Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: bugalon » pt sty 28, 2011 10:57

Za wszelką cenę chcę zostać przy zegarach z mk2 po swapie 1.8T. O ile prędkościomierz mogę załatwić linką z g60 o tyle z obrotomierzem mam troche kłopot. Można by kombinować z alternatorem i z niego wziąć sygnał ale to troche dużo zabawy. Macie jakiś inny sposób?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: TAZ » sob sty 29, 2011 06:37

Zależy który masz silnik podpiąć pod te zegary. Jak AGU to problemu nie widzę żadnego, wpinasz jeden przewód i masz po problemie, jak masz obrotka po CANie to z deka lipa ale ponoć są już emulatory jakieś do tego.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: bugalon » sob sty 29, 2011 12:25

TAZ pisze:Zależy który masz silnik podpiąć pod te zegary. Jak AGU to problemu nie widzę żadnego, wpinasz jeden przewód i masz po problemie, jak masz obrotka po CANie to z deka lipa ale ponoć są już emulatory jakieś do tego.
No właśnie mam AGU, rozumiem że chodzi o niskie wyjście i wpięcie go bezpośrednio pod układ w zegarach?


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: TAZ » sob sty 29, 2011 19:32

Teoretycznie są dwa wyjścia z kompa ale tylko jedno działa, szkoda, że schematy mam w domu na wsi bo bym znalazł, który to przewód. Dajesz bezpośrednio w skrzynkę bezpieczników tam gdzie sygnał z cewki jest wpinany ze starszych silników lub dajesz prosto do wiązki licznika. U mnie działa, ale ja wpinałem czujniki AGU do skrzynki, żeby mieć jakiś porządek.



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: bugalon » ndz sty 30, 2011 11:52

Poradze sobie, nie ma problemu, dzieki za info.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Balee
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr wrz 12, 2012 10:59

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: Balee » pt gru 05, 2014 10:43

odświeżę temat, jestem po swapie 1.8t AJH z Sharana do mk2, wszystko w miarę ogarniete... Niestety walczymy z obrotomierzem, wiek ktoś jak to zmontować żeby banglało?
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
edit:
kabelek z kostki licznika odpowiedzialny za obroty namierzony i wyprowadzony - tylko co i skąd do niego podpiąć :grin:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: bugalon » wt gru 09, 2014 12:16

Sygnał obrotomierza ze sterownika silnika. Jak sie nie uda, to sumator trzeba kupic, podpiac do niego sygnaly z cewek i z sumatora na licznik normalnie puscic sygnal. Te sumatory to najlepiej od gazowników kupować bo im to czesto jest potrzebne do obslugi centralek wszelakiej maści.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: S. » wt gru 09, 2014 21:03

bugalon pisze:Sygnał obrotomierza ze sterownika silnika.
ECU daje sygnał cyfrowy, licznik w mk2 chce sygnał analogowy... U mnie nie zadziałało podpięcie ECU pod licznik ;)

bugalon pisze:Jak sie nie uda, to sumator trzeba kupic, podpiac do niego sygnaly z cewek i z sumatora na licznik normalnie puscic sygnal. Te sumatory to najlepiej od gazowników kupować bo im to czesto jest potrzebne do obslugi centralek wszelakiej maści.
hmmm... Ciekawa opcja ;) Ale czy sygnał wyjściowy z takiego sumatora jest taki sam jak wyjściowy z cewki Golfa mk2?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: rysiektr » pt gru 19, 2014 01:33

Ją słyszałem że podobno działa podpięcie wejścia obrotka w mk2 pod wyjście halla w 1.8t. Osobiście jeszcze tego nie testowalem, ale myślę ze do końca stycznia to sprawdze.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: S. » pt gru 26, 2014 16:04

Wydaje mi sie że nie zadziała ;)



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: rysiektr » pt gru 26, 2014 18:52

S., obawaiam sie ze mozesz miec racje ale cuda sie zdarzaja :pub:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: S. » pt gru 26, 2014 19:48

rysiektr pisze:S., obawaiam sie ze mozesz miec racje ale cuda sie zdarzaja
Niektórym ruszają obrotki po podpięciu sygnału z ECU więc wszystko sie może zdarzyć :helm:



turpik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lut 06, 2009 15:36
Lokalizacja: DBL
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: turpik » ndz sty 04, 2015 10:27

mozna zrobic to na 2 sposoby albo przerobic licznik albo dorobic urzadzenie ktore bedzie wspolpracowalo z kazdym podlaczanym licznikiem z mk2, mk3 itp



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Obrotomierz w mk2 po swapie na 1.8T

Post autor: rysiektr » ndz sty 04, 2015 12:49

turpik, są nawet gotowe moduły do kupienia co ogarniaja temat.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości