrz 12, 2007 09:56

evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
temat wałków to dla mnie czarna magia...;)

Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...

dzięks..


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr wrz 12, 2007 10:04

tirsone pisze:
evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
temat wałków to dla mnie czarna magia...;)

Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...

dzięks..
walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr wrz 12, 2007 10:45

evolution pisze:
tirsone pisze:
evolution pisze:dwa walki wydechowe w glowicy jeden normalnie a drugi przefazowany i zalozony za ssacy
temat wałków to dla mnie czarna magia...;)

Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...

dzięks..
walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic
spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...

Rozumiem ze do PL-a to najlepiej wsadzić wałek wydechowy z KR-a...(za ssący)?
Czy szukać jeszcze innego wałka?


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » śr wrz 12, 2007 13:09

tirsone pisze:
evolution pisze:
tirsone pisze: temat wałków to dla mnie czarna magia...;)

Może mi ktoś wyjaśnić co miałbym zrobić kiedy zdobyłbym już wałek ssący od KR-a?
Tzn. co to znaczy przefazowanie go? co trzeba zrobić żeby go włożyć bez stresu...

dzięks..
walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic
spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...

Rozumiem ze do PL-a to najlepiej wsadzić wałek wydechowy z KR-a...(za ssący)?
Czy szukać jeszcze innego wałka?
Tristone, mam taki gotowy wałek wydechowy z PLa, ucięty już odpowiednio tak, by pasował jako ssący, nie będę go potrzebował, więc mogę odsprzedać.. Co do przefazowania - chodzi wydaje mi się o to że nie można wsadzić go bezpośrednio na znaki (czyli tę kropkę na zębatce), należy wałek ustawić odpowiednio, nieoglądając się na tę kropkę.. Ktoś kto wie jak ustawić wałki w 16tce, powinien sobie poradzić z tym bez problemu..



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » śr wrz 12, 2007 21:29

kkk13 pisze:
tirsone pisze:
evolution pisze: walek wydechowy jest obojetnie z jakiego modelu, grunt zeby byl wydechowy. innie jest to ssacy z kr.. co do przefazowani8a, jak nie ogarniasz tematu, zaplanuj wydatek 250 na przefazowanie u kogos kto wie... generalnie JA w podstawie, bo ode mnie ten patent wyszedl, GTO, BORYS, TAZ, oni wiedza tez co robic
spoko planuję takiego moda ale nie wiem czy najpierw nie powinienem zczipować i zestroić fury u GTO.a potem wałek.... choć wydaje mi się że najpierw powinienem wsadzić wałek...

Rozumiem ze do PL-a to najlepiej wsadzić wałek wydechowy z KR-a...(za ssący)?
Czy szukać jeszcze innego wałka?
Tristone, mam taki gotowy wałek wydechowy z PLa, ucięty już odpowiednio tak, by pasował jako ssący, nie będę go potrzebował, więc mogę odsprzedać.. Co do przefazowania - chodzi wydaje mi się o to że nie można wsadzić go bezpośrednio na znaki (czyli tę kropkę na zębatce), należy wałek ustawić odpowiednio, nieoglądając się na tę kropkę.. Ktoś kto wie jak ustawić wałki w 16tce, powinien sobie poradzić z tym bez problemu..
oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » śr wrz 12, 2007 22:44

evolution pisze:oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...
na chybił trafił to sam nic nie zrobię.... chyba że w necie poszukam ....a czy włozenie wałków z ABF-a to skomplikowana sprawa? czy tylko wystarczy komplecik ? bo chyba z uwagi na mój brak wiedzy w tym temacie łatwiej będzie wrzucić coś gotowego..


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw wrz 13, 2007 07:21

tirsone pisze:
evolution pisze:oprocz uciecia trzeba przekrecic troszke zebatke...
na chybił trafił to sam nic nie zrobię.... chyba że w necie poszukam ....a czy włozenie wałków z ABF-a to skomplikowana sprawa? czy tylko wystarczy komplecik ? bo chyba z uwagi na mój brak wiedzy w tym temacie łatwiej będzie wrzucić coś gotowego..
z ABFa normanie wkladasz i smigasz
robilem taki setup w 9A kieyś


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » czw wrz 13, 2007 09:58

może ja troszke od tematu odskocze mam abfa w mk3 150ps, chciałem sie dowiedzieć gdzie można znaleść jakiś kolektor wydechowy chodzi mi o np.coś w stylu supersprinta który by miał uwolnić cały wydech kiedyś widziałem używke na allegro supersprinta ale poszedł za 1000zł troszke kasy jest ale właśnie szukam coś takiego żeby włożyć i mieć lepszy dół w samochodzie dzieki
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 09:59 przez ThomasGTI16V, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTO
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1141
Rejestracja: pn sie 23, 2004 00:11
Lokalizacja: z tąd
Kontakt:

Post autor: GTO » czw wrz 13, 2007 12:46

ThomasGTI16V pisze:może ja troszke od tematu odskocze mam abfa w mk3 150ps, chciałem sie dowiedzieć gdzie można znaleść jakiś kolektor wydechowy chodzi mi o np.coś w stylu supersprinta który by miał uwolnić cały wydech kiedyś widziałem używke na allegro supersprinta ale poszedł za 1000zł troszke kasy jest ale właśnie szukam coś takiego żeby włożyć i mieć lepszy dół w samochodzie dzieki
wymien silnik na tdi to beziesz mial lepszy dół
supersprint Ci nie pomoze, jak juz to odetka wydech i polepszy góre.


DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85

605-443-665
GG: 2615761

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw wrz 13, 2007 20:19

GTO pisze:
ThomasGTI16V pisze:może ja troszke od tematu odskocze mam abfa w mk3 150ps, chciałem sie dowiedzieć gdzie można znaleść jakiś kolektor wydechowy chodzi mi o np.coś w stylu supersprinta który by miał uwolnić cały wydech kiedyś widziałem używke na allegro supersprinta ale poszedł za 1000zł troszke kasy jest ale właśnie szukam coś takiego żeby włożyć i mieć lepszy dół w samochodzie dzieki
wymien silnik na tdi to beziesz mial lepszy dół
supersprint Ci nie pomoze, jak juz to odetka wydech i polepszy góre.
dokladnie jak gto pisze, jak pozniej bedziesz chcial miec dalej lepszy dol znajdz kogos kto ma pl/9a i zamien sie na walki..... :helm:


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

ThomasGTI16V
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw paź 05, 2006 19:41
Lokalizacja: SBI
Kontakt:

Post autor: ThomasGTI16V » czw wrz 13, 2007 21:20

a co to da i czy nie zmniejszy się v-max i jaka będzie góra a ajki dół iczy spasują wałki od 8v hhmm dziwne



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » czw wrz 13, 2007 22:20

ThomasGTI16V pisze:czy spasują wałki od 8v
taa, wkladaj i sprawdz :chytry: :helm:



Awatar użytkownika
Klikux
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pn sty 08, 2007 23:12
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Klikux » czw wrz 13, 2007 22:26

a mnie interesuje 1 pytanko czy trzeba grzebac przy motroniku po aplikacji wałka wydechowego na ssacy???? :chytry:
Ostatnio zmieniony czw wrz 13, 2007 22:27 przez Klikux, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości