Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

ENDRIU250588
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 03, 2015 19:24

Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Post autor: ENDRIU250588 » ndz maja 17, 2015 13:28

Witam, będę składał silnik pod okolice 400 KM. Zanim poskładam silnik chce się upewnić co do bloku gdyż ma na cylindrach wyczuwalne pod palcem progi na gladziach cylindrów. Za wklepanie nowych tulei w blok powiedziano mi 1000 zł a robić pierwszy to nie mam jak bo mam już tłoki mahle z nówkami pierścieniami. Co w takim wypadku robić możne honowanie trochę poprawi sprawę czy poskładać tak jak jest. Pozdrawiam



Maszan
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 819
Rejestracja: pn wrz 02, 2013 16:30
Lokalizacja: Skawina, malopolska

Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Post autor: Maszan » ndz maja 17, 2015 13:50

No wydaje mi sie ze jak chcesz 400KM to robic raz, a porzadnie czyli tulejowanie pod tloki ktore masz.Zlozysz na tym co jest , a chcesz wydlubac 2x wiecej mocy to sie to raczej szybko rozleci i wydasz potem 2 x wiecej kasy niz jak zrobisz od razu zgodnie ze sztuka.


VW Bora 1.9TDI 01' ASV+sprzedany.
VW Golf 4 1.4 99' LPG -sprzet zony :)
Seat Leon 1.6 16 05' LPG

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Post autor: ADi997 » ndz maja 17, 2015 17:18

Dużo na tym progu odbiega od nominału ? Mierzyli Ci te tuleje w jakimś warsztacie czy tak na oko stwierdzasz ? Może jest jeszcze ok a Ty panikujesz :-)
Napisz jeszcze co tam pakujesz bo jak to ma być na chińskich gratach to nie ma się co przejmować drobiazgami.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

ENDRIU250588
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 03, 2015 19:24

Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Post autor: ENDRIU250588 » ndz maja 17, 2015 22:50

Dzieki chłopcy za odpowiedzi. Teraz ja wam odpowiem ;) Nie mierzyli bloku, tak ja stwierdziłem po oględzinach na dotyk i oko :P Pan z warsztatu mówił że to by było gdybym dawał stare pierścienie. Różnica +/- 0,10 -0,20mm .A silnik będzie składany na Chińczyku gt3070 panewkach king i zakuty wraz tłokami MAHLE i pierścienie Kolbenschmidt.



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Post autor: S. » ndz maja 31, 2015 13:08

Skoro ma progi to nie prosciej poszukać nowy słupek niż tulejować?



ENDRIU250588
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 03, 2015 19:24

Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Post autor: ENDRIU250588 » wt cze 02, 2015 09:39

Może i prościej, ale kupować na necie to tez ryzyk fizyk bo każdy Ci możne powiedzieć że nie ma progów :P Ale jest nowa wizja, stoker na tłokach z TFSI wiec szukać nie muszę a tylko go rozwiercę :)



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Post autor: ADi997 » wt cze 02, 2015 20:47

Nie będzie problemu tłoki z 16V do głowy 20V ??


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

ENDRIU250588
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: wt lut 03, 2015 19:24

Blok silnika-progi na cylindrach pomocy

Post autor: ENDRIU250588 » wt cze 02, 2015 23:42

No tak prosto nie jest :P Generalnie to wystarczy wyfrezować rowek na 3 zawór i podchodzi elegancko. Jest jeszcze opcja na 2L ale to juz trzeba wał TFSI i podebrać delikatnie przegi bloku bo z kutymi korbami nie mieści się :) ObrazekObrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości