1.8t agu turbo k03 ograniczone doładowanie

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Cycu86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz sty 22, 2012 13:13

1.8t agu turbo k03 ograniczone doładowanie

Post autor: Cycu86 » czw lip 17, 2014 22:14

Witam.

mam pewne wątpliwości co do poprawanego funkcjonowania mojej turbiny w w/w silniku. Wszystko wysterowane jest na elektronice MS3. Używam N75 podłączonego do MS. W kompie boost target mam ustawiony na 0.9 bar. ku mojemu zdziwieniu moje "najlepsze" doładowanie jakie osiągam jest to 0.78 bar przy ~4500 później już maleje do 0.6 przy ~ 6000 (mała turbinka). Ale czy czasem przy tych 4500 rpm nie powinna ona być w stanie doładować na te 0.9 ??

Szukać nieszczelności ?? - układ wydaje się być szczelny napewno nic nie słychać.
czy może takie doładowanie spowodowane jest przytkanym wydechem - rura 2" końcowy tłumik komorowy z diesla A6 2.5 TDI.


p.s. odepnę jeszczę N75 od wg i zobaczę ile napompuje beż podłączonego WG.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

1.8t agu turbo k03 ograniczone doładowanie

Post autor: homer21 » śr lip 30, 2014 08:17

no jak bez zmiany n75 chcesz uzyskać coś więcej z tego co wiem ori n75 przystosowany jest do ~0,6bar 0,8 (200mbar więcej) mozna uzyskać kręcąc śróbką na górze n75 czego nie polecam bo jest delikatny, najleiej wsadzić MBC i po problemie a najlepiej zainwestować 230zł w zawór MAC
http://allegro.pl/solenoid-doladowania- ... 26347.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Wiadomo k03 mała niezbyt wydajna turbina co bys nie robił to itak koło 6 tyś zacznie Ciśnie spadać na łeb na szyje


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

1.8t agu turbo k03 ograniczone doładowanie

Post autor: spawacz » śr sie 06, 2014 21:10

Homer przestan.... . Cycu sprawdz czy na odpietej wtryczce z N75 uzyzkuje 0.35-0.4 bar. Jezeli nie uzyskuje dociag cieglo WG i sprawdz jak bardzo popekala na stronie wydechowej- a popekala napewno.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości