Zawór DV - 710N czy 710P

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

lepsze DV

06A145710P
6
67%
06A145710N
3
33%
 
Liczba głosów: 9

bladesss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 14, 2008 22:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: bladesss » pt sie 29, 2014 17:15

Witam, założyłem nowy temat bo nie mogę znaleźć tego co widziałem gdzieś tu kiedyś...

Sprawa wygląda tak: zbliża mi się wymiana dv'ki. Chce kupić taką żeby auto jak najlepiej reagowalo na gaz, ciągnęło itp. Z tego względu że w necie jest ogrom sprzecznych opinii chce zasięgnąć rady tutaj.

Pytanie: Jaki zawór będzie najlepszy do seryjnego AGU? Wszelkie BOV'y jakby co odpadają.
06a 145 710 N
czy
06a 145 710 P

W ASO mówią że system wskazuje P, mam teraz założone N, ale na P podobno auto seryjne lepiej ciągnie od dołu.... Dawać wszystko co wiecie, konkrety i szczegóły:) a najlepiej by było jakby jakiś właściciel AGU będący w posiadaniu obu zaworków przeprowadził test ;) (chodzi o serie bo przy podniesionym doladowaniu na 90% lepszy będzie N)

Zapraszam do dyskusji


Auto Gibko Uturbione

Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: ADi997 » pt sie 29, 2014 19:55

Z tego co wiem 710N już nie można kupić w aso, część została zmodyfikowana i nr też się zmienił.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

bladesss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr maja 14, 2008 22:52
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: bladesss » pt sie 29, 2014 20:44

U mnie w ASO jeszcze jest, pozatym na getem.pl również jeszcze jest, więc dostępnością się nie przejmować :)


Auto Gibko Uturbione

Awatar użytkownika
qba505
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:24
Lokalizacja: Łęczna

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: qba505 » czw wrz 04, 2014 23:10

a nie lepiej metalową dv z allegro, co prawda chinol replika forge ale wykonany całkiem ok no i jest metalowy, ma kilka sprezyn do regulacji i tanszy. mam taki od ok 10tys km i jest ok doładowanie 1.2 bara



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: ADi997 » pt wrz 05, 2014 00:01

qba505 pisze:a nie lepiej metalową dv z allegro, co prawda chinol replika forge ale wykonany całkiem ok no i jest metalowy, ma kilka sprezyn do regulacji i tanszy. mam taki od ok 10tys km i jest ok doładowanie 1.2 bara
Nie ma porównania do 710N, te chinole puszczają ciśnie jeszcze w pudełku, każdy jeden.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: S. » pt wrz 05, 2014 18:10

ADi997 pisze:Nie ma porównania do 710N, te chinole puszczają ciśnie jeszcze w pudełku, każdy jeden.
Nie tylko chinole..... Mój Forge też puszcza ciśnienie.



Awatar użytkownika
qba505
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: pn sie 31, 2009 00:24
Lokalizacja: Łęczna

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: qba505 » sob wrz 06, 2014 23:29

mój jeszcze póki co trzyma, Adi997 Twój padł tak szybko ?



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: ADi997 » ndz wrz 07, 2014 11:16

qba505 pisze:mój jeszcze póki co trzyma, Adi997 Twój padł tak szybko ?
W ostatniej chwili po wizycie u jednego szpeca który sprawdza każdy samochód przed mapą pod kątem boost leaka powiedział że nie ma co sobie zawracać głowy tymi chinskimi, żaden nie przeszedł testu u niego. Jak nie wsadzamy nic większego jak k04 to 710N najlepszy i najmniej awaryjny, nawet z forga potrafią robić jaja.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: GregorzG60 » pt wrz 19, 2014 10:32

ADi997 pisze:
qba505 pisze:mój jeszcze póki co trzyma, Adi997 Twój padł tak szybko ?
W ostatniej chwili po wizycie u jednego szpeca który sprawdza każdy samochód przed mapą pod kątem boost leaka powiedział że nie ma co sobie zawracać głowy tymi chinskimi, żaden nie przeszedł testu u niego. Jak nie wsadzamy nic większego jak k04 to 710N najlepszy i najmniej awaryjny, nawet z forga potrafią robić jaja.
Dokładnie , żaden chiński BOV czy metalowa DV-ka nie przeszła u mnie testu na szczelność.

710P wytrzymuje do 1.8 bara - przetestowane.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: slawko333 » pt wrz 19, 2014 11:30

1,8 t aum do mocy planowanej ok 210km lepszy bedzie z koncowka ''N'' ?



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: GregorzG60 » sob wrz 20, 2014 15:16

Nie ma znaczenia, testowałem P do 320km i nie ma żadnego problemu.
Poza tym w ASO nie ma już dostępnego 710N tylko 710P.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: slawko333 » wt wrz 23, 2014 08:34

czy do 1,8 t aum gdzie moc planowana bedzie na ok 210km jest sens kupowac dv np forge, czy lepiej zostac przy ori czy nowy 710p lub n?



S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: S. » wt wrz 23, 2014 17:47

Moim zdaniem lepiej ORI, niezależnie czy N czy P, bedzie żyło.



Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Zawór DV - 710N czy 710P

Post autor: GregorzG60 » pt wrz 26, 2014 14:56

slawko333 pisze:czy do 1,8 t aum gdzie moc planowana bedzie na ok 210km jest sens kupowac dv np forge, czy lepiej zostac przy ori czy nowy 710p lub n?
nowy P , N juz nie produkuja


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości