Strona 1 z 1

1.8t agu turbo k03 ograniczone doładowanie

: czw lip 17, 2014 22:14
autor: Cycu86
Witam.

mam pewne wątpliwości co do poprawanego funkcjonowania mojej turbiny w w/w silniku. Wszystko wysterowane jest na elektronice MS3. Używam N75 podłączonego do MS. W kompie boost target mam ustawiony na 0.9 bar. ku mojemu zdziwieniu moje "najlepsze" doładowanie jakie osiągam jest to 0.78 bar przy ~4500 później już maleje do 0.6 przy ~ 6000 (mała turbinka). Ale czy czasem przy tych 4500 rpm nie powinna ona być w stanie doładować na te 0.9 ??

Szukać nieszczelności ?? - układ wydaje się być szczelny napewno nic nie słychać.
czy może takie doładowanie spowodowane jest przytkanym wydechem - rura 2" końcowy tłumik komorowy z diesla A6 2.5 TDI.


p.s. odepnę jeszczę N75 od wg i zobaczę ile napompuje beż podłączonego WG.

1.8t agu turbo k03 ograniczone doładowanie

: śr lip 30, 2014 08:17
autor: homer21
no jak bez zmiany n75 chcesz uzyskać coś więcej z tego co wiem ori n75 przystosowany jest do ~0,6bar 0,8 (200mbar więcej) mozna uzyskać kręcąc śróbką na górze n75 czego nie polecam bo jest delikatny, najleiej wsadzić MBC i po problemie a najlepiej zainwestować 230zł w zawór MAC
http://allegro.pl/solenoid-doladowania- ... 26347.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wiadomo k03 mała niezbyt wydajna turbina co bys nie robił to itak koło 6 tyś zacznie Ciśnie spadać na łeb na szyje

1.8t agu turbo k03 ograniczone doładowanie

: śr sie 06, 2014 21:10
autor: spawacz
Homer przestan.... . Cycu sprawdz czy na odpietej wtryczce z N75 uzyzkuje 0.35-0.4 bar. Jezeli nie uzyskuje dociag cieglo WG i sprawdz jak bardzo popekala na stronie wydechowej- a popekala napewno.