immo 1.8T Komputer

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

crystiano122
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 12, 2016 18:32

immo 1.8T Komputer

Post autor: crystiano122 » pn sty 02, 2017 13:40

Witam mam 1.8T aum 150 km i mam okazje kupic tanio kompa z 1.8T auQ z tego co wyczytałem to tam jest to samo turbo co u mnie i wtryski... Moje pytanie brzmi: Czy jesli kupie ten komputer i wywale immo to odpale auto bez problemu i bede mial 180 km?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

immo 1.8T Komputer

Post autor: rysiektr » czw sty 05, 2017 17:24

Czy 180 to nie wiem, ale na powinno być lepiej po zmianie kompa, immo nie koniecznie musisz wywalać, możesz zaadoptować kompa do swojego immo w aucie za pomocą VAGa.
Pinout komputera AUM i AUQ jest ten sam więc bez obaw. Tylko rób to na odpiętym aku.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Pastusiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1037
Rejestracja: pt mar 13, 2015 23:56
Auto: VW
Silnik: 1,8T

Re: immo 1.8T Komputer

Post autor: Pastusiak » pt sty 06, 2017 20:17

Ja bym się bał takie coś robić, jakieś obce komputery montować i czy auto ruszy, jak coś pójdzie niezbyt to możesz załatwić sobie auto nieźle.
Nie lepiej jechac na soft? Wg mnie zawsze po sofcie auto lepiej jedzie niż seria ta sama tzn w sensie jak wyjdzie po sofcie ok 180 koni to i tak moment masz większy i zawsze to się lepiej odpycha niż seria.

Ponadto jak masz turbo i wtryski te samo co w 180 to obawiam się że powinieneś sięgnąć ponad 190 koni, a komputer z serii 180 nie będzie powodował by auto takie moce generowało, poza tym auto trzeba sprawdzić stan jednostki, jak dla mnie lepiej jechać na strojenie pod konkretnie ten egzemplarz. Ale jak chcesz się bawić to spróbować możesz.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

immo 1.8T Komputer

Post autor: rysiektr » pt sty 06, 2017 20:44

Pastusiak pisze:Ja bym się bał takie coś robić, jakieś obce komputery montować i czy auto ruszy, jak coś pójdzie niezbyt to możesz załatwić sobie auto nieźle.
Ja się nie boję :smoke:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
k0nr4d
_
_
Posty: 6257
Rejestracja: ndz lis 12, 2006 15:28
Lokalizacja: Łódź
Auto: GSXR/A8
Silnik: R4V8
Kontakt:

immo 1.8T Komputer

Post autor: k0nr4d » pn sty 09, 2017 23:51

Możesz mieć problem z zaadoptowaniem sterownika, jeśli masz licznik immo2, AUQ już ma immo3 i może nie pyknąć, wiem z doświadczenia, więc ratuje tylko wyłączenie immo. Jeśli czujesz się na siłach możesz też przepisać mapy, którymi się te sterowniki różnią, jest ich bodajże 5. Auto po tym parametry ma identyczne, jak AUQ. IMO i tak lepiej jechać od razu na program, zdrowy motor wypluje 200 z hakiem, do tego DP, FMIC wtryski S3 i mamy koło 240.


"Nie każdy żart rodzi bekę, nie każda przyczepa ma plandekę."
Obrazek

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

immo 1.8T Komputer

Post autor: rysiektr » wt sty 10, 2017 01:17

k0nr4d pisze:jeśli masz licznik immo2, AUQ już ma immo3 i może nie pyknąć
To fakt :-(


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości