1,8T- 175 KM i 300 nm, wasze opinie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Pique
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 14, 2016 14:37

1,8T- 175 KM i 300 nm, wasze opinie

Post autor: Pique » wt cze 14, 2016 14:43

Panowie, takie pytanie co sądzicie o tym programie?
Mam zrobienie u siebie (1,8T AGU) coś podobnego może ze 3 konie więcej i moment ok 295 nm i zastanawiam się czy to nie przesada? za mało koni względem momentu? taki trochę dieslowy przebieg mocy.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rD8Af2HIxiA[/youtube]

i kolejne pytania do znawców, czy Audi A3 1,8T jest dużo lżejsze od Golfa IV 1,8T? jak to wygląda?



Awatar użytkownika
R90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 324
Rejestracja: pn lip 06, 2015 12:36
Lokalizacja: mazowieckie

1,8T- 175 KM i 300 nm, wasze opinie

Post autor: R90 » śr cze 15, 2016 11:19

Wiesz, seryjny 1.8T 180 PS miał momentu około 235 Nm. Jak dla mnie laika, to bardzo dobrze, że jest taki moment, bo w końcu głównie tym się odpychasz. Tylko raczej wątpie, żeby to turbo pozwoliło na liniowe oddawanie momentu. Zapewne jest strzał jak w dieslach a potem turbo puchnie, zresztą trochę to widać na filmie. Jestem ciekaw czy seryjne graty wytrzymają takie obciążenia.


Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM

Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

1,8T- 175 KM i 300 nm, wasze opinie

Post autor: ADi997 » śr cze 15, 2016 14:52

Jak zdrowy motor to nie uroni kropli potu przy 175km i 300nm, co innego przy 350/420 bo robią takie projekty i też jeżdżą, kwestia jak bardzo jest motor zmęczony po 15-20 latach.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Pique
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt cze 14, 2016 14:37

1,8T- 175 KM i 300 nm, wasze opinie

Post autor: Pique » śr cze 15, 2016 16:31

Nie no macie rację tylko czy to nie jest głupota, ładować taki moment, gdzie tak na prawdę S3 1,8T 210 koni ma "tylko" 270nm..czy wg Was gdyby przy 175 KM to auto miało 270 to by gorzej jechało? wg mnie niekoniecznie, szczególnie że 180 KM ma 235 nm a jeździ ciut może wolniej ale raczej nie zauważalnie.

Tylko czy to nie szkoda sprzęgła, skrzyni? nie wiem przegubów? Taki duży moment a moc symboliczna i pewnie poza tym "bum" jak w dieslu dalej auto jeździ przeciętnie podejrzewam.

A czy tuner jest wstanie przekroczyć 180 koni? czy na seryjnym wydechu i turbinie K03 to są rzadkie przypadki? No bo rozumiem że momentu dołożył jak do pieca dla funu i zadowolenia klienta ale co z mocą? to już max przy 100% serii? wydech, k03?

P.S. ten gość to w ogóle dziwnie rozpędza auto bo gdyby trzymał pod 6 tys obrotów to pewnie setkę by zrobił w 7 sek i wystarczył by do tego I i II bieg.



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości