Strona 39 z 42

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: pn maja 07, 2012 02:32
autor: atosss007
Witam.Mam 2 pztania- Mam KR + digi1 z softem od GTO. Digi1 wcześniej jeździło z PL. Teraz wszystko zostało przeniesione do KR. Komputer jest fioletowy a wtryski G60. Czy konieczne jest zestrojenie tego wszystkiego raz jeszcze ? Mam wydech 60mm z kolektorem 4-2-1 ( przelot ) i dolot simoty z doprowadzeniem zimnego powietrza. Kolektor fi 50mm. Skrzynia 2Y. Silnik po złożeniu od podstaw ma przejechane około 3000 km. Przyjemnie się tym jeździ i bemkowcy na światłach odpadają jak tynk od ściany, ale zastanawiam się jakie jeszcze mody mógłbym wprowadzić dla poprawy osiągów. Co można by zrobić aby dół był mocniejszy ? Nie chcę wkładać ostrzejszych wałków. Prosiłbym o wypowiedź kogoś kto już tą drogą podążał i wie co mówi. Byłoby miło jak by się wypowiedział GTO

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: czw cze 07, 2012 23:43
autor: Lucki
Oczywiście kolego że soft powinien być poprawiony, bo np. wałki w pl i kr się różnią. Jednak uważam że powinno pracować w miarę stabilnie

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: ndz gru 30, 2012 14:40
autor: Klikux
Żółty pisze:Witam panowie, jestem szczęśliwym posiadaczem Corrado 2.0 16v (9a) który puki co ma w silniku jedynie wymieniony wałek wydechowy na ssący ale mimo wszystko chcę wsadzić mu głowicę od KRa wraz z kolektorem fi50. Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie czy da mi coś wymiana seryjnych wałków z KRa i wsadzenie zamiast nich seryjne wałki z ABFa czy wręcz przeciwnie może tylko pogorszyć?
przecie masz załozony kolektor fi 50mm ,wg.mnie wałki 2 wydechowe są najlepszą alternatywą.

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: wt cze 18, 2013 23:03
autor: stunte
1. nawiercenie puszki da cokolwiek przy 1.6 ?
2. jeśli tak to ile mniej więcej?
3. faktycznie będzie chodził dużo głośniej?
przeglądałem temat i nie znalazłem odpowiedzi. Być może dlatego, że nie znam się na tym, nie wiem co oznaczają określenia KR, ABF, PL, 9a etc.

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: śr cze 19, 2013 11:09
autor: boss999
stunte, pewnie dlatego że tu głównie chodzi o 1.8 16V (oznaczenie silnika KR,PL) i 2.0 16V (ABF, 9A), które były w starszych modelach niż mk4. Silnik będzie trochę głośniej chodził ale mocy to nie przybędzie za wiele.

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: czw wrz 05, 2013 09:02
autor: Dzikibambosh
http://tablica.pl/oferta/program-chip-t ... e8a7973036" onclick="window.open(this.href);return false;

Koleś ładnie próbuję w kulki zrobić ? Jak możliwy jest czip na mechanicznym wtrysku ? Może ktoś to wytłumaczyć ? :)
Przepraszam jeśli zły temat, ale ten wydawał mi się najodpowiedniejszy.

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: czw wrz 05, 2013 17:54
autor: RasPL
sa w KR/PL/9A sterowniki ? są wiec mozna je modyfikować

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: ndz wrz 08, 2013 22:32
autor: malutki83
ile wyciągnę z ABF inwestując 3-5 tysięcy ?? zależy mi na wolnossącym silniku bo auto startuje w kjs a przelicznik za turbo jest bezlitosny

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: czw wrz 12, 2013 16:08
autor: Lukasz1985
180~ PS

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: czw wrz 12, 2013 16:45
autor: malutki83
no to teraz pozostaje mi tylko znaleźć komplet na swap ABFa co jak się okazuje w normalnym pieniądzu wcale łatwe nie jest

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: czw wrz 12, 2013 17:04
autor: toffic
moim zdaniem nie warto ładować kasy w ABFa bo te już w większości nie są "igłą". Lepiej za te $$ kupić 9A, wyremontować, dać ITB i wyjdzie więcej mocy niż w ABFie (mając taką samą kasę na start)

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: ndz wrz 22, 2013 13:45
autor: toudi
istenieje mozliwosc poprawienie programu w abfie?? np.zwiekszyc limiter, poprawic bledy itd...ktos to robi?? gdzies kiedys czytalem ze abfa zmulili na kompie bo mial moce porownywalne z vr6. zmulili kompa zeby vry sie sprzedawaly :hmm: :hmm:

Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: ndz wrz 22, 2013 14:41
autor: RasPL
Z seryjnych gratow wiecej jak 160 bym sie nie spodziewal. I nie jest zadny zmulony tylko seryjny czyli ma spelniac normy i byc bezawaryjnym.

Co do 9A napewno latwiej w dobrym stanie go zdobyc niz abf ale ogladalem 3 doly 9A i do idealu im brakowalo.

Re: Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym

: ndz wrz 22, 2013 18:18
autor: yahoo_p
RasPL pisze:Z seryjnych gratow wiecej jak 160 bym sie nie spodziewal. I nie jest zadny zmulony tylko seryjny czyli ma spelniac normy i byc bezawaryjnym.

Co do 9A napewno latwiej w dobrym stanie go zdobyc niz abf ale ogladalem 3 doly 9A i do idealu im brakowalo.

Jak usuniesz zwężkę w przepustnicy, zwężki w kolektorze wydechowy, poprawisz dolot na sztywny zamiast gumy i zrobisz wydech, żeby nie było zwężek z 55 na 50 to jest sens stroić i powinno kolo 170 wypluć.